Curbet Alexandru

Mai 20, 2010

Marea Britanie va promova homosexualitatea căci aşa consideră ei că e corect.

Filed under: homosexualitate, imoralitate — Alexandru Curbet @ 15:34

„”Vom folosi relaţiile noastre cu alte ţări pentru a face presiuni în sprijin neechivoc pentru drepturile homosexualilor şi pentru ca parteneriatele civile din Regatul Unit să fie recunoscute pe plan internaţional.”

„“We will use our relationships with other countries to push for unequivocal support for gay rights and for UK civil partnerships to be recognised internationally.”

sursa: programmeforgovernment.hmg.gov.uk

Iată care sunt priorităţile Marii Britanii … Au schimbat binele în rău şi răul în bine , iar acum doresc să impună ca această practică să fie recunoscută şi de alţii .
Schimbările în MB au început după anul 1997 şi 2000 , ani în care pe lângă acceptarea ca termen de descriminare „orientarea sexuală” (ce se doreşte să se impună şi în R.Moldova) au mai fost acceptate un rând de legi care dădeau mari privilegii imoralilor (homosexualilor) discriminând populaţia creştină.
Liderul imoralilor din Moldova a afirmat că până în anul 2015 ei doresc să impună Moldova să legifereze căsătoriile homosexuale.
Şi cred că vor reuşi – dacă creştinii din R.Moldova vor tăcea şi nu -şi vor apăra drepturile.

Anunțuri

42 comentarii »

  1. Mai corect ar suna afirmatia-v-om promova bolile sexual transmisibile si pedofelia,vai si amar de copiii lor si de ei la batrinete daca vor ajunge.

    Apreciază

    Comentariu de alaandrei — Mai 20, 2010 @ 20:21

  2. Atunci trebuie să nu tăcem și să acționăm!

    Apreciază

    Comentariu de batin — Mai 22, 2010 @ 17:18

  3. Cu ce incalca posibila legalizare a casatoriilor intre homosexuali drepturile crestinilor?

    Apreciază

    Comentariu de Adi — Mai 25, 2010 @ 8:49

  4. Crestinii sunt cei mai multi pedofili. Cei mai multi copii au fost abuzati sexual de preoti.

    Apreciază

    Comentariu de AllGay — Mai 25, 2010 @ 22:25

  5. Aici vei vedea cum sunt discriminati creștinii din Marea Britanie și cum sunt încălcate drepturile lor ca rezultat al legiferării căsătoriilor homosexuale și nu numai:

    http://www.moldovacrestina.net/politica/legea-nediscriminare/interviu-cu-avocatul-britanic-alex-spak/

    Apreciază

    Comentariu de batin — Mai 26, 2010 @ 0:52

  6. Dragă Adi,
    legalizarea căsătorilor homosexuale sunt o sfidare a normalităţii şi bunului simţ.
    Iată ce se întâmplă în toate ţările în care au fost legalizate căsătoriile homosexualilor .
    – imoralii după ce legea le permitea să se căsătorească – au decis că trebuie să facă şi cununie civilă, şi au dat în judecată preoţii care nu o făceau.
    – au dorit să adopte copii, deşi îi învăţau să practice aceleaşi lucruri scârboase.
    – au introdus termenul de „hate crime” care presupunea că dacă cineva îşi manifestă dezacordul cu privire la modul lor de viaţă – trebuie să fie închis ca un criminal (dovadă fiind faptul că în Suedia şi Marea Britanie pastorii au fost închişi pentru aşa ceva), interzicând creştinilor să ia decizii pe baza conştiinţei lor ci dorind (insistând în mod agresiv ) ca fiecare să ia decizii în funcţie de lege nu de conştiinţă. Ceea ce încalcă drepturile omului , în general, nu doar a creştinilor.

