Avortul şi sterilizarea poate salva planeta?

18 Oct

Recent am dat de o consecinţă a gâdnirii „ecologice” .
În Marea Britanie au aparut unele cazuri extreme , care duc la o extremă ecologia şi la aplicare în viaţa lor.
Recent un cuplu a hotărât să nu facă copii , din motive ecologice. Iată spusele lor:

Din dorinţa de a-şi reduce contribuţia la poluarea mediului înconjurător Toni Vernelli a făcut un avort, iar la 27 de ani, a eliminat definitiv riscul ca oroarea (de avea copii) să se producă, prin sterilizare. Aceasta a fost mica ei contribuţie la salvarea planetei.
Soţul ei a susţinut-o 100%.
La 35 de ani, Toni spune:Să ai copii este egoist. Nu este decît dorinţa de a-ţi perpetua genele pe cheltuiala planetei.
Fiecare persoană care se naşte foloseşte mai mută mîncare, mai multă apă, mai mulţi conbustibili fosili, mai mulţi copaci, şi produce mai multă poluare, mai multe gaze cu efect de seră şi contribuie la problema suprapopulării.”

Biblia spune:

Dumnezeu a făcut pe om după chipul Său, l-a făcut după chipul lui Dumnezeu; parte bărbătească şi parte femeiască i-a făcut. Dumnezeu i-a binecuvântat, şi Dumnezeu le-a zis: „Creşteţi, înmulţiţi-vă, umpleţi pământul, şi supuneţi-l; şi stăpâniţi peste peştii mării, peste păsările cerului, şi peste orice vieţuitoare care se mişcă pe pământ.” „(Geneza 1:27-28)

Alt cuplu afirmă :
„Sarah Irving a renunţat la mai multe relaţii cu parteneri care doreau copii, pîna l-a întîlnit pe Mark, bărbatul perfect, care a fost de acord să îşi facă operaţia de sterilizare.
Sarah s-a hotărît încă din adolescenţă:

„Mi-am dat seama că un copil ar polua planeta – şi că a nu avea niciodată un copil este lucrul cel mai benefic pentru mediului înconjurător.”

Mark, soţul ei adaugă:

„Sarah şi cu mine ne ducem vieţile cît de ecologic cu putinţă. Nu avem maşină, mergem cu bicicleta peste tot şi nu călătorim niciodată cu avionul.
Reciclăm, folosim becuri ecologice şi mîncăm doar mîncare organică.
Pe scurt, facem tot ce ne stă în putere pentru a ne reduce amprenta de carbon, dar totul ar fi fără rost dacă am avea un copil.
Acesta este motivul pentru care am facut operaţia de vasectomie. Ar fi greşit din punct de vedere moral să contribui la schimbarea climei şi la distrugerea Pămîntului.
Sarah şi cu mine nu avem nevoie de copii ca să ne simţim împliniţi. Ceea ce ne face fericiţi este să ştim că ne aducem contribuţia la salvarea preţioasei noastre planete. „
Biblia spune că omul trebuie să se înmulţească – gândirea ecologică spune că suntem prea mulţi. Biblia spune că pământul e făcut ca omul să-l stăpâneasacă – gândirea ecologică spune că trebuie să ne gândim la combustibili.
Oare nu e invers decât a fost de la început?

Tot acelaşi articol prezintă mai jos o altă realitate -în Anglia a ajuns şi Mohammed Salim, tată a 11 copii (şi soţia însărcinată) care a renunţat la serviciul său şi trăieşte pe ajutor social . Mohammed are timp acum pentru ca să se ocupe de partidul lui, Islam Zinda Badd (Trăiasca Islamul)

Cine din cei expuşi mai sus sunt un pericol mai mare? Gândirea ecologică sau islamul?

4 răspunsuri to “Avortul şi sterilizarea poate salva planeta?”

  1. pucheadorel Octombrie 20, 2010 la 22:04 #

    Să salveze planeta de la ce? De la poluare? De la fiasco? Oricum acesta va fi! „Pământul cu tot ce este pe el va arde”, spune Biblia. Mi se pare mie, sau pentru acești oameni planeta albastră a devenit un idol? Bine ar fi să mi se pară… Pământul a fost creat de Dumnezeu pentru a fi supus, stăpânit de om. Că omul a intervenit asupra ecosistemului și a stricat echilibrul, este perfect adevărat, dar de la a fi un ecologist convins și până la a renunța la copii, la darul acesta de la Dumnezeu chipurile pentru a salva planeta, este cale lungă, dacă nu chiar o erezie! Eu îmi doresc să am copii și nu se poate și alții, unde s-ar putea, nu îi doresc! Cum aș putea să renunț la un copil când mă topesc dacă văd zâmbetul acela luminos de pe fața lui? De fapt, ăsta este principalul motiv pentru care mi-am dorit să fiu profesor!

  2. Alexandru Curbet Octombrie 21, 2010 la 4:54 #

    De acord că este o gândire anormală. E rezultatul unei ideologii ateist -ecologiste.
    Cred că e combinaţie nereuşită de concepte despre lume şi viaţă.

  3. geomarz Octombrie 23, 2010 la 21:13 #

    Mare e gradina lui dumnezeu !!!

  4. batin Octombrie 26, 2010 la 6:27 #

    Am rămas șocată de așa o gândire!!!
    Nici prin cap nu mi-a trecut vre-o dată că s-ar putea cineva gândi astfel!

Lasă un răspuns

