cum pot sa-mi pun pe blogul meu -Flag Counter

16 Sep

Salut!
As dori sa aflu cum pot sa-mi pun pe blogul meu -Flag Counter!!!
Va rog frumos sa ma ajutatzi!!!
Multzumesc anticipat.

Pentru a instala pe blogul tău Flag Counter urmează pasii de mai jos.

1 Intri pe site-ul flagcounter.com.

2. Accesezi butonul Get Your Flag Counter

3. Imediat după aceasta, v-a apărea opţiunea să vă înregistraţi, dacă nu doriţi – tastaţi SKIP.
În final vă vor apărea două coduri – unul pentru site-uri şi bloguri , altul pentru forumuri, dumneavoastră copiaţi-l pe cel pentru site-uri.

4. Deschideţi un widjet text şi inseraţi codul. Atât.

Nu uita să apeşi pe butonul SALVEAZĂ!!!

Biblia spune că „Domnul a făcut toate pentru o ţintă.” (Proverbe 16:4)
Foloseşte această unealtă în mod înţelept.

7 răspunsuri to “cum pot sa-mi pun pe blogul meu -Flag Counter”

  1. batinirina Septembrie 17, 2010 la 22:47 #

    Ce prezinta acest flag counter?

  2. Alexandru Curbet Septembrie 18, 2010 la 6:12 #

    arată din ce ţări eşti vizitat, de fapt -ultimele ţări din care ai fost vizitat.

  3. batin Septembrie 18, 2010 la 8:48 #

    am inteles, merci

  4. Vasilescu Aprilie 20, 2012 la 16:45 #

    de unde deschid widjet text?

  5. Alexandru Curbet Aprilie 20, 2012 la 17:24 #

    Intră la panoul de control și accesează – Aspect.

  6. banatulmontan Aprilie 20, 2012 la 19:34 #

    Am reusit. Multumesc.

  7. rico Septembrie 21, 2012 la 0:05 #

    care ma ajuta si pe mine ?folosesc platforma weebly si vreau sa pun flog counter pe site si nu reusesc ma ajuta cineva?

Lasă un răspuns