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Mai 26, 2010 @ 16:03

  7. pentru allgay,
    la un sondaj între homosexuali , mai mult de 30% au recunoscut că au întreţinut relaţii cu minori. Deci ceea ce afirmi tu este o minciună

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Mai 26, 2010 @ 16:08

  8. „sfidare a normalităţii şi bunului simţ” …este foarte discutabil.
    Daca privesti normalitatea ca atitudinea tarilor civilizate fata de anumite fenomene (in domeniile sensibile in care acestea au rezultate mai bune decat societatile traditionaliste)… atunci pare-se ca „normalitatea” este tratarea nediscriminatorie a homosexualilor!
    Uite alt exemplu de problema sensibila, „avorturile” – societatile occidentale, prin legalizare (si, desigur, educatie) au redus fenomenul la un nivel „acceptabil”.
    Acum cred ca iti imaginezi ca Republica Moldova si Romania, societati pur traditionale, sunt printre ultimele din lume la acest domeniu, cu rate peste 20 de ori mai mari decat ale Frantei, Olandei, Germaniei etc!!!!
    Nu iau apararea niciunei pozitii extreme, cred ca, fiind de domeniul politicului, trebuie ajuns la un compromis!

    Apreciază

    Comentariu de Adi — Mai 26, 2010 @ 16:15

  9. Dragă Adi, nu e deloc discutabil , ci dimpotrivă – chiar foarte evident.
    Nu privesc şi nu voi privi ca normal exemplul ţărilor „civilizate” care legalizează homosexualii, prostituţia, drogurile , avortul, pornografia. S-ar numi ei civilizaţi – dar au mari restanţe la capitolul cultură.
    Cât despre avort – acest fenomen doar a început distrugerea familiei europene, deja din cauza avortului făcut în cantităţi „industriale” şi fără prea mult discernământ vârsta medie a Europei este prea mare, ţări precum China şi India – care au practicat avortul selectiv – îşi culeg roadele – sunt prea mulţi băieţi şi puţine fete în ţară. Sunt milioane de tineri care nu-şi pot face familie.
    Din păcate , în Moldova şi România avortul este legal, şi ca pură curiozitate – în România anilor 1989 se făceau 1.00.000 avorturi anual. Acest fapt este regretabil , atât.

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Mai 26, 2010 @ 16:32

  10. „mari restanţe la capitolul cultură” – despre ce este vb??
    Legal/ilegal este o dihotomizare ineficienta in privinta acestor probleme extrem de sensibile!!!!!!
    Scuza-ma ca am divagat cu exemplul meu:)
    Este vorba de faptul ca statul trebuie, sub actiunea sinergica a factorilor sociali, inclusiv Biserica, sa emita politici pertinente de asanare a fenomenelor CONEXE nefavorabile: cum ar fi pedofilia, abuzurile publice etc.
    Sunt convins ca si tu esti de parere ca nu iti poti propune, nici in calitate de stat sau de Biserica, sa ii determini pe homosexuali sa devina heterosexuali, dar poti dirijia comportamentul lor in anumite limite, reglate de legislatie!

    Apreciază

    Comentariu de Adi — Mai 26, 2010 @ 16:39

  11. despre ce vorbesc ? păi despre legalizarea celor enumerate. Nu cred că este normal şi nici nu are legătură cu bunăstarea societăţii, mai degrabă este un indice a degradării societăţii.

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Mai 26, 2010 @ 21:28

  12. Pai legalizarea nu este un scop in sine. Scopul in sine este „integrarea” fenomenului homosexualitatii in societate. Nu neaparat prevenirea aparitiei homosexualilor, ci gasirea unui loc in societate, unde sa fie in armonie cu celelalte grupuri.
    Nu poti sa zici ca acest mod de a vedea lucrurile este rau… marginalizarea unui grup (homosexualii) nu poate conduce la niciun bine (vezi cazul Romaniei)!

    Apreciază

    Comentariu de Adi — Mai 26, 2010 @ 21:32

  13. „Integrarea fenomenului homosexualităţii” este doar un mit, cu rezultate tragice pentru tot restul populaţiei. Nici o ţară nu are mărturie că ar fi făcut o astfel de „integrare” – peste tot unde a fost legalizată homosexualitatea a fost vorba despre descriminarea celorlalţi.
    Nu zic de marginalizare, ci mai degrabă aş pleda pentru scoaterea din legalitate a organizaţiilor homosexuale – pentru simplu motiv că promovează imoralitatea ca normă.

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Mai 26, 2010 @ 21:38

  14. Nu stiu ce sa zic despre discrminarea celorlalti…din cate vad exemplul Olandei, toata lumea este foarte toleranta fata de homosexuali. Desigur, nu este nici cel mai bun exemplu de tara religioasa:)
    Dar nu cred ca este atat de mare problema faptul ca exista oameni care, in ipoteza legalizarii diferitelor drepturi, ar deveni homosexuali pentru ca ar avea respectivele libertati… adica banuiesc ca numarul ipotetic al acestora ar fi infim comparativ cu numarul homosexualilor care exista deja!

