Pasat caută vinovaţii sau lupta cu morile de vânt?

20 Oct

Domnul Pasat începe campania electorală cu afirmaţii exagerate

…în spatele campaniei de blocare şi atacuri asupra iniţiativei de predare a „Bazelor ortodoxiei” în şcoală stau sectanţii, cu relaţii în Guvernul Filat. „

Nu-i înţeleg indignarea deoarece copii din familii ortodoxe vor face lecţiile după curriculum ortodox , deci predarea religiei are loc.
Dar se pare că domnul Pasat dorea să oblige (nu să propună) predarea religiei în şcoli.
Constituţia Moldovei prevede libertatea individului de a-şi alege religia.
Dacă Partidul Umanist (pe care-l conduce domnul Pasat) doreşte să încalce Constituţia – trebuie să ne întrebăm dacă mai are rost să-i dăm voie în parlament?

3 răspunsuri to “Pasat caută vinovaţii sau lupta cu morile de vânt?”

  1. batin Octombrie 24, 2010 la 14:09 #

    Este evident că se încearcă o instigare la ură și este o încălcare gravă a Constituției.

  2. AllGay Octombrie 25, 2010 la 20:46 #

    Eu v-am atentionat de chestia asta. Dar pe de alta parte tu alexe, faci cam la fel. Nu poti sa le ceri tuturor sa creada ceea ce crezi tu. Well, cum spune romanul: Dumnezeu nu bate cu batul.

  3. Alexandru Curbet Octombrie 26, 2010 la 6:08 #

    Dragă Ana, eu nu am cerut ca toţi să creadă ceea ce cred eu – ci am prezentat răul ca fiind rău. Nu era vorba de credinţă.

Lasă un răspuns

