Ziua 5/100

13 Apr

Astăzi este cea mai mare provocare: să finisez 3 lucruri care le-am început dar din diferite motive nu am reușit.
Primul este un articol la care nu găseam informație sufientă, al doilea să pregătesc o sală mare pentru medici iar al treilea – să finisez elaborarea testelor pentru olimpiada Kelvin ediția 2013 până la clasa 8-9.
Cel mai greu este să termin ceea ce am început, am observat că sunt foarte entuziast când e vorba să încep ceva no.u însă puțin mai târziu realizez că activitățile mă copleșesc, devin iritat deoarece nu reușesc cu termenii limită, sunt obosit, mai apar unele situații imprevizibile, nu acord timp familiei și nu am nici măcar timp să studiez Biblia, să mă rog. Astăzi am hotărât să finisez ceea ce am început. Mă voi strădui să nu încep nimic nou, doar să fnisez. Așa cum am mai multe începuturi – nu îmi fi de-ajuns doar o zi.
Cuvintele pentru astăzi sunt:

administer — a administra/ a prescrie
administration—administrație
administrator — administrator
minister — ministru
ministry — minister, slujire

Revin mai târziu.

Lasă un răspuns

