Curbet Alexandru

Aprilie 12, 2013

Ziua 4/100

Filed under: 100 de zile — Alexandru Curbet @ 20:55

După cum mă așteptam ziua a 4-a a venit cu tentația de abandon dar și cu câteva provocări, despre care voi relata mai târziu.
Pentru mine este foarte greu să mă apropii de oameni, să fac cunoștință cu persoane noi sau să iau inițiativă într-o discuție cu persoane puțin cunoscute, astăzi am hotărât să fac cunoștință cu vânzătoarea de la magazin de la care cumpăr de aproape 1,5 ani – am aflat că o cheamă Anastasia și astăzi a avut un cumpărător indispus, pe drum – puneam niște anunțuri la care s-a apropiat un tânăr, Victor, este elev în clasa 11-a și am aflat și ce profesie dorește să aibă.
Este foarte ușor să afli despre oameni, am realizat că oamenii sunt foarte deschiși să cunoască alte persoane, aceasta a fost noutatea pentru mine. E diferență mare dintre cunoștințe teoretice și cele practice.
Am mai ales să calc încă peste o temere de a mea, dar despre aceasta aleg să nu spun acum.
Am realizat, studiind Mica, că Dumnezeu insistă în mesajul Său. Inițial credeam că pedeapsa lui Dumnezeu este mai puțin legată de mesajul Lui, acum am realizat că Dumnezeu are autoritatea de a spune și de a insista oamenilor.
Este o relație de Tată.
Am restanțe la engleză și sport.
Cine face sau a făcut taekwon-do știe ce înseamnă tull, una din provocările acestor 100 de zile a fost să fac toate tullurile de la centura albă până la roșie, în fiecare dimineață de 2 ori și să alerg în fiecare dimineață (sau să sar în coardă 5 min). Chiar de nu mă simt bine, vreau să recunosc că o vreme bună nu am făcut tull-urile și am uitat unele din ele. Din acest motiv și m-am provocat în acest domeniu. După primele 2 zile am realizat, cu mare bucurie, că nu am așa mari restanțe.
Deci, mâine va trebui să recuperez.
Iată cuvintele la engleză:

adjoin — a fi alături
adjoining—învecinat/alăturat
join — a se alipi / a se implica
a join — o legătură
joint — comun

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

