Ziua 10/100

25 Apr

Această zi este absolut uimitoare – am realizat tot ce mi-am propus:
– am făcut cunoștință cu Constantin, am aflat de la el câteva detalii foarte importante despre unele evenimente recente.
-mi-am făcut tot programul la sport, ceea ce cu greu reușeam altă dată. Am observat că sportul de dimineață mă motivează la acțiunea în tot timpul zilei. Cred că de mâine voi detalia programul de dimineața, am să adaug și lucrul la pres.
Astăzi am făcut o descoperire – bârfa este o dovadă a rebeliunii. În Biblie este un text care le pune pe acestea împreună:„ Toţi sunt nişte răzvrătiţi, nişte bârfitori, aramă şi fier, toţi sunt nişte stricaţi.” (Ieremia 6: 28).  Pentru mine pare să aibă sens – cei ce bârfesc se răzvrătesc pe ascuns, nu au curajul să o facă pe față însă acționează motivați de rebeliune.
În lista persoanelor rele din Romani 1 am găsit și bârfitorii, interesant e faptul că oamenii au ajuns bârfitori deoarece nu au păstrat pe Dumnezeu în cugetul lor. Deci bârfa arată la probleme sprituale serioase a unei persoane. Nu am crezut că bârfa este atât de rău privită din perspectivă biblică.
Cuvintele mele pentru azi în engleză sunt:

admission — permis
admit- a admite, a permite
admittedly – putem admite,
mission — misiune,
commission — comisie

Parcă unele cuvinte le cunosc, însă am hotărât să încep a învăța cuvintele cu aceeași rădăcină, iar drept sursă am luat o carte de Litvinov.
Astăzi nu am încercat nimic nou, deci o zi fără provocări deosebite. Dar am realizat că provocările ce le pot primi sunt de la propria persoană. Am fost foarte provocat să sar peste această zi. Am realizat că disciplina se învață iar procesul e foarte interesant.
Mă gândesc mâine să scriu o scrisoare de mână, trimisă prin plic. Cui și ce mesaj are – posibil vă voi spune mai târziu. Am avut totdeauna o plăcere deosebită să primesc scrisori, majoritatea le păstrez și acum. Acestea le poți reciti oricând și ele păstrează ceva din personalitatea expeditorului: scrisul, înclinarea literilor, ștersăturile, etc. Când am fost la facultate primeam scrisori de la mama, le păstrez și acum pe toate – sunt cele mai sincere și mai scumpe pentru mine. Desigur că am primit scrisori de la prieteni, în amintirea lor păstrez și scrisorile lor, ca să țin minte că am avut un loc special în inima lor, sper că am și acum. La faculate am primit o scrisoare, una singură de la fratele meu – pe aceasta o am și acum pusă într-un loc special. E una, specială și a contat mult pentru mine această scrisoare. Posibil el nici nu știe de câte ori am citit-o.
O seară bună în continuare.
PS: mă gândesc să adaug încă o provocare. Vă spun mâine.

Lasă un răspuns

