Martor fără voie.

Zilele trecute am fost martor la o încăierare . De obicei nu-mi fac plăcere astfel de scene şi nici acum nu am fost încântat .

În articolul „Ce spune Biblia despre consumul excesiv de alcool?” am avut mare dreptate când am prezentat oamenii în stare de ebrietate ca fiind violenţi .

Nu am greşit cu nimic iar încăierarea de zilele trecute mi-a confirmat încă o dată marele adevăr .

S-a întâmplat ca un cetăţean să intre în vagon cu o sticlă de bere în mână , deşi era în stare incipientă de ebrietate . Am uitat să spun că era cu soţia şi cu fiul , de aproape 7-9 ani .Tatăl trebuia să aibă grijă de familia sa , să o protejeze , să o încurajeze . În schimb se purta arogant şi căuta motiv de ceartă în mod repetat .

Iar când un bărbat mai în vârstă i-a reproşat soţiei lui că prea se lasă pe spatele său , a sărit la bătaie .

Soţia şi copilul erau speriaţi de-a binelea .

Mai mulţi bărbaţi i-au despărţiţi . Până la staţia următoare se făcuse linişte .

Pentru mine am făcut nişte observaţii :

– bărbatul mai în vârstă putea să ofere doamnei locul său şi să nu o acuze că s-a lăsat pe spatele lui .

– cel care a băut , să nu fie în nici un caz în stare de ebrietate în tren (sau orice alt mijloc de transport ).

– puteau să-şi ceară scuze , indiferent cine din ei , ca să poată evita conflictul .

– băutura creşte exponenţial nivelul de mândrie în purtător . Arongant =mândru .

Articole similare .

Păiangenii îmbătaţi de vin.
Cum să te porţi dacă unul din părinţi este frecvent în stare de ebrietate ?
Lecţia 9 .Pericolul beţiei .
Trenul beţiv .