10 motive de ce nu doresc să plec din ţară

2 Aug

1. Aici sunt oameni deosebiţi pe care mă bucur că i-am cunoscut.
2. Nu vreau să plec departe de părinţi , familie.
3. Îmi place ţara noastră – avem 4 anotimpuri şi toate frumoase în felul lor.
4. Asfinţit de soare ca în Străşeni nu am mai văzut în altă parte.
5. Aici sunt mulţi oameni care au nevoie de Evanghelia şi de ajutor.
6.În alte ţări totul e diferit- oamenii şi locurile, diferit şi neobişnuit.
7. Cred că Moldova ca avea vremuri mai bune. Sărăcia, greutăţile sunt trecătoare. La fel şi bogăţiile din alte ţări – după care aş putear merge.
8. Aici vreau să investesc.
9. Mi-s dragi copii, elevii mei.
10. Nu văd sens în a pleca peste hotare. Aici sunt posibilităţi mari pentru lucrări mari.

4 răspunsuri to “10 motive de ce nu doresc să plec din ţară”

  1. taniusha94 August 2, 2011 la 13:10 #

    Bravo! un exemplu pentru altii :) .

  2. Alexandru Curbet August 3, 2011 la 7:50 #

    Mulţumesc.

  3. Ziur August 7, 2011 la 14:52 #

    Totul este bine insa citeva greseli:
    Vred că Moldova ca avea
    Corect este
    Cred că Moldova va avea

  4. Alexandru Curbet August 15, 2011 la 17:35 #

    Dragă Ziur, am corectat. Mulţumesc că mi-ai tras atenţia.

Lasă un răspuns

