Evoluția omului | Creație sau evoluție?

Încep o nouă grupă de taekwon-do

În săptămâna aceasta și cea care vine anunțăm deschiderea unei noi grupe de taekwon-do în localita s. Costesti, rn. Ialoveni. Așteptăm toți doritorii!!

ГРУППОВАЯ ИСПОВЕДЬ(encounter, ЭНКАУНТЕР) – Александр Шевченко

Alte cărți din proiectul „Проект Твоя Библия (Russian)”

Din proiectul „Проект Твоя Библия (Russian)” puteți găsi mai multe emisiuni despre cărți din Biblie. Recomand.

Urmăriti mai multe aparitii pe canalul lor de youtube.

 

Читайте Писание: Евангелие от Марка

HOTĂRÂRI PENTRU NOUL AN

B a r z i l a i - e n - D a n

coordonatori Bob & Debby Gass

„Uitând ce este în urma mea, și aruncându-mă spre ce este înainte”  (Filipeni 3:13)

Fii sincer: Câte hotărâri și decizii de anul trecut le-ai adus Ia îndeplinire?

Se spune că amânarea este hoțul timpului. Ne promitem mereu că ne vom descurca mai bine. Dar „hotărârile” se împlinesc numai când ești „hotărât.” Asta înseamnă că trebuie să ai o minte hotărâtă. lată patru hotărâri pe care trebuie să le iei pentru acest an:

1) Fă-ți timp pentru ceea ce contează cu adevărat. Trezește-te mai devreme pentru a citi Biblia și pentru a te ruga înainte de a-ți începe ziua. Fă-ți mai mult timp pentru familie. Fă sport și mănâncă corect. Îngrijește-te mai mult de corpul tău; e Templul lui Dumnezeu (vezi 1 Corinteni 6:19).

2) Fă lucrurile pe rând. Când faci prea multe lucruri o dată, concentrarea ta se diluează și îți este…

Vezi articolul original 163 de cuvinte mai mult

Planificarea pentru 2019

Este bine  pentru fiecare să fie planificat. Iată ce spune împăratul Solomon:

„Planurile* omului harnic nu duc decât la belşug, dar cel ce lucrează cu grabă n-ajunge decât la lipsă. (Proverbe 21:5) ”

Este vorba despre muncă în ambele cazuri, singura deosebire e că cel cu adevărat harnic își face planuri, planifică, iar celălalt are un fel de munci „în grabă”. Această grabă poate fi înțeleasă și ca fiind o neplanificare, dar și dorința de a munci puțin și de a se odihni mult. Ori prima interpretare, ori a doua – în ambele cazuri este neplanificare.
Mai este si a 3-a interpretare:

Acest citat l-am găsit distribuit pe internet, fără să îi știu autorul, dar cred că reprezintă foarte bine a 3-a interpretare a celui neplanificat, care muncește dar nu este harnic.
După mai mulți ani de lucru cu agenda am realizat că este important să îți planifici anul tocmai pentru a munci harnic. Dar este o piedică aici, un buboi mare în realizarea scopurilor. Uneori uităm că nu doar bifarea în agendă a lucrurilor făcute contează, ci și relațiile cu cei din jur. Iată ce spune Biblia în 1 Corinteni 6:

6 Dar un frate se duce la judecată cu alt frate, şi încă înaintea necredincioşilor!
7 Chiar faptul că aveţi judecăţi între voi este un cusur pe care-l aveţi. Pentru ce* nu suferiţi mai bine să fiţi nedreptăţiţi? De ce nu răbdaţi mai bine paguba?
8 Dar voi singuri sunteţi aceia care nedreptăţiţi şi păgubiţi şi* încă pe fraţi!

Relațiile contează! Uneori scopurile sunt împiedicate de ceva, fie că trebuie să te lași nedreptățit, fie că e un motiv de boală. Din acest motiv și gândirea (ca și scopurile noastre) trebuie să fie flexibilă.

Planificare scopurilor este foarte bună, dar planificarea obiceiurilor face mai mult sens și este cu bătaie mai lungă. Un obicei se instalează (după unele surse) între 1 săptămână și 3 luni. Dar dacă ai obiceiuri noi devii o persoană nouă care își va seta scopuri noi.
Un obicei nou elimină un obicei rău. Un obicei va fi greu de instalat dacă veți crede că se face foarte repede sau veți dori să instalați mai multe obiceiuri odată. UNUL PE RÂND!
Iată câteva obiceiuri care le puteți înscrie în anul care vine:

1. Să citesc zilnic 3 capitole din Biblie (și vei citi toată Biblia timp de un an!).

2. Să mă rog zilnic pentru mine și pentru familie.

3. Dacă este ceva ce ține de sport – atunci începeți cu instalarea obiceiului întâi și apoi cu durata, intensitatea și numărul de repetări.
De exemplu, doriți să alergați, alergați inițial 1 km (sau mai puțin) până ajungeți să faceți asta de plăcere. Abia apoi măriți distanța. Greșeala des repetată este să alergi mult în prima zi așa ca să te doară mușchii vreo săptămână și să ai cel mai mare discomfort de la alergat, ca apoi să abandonezi.

4. Dacă doriți să vă alimentați mai bine, începeți cu câte un obicei alimentar, treptat.
De exemplul, doriți să eliminați zahărul, limitați-l până când în terciuri, apoi înlocuiți cu mierea, ș.a.m.d. . Apoi treceți la alte obiceiuri alimentare.
Nu uitați înainte de aceasta să vă documentați.

Sunt multe lucruri care le veți găsi despre obiceiuri, setarea scopurilor și domenii de activitate. Eu, ca și mulți din voi, doresc să folosesc timpul cu cât mai mult folos și randament.
Succese mari în noul an!!