    Apreciază

    Comentariu de Adi — Mai 26, 2010 @ 21:42

  15. Tocmai de aceea şi spuneam că un număr foarte mic de oameni doresc – în perspectiva legalizării lor- să discrimineze întreaga societate. Şi din exemplul altor ţări, o fac în mod obraznic.

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Mai 27, 2010 @ 17:05

  16. Pai…banuiesc ca pe tine te deranjeaza perspectiva ca, ca consecinta a potentialei legalizari, vor deveni mai multi oameni homosexuali (pentru ca ar fi mai avantajos, de vreme ce au anumite drepturi in plus decat inainte).
    Iar pe homosexuali ii deranjeaza ca nu au acele drepturi.
    Daca ar fi sa numeri „pe capete”, doar un numar infim de oameni ar fi „afectati” in sensul ca ar putea deveni homosexuali. Insa, in situatia actuala, un numar mare de oameni (toti homosexualii) sunt afectati de lipsa drepturilor!
    E un principiu utilitarist: faci legi si acorzi drepturi pentru ca un numar cat mai mare de oameni sa beneficieze!

    Apreciază

    Comentariu de Adi — Mai 27, 2010 @ 17:09

  17. Dragă Adi,
    nu mă deranjează că vor deveni mai mulţi , ci faptul că ei legal vor intra în şcoli să înveţe copii altora (că pe ai lor nu-i au ) că practicarea imoralităţii este un lucru bun.
    Încurci lucrurile , dacă vor fi acordate drepturi homosexualilor – atunci vor fi afectaţi ceilalţi .
    Nu e nici un principiu utilitarist – e vorba de drepturile altora , care trebuiesc respectate. Iar legile se fac pentru a oferi libertate şi protecţie tuturor.

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Mai 27, 2010 @ 17:15

  18. Eu cred ca exagerezi. Nu inteleg la ce te referi ca „vor intra in scoli”. Ce sa faca in scoli? In scoli se face scoala, nu parada gay!

    Apreciază

    Comentariu de Adi — Mai 27, 2010 @ 21:06

  19. Dragă Adi, homosexualii doresc să vină în şcoli ca să înveţe toleranţă faţă de homosexuali,să înveţe că e normal să fii homosexual.
    Într-o şcoală din capitală , nişte imorali au venit să facă lecţii cu copii de clasa a 8. I-au întrebat dacă ştiu ce înseamnă homosexual, apoi i-a întrebat cine din ei sunt homosexuali? Copii speriaţi au răspuns că nimeni , iar ei le-au replicat :”Dacă nu aţi încercat ,atunci nu aveţi de unde să ştiţi dacă sunteţi homosexuali sau nu „!!!!
    Ei doresc să pervertească mintea copiilor.

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Mai 27, 2010 @ 21:34

  20. Nu stiu despre ce este vb…. ce cautau homosexualii in scoala? Sunt profesori? Ca ce chestie au venit?!
    Nu mi se pare normal sa vina oricine in scoala sa balivenizeze. Desigur, se poate face educatie sexuala in mod stintific – si sa se discute obiectiv despre homosexualitate, nu sa vina cineva sa faca propaganda…

    Apreciază

    Comentariu de Adi — Mai 27, 2010 @ 21:44

  21. cred că au fost invitaţi (sau s-au autoinvitat) la o oră de clasă , posibil.
    ÎN alte ţări sunt cursuri de „Toleranţă a homosexualilor” la care elevii sunt obligaţi să vină. Vezi mai mult în acest film:
    https://alexcurbet.wordpress.com/2009/04/05/speechlesssilencing-the-christians/

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Mai 27, 2010 @ 21:53

  22. Nu stiu ce sa zic, inca o data mi se par exagerari!
    Nu exista nicio baza morala, sociala, legala pentru propaganda gay in scoli…
    Oricum, imi inchipui ca decat un numar restrans de gay sunt asa…militanti; cred ca majoritatea pur si simplu isi vad de treaba lor, nu au nimic de-a face cu exemplele tale…
    Cred ca abuzurile pot fi prevenite prin legislatie, dar nu mi se pare onest sa zici ca nu vrei sa se acorde anumite drepturi homosexualilor, pentru ca ti-e teama ca unii extremisti ar putea abuza de ele!

