Ziua 14/100

30 Apr

Astăzi a fost o zi foarte epuizantă-am finisat verificarea Concursului Kelvin 2013. Luna aprilie a fost o lună aglomerată cu multe evenimente. Acest eveniment este ultimul. A fost o experiență care m-a ajutat să îmi reevaluez efortul în astfel de evenimente.
Din cauza unor pastile, nu pot face sport. Am citit astăzi – am toate efectele secundare ale pastililor. Mă gândesc să stopez administrarea lor.
Astăzi am verificat listele cu cei 12 ucenici ai Domnului Isus din Marcu 3 și Luca 6. Atât de frumos este să vezi că Domnul Isus a ales oameni cu o inimă dedicată și sensibilă. Printre cei 12 erau și 2 perechi de frați. Foarte interesant este faptul că unul din acești frați a vestit Evanghelia pe pământurile noastre.

Lasă un răspuns

