Ziua 3/100

11 Apr

Ca să reușesc astăzi ce am planificat a trebuit să mă trezesc la ora 5:00.
Ieri a trebuit să renunța la vizitarea unei librării doar pentru a reuși totul la timp. Se pare că astăzi va trebui să fac la fel.
Iată cuvintele mele în engleză astăzi:

act — действовать
an act — акт
acting—игра актеров
action—мера / действие
active—активный
actor—актер
actual—фактический
adapt — приспосабливаться
adaptable—приспосабливающийся
adaptor — адаптер
adaptation—переналадка / изменение
apt — точный / подходящий
aptitude — пригодность

Acum e ora 6:00 și am reușit în mare parte să face ceea ce mi-am planificat.
Trebuie să fac cunoștință cu 2 persoane astăzi – ca să recuperez ziua de mâine.
Ne auzim mai în seară!!
Acesta este valsul după care mă învață soția valsul.

Astăzi am făcut cunoștință cu 2 persoane: Vitalie-la oficiu stării civile. Ce am aflat despre el e că a lucrat la market iar acum lucrează la service auto. A doua persoană nu o țin minte deoarece nici nu am aflat nimic despre ea, posibil din acest motiv nici nu o țin minte.

Lasă un răspuns