    Apreciază

    Comentariu de Adi — Mai 27, 2010 @ 22:24

  23. un număr mic de militanţi au făcut astfel încât să fie schimbate legile în favoarea lor , discriminând astfel tot restul populaţiei , vezi proiectul de lege care l-au înaintat parlamentului :
    https://alexcurbet.wordpress.com/proiectul-de-lege-privind-prevenirea-si-combaterea-discriminarii/

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Mai 27, 2010 @ 22:34

  24. Vai….dar e ditai legea…nu o sa ma apuc sa citesc tot?!!?!?

    Apreciază

    Comentariu de Adi — Mai 28, 2010 @ 7:55

  25. e important să fii pregătit de ceea ce doresc să impună ei.

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Mai 28, 2010 @ 15:43

  26. Eu cred ca tu ai o viziune prea pesimista asupra homosexualilor…. in fond sunt la fel de oameni ca oricare altii, orientarea sexuala nu e neaparat un pacat mai mare decat orice alt pacate ale heterosexualilor… asta nu inseamna ca homosexualii vor sa distruga lumea!!

    Apreciază

    Comentariu de Adi — Mai 28, 2010 @ 15:55

  27. mai degrabă ,prea realistă.
    Îţi sugerez să vezi cazul Sodomei şi Gomorei, şi cel descris în Judecători 19.

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Mai 28, 2010 @ 20:32

  28. mda… e dificil si neplacut de facut paralela. D-aia imi zici ca vreau sa ii impac pe toti:)
    Desigur, cel mai usor ar fi sa pui eticheta pe oameni si sa ii judeci…dar….?!
    app… ai citit articolul pe care l-am scris eu pe tema asta, pe blogul meu?
    Sodoma&Gomora erau intruchiparea „imoralitatii sexuale”. Dar nu este vorba numai de homosexualitate….acelasi paralelism l-ai putea face si despre curvie, adulter, perversiune etc.

    Apreciază

    Comentariu de Adi — Mai 28, 2010 @ 20:36

  29. Nu pun etichete , ci prezint pericolul real. Vezi cazul Marii Britanii.
    Sodoma şi Gomora era întruchiparea imoralităţii – dar păcatul practicat în ea era sodomia (homosexualitatea).

    „Dar nu se culcaseră încă, şi oamenii din cetate, bărbaţii din Sodoma, tineri şi bătrâni, au înconjurat casa; tot norodul a alergat din toate colţurile.
    Au chemat pe Lot, şi i-au zis: „Unde sunt oamenii care au intrat la tine în noaptea aceasta? Scoate-i afară la noi, ca să ne împreunăm cu ei.”
    Lot a ieşit afară la ei la uşă, a încuiat uşa după el,
    şi a zis: „Fraţilor, vă rog, nu faceţi o asemenea răutate!
    Iată că am două fete care nu ştiu de bărbat; am să vi le aduc afară, şi le veţi face ce vă va plăcea. Numai, nu faceţi nimic acestor oameni, fiindcă au venit sub umbra acoperişului casei mele.”
    Ei au strigat: „Pleacă!” Şi au zis: „Omul acesta a venit să locuiască aici ca un străin, şi acum vrea să facă pe judecătorul. Ei bine, o să-ţi facem mai rău decât lor.” Şi împingând pe Lot cu sila, s-au apropiat să spargă uşa. ” (Genesa 19:4-9)

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Mai 28, 2010 @ 20:41

  30. Deci eu vreau doar sa subliniez ca a condamna homosexualitatea mai mult decat alte imoralitati sexuale…este nepotrivit si nu este in spirit biblic.

    Apreciază

    Comentariu de Adi — Mai 28, 2010 @ 20:46

  31. de-acord, doar că imoralitatea se răspândeşte mult mai repede

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Mai 28, 2010 @ 20:57

  32. n-as baga mana in foc….cati homosexuali sunt, 5%?
    Si cati heterosexuali imorali…95%?!

    Apreciază

    Comentariu de Adi — Mai 28, 2010 @ 21:01

  33. adica toţi heterosexalii sunt imorali? Apropo, homosexualitatea este rea pentru că cei ce o practică (în marea parte) violează copii. Aici cred că procentajul se inversează.

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Mai 29, 2010 @ 5:43

  34. Da, sunt de acord ca e rau sa violeze copii si cred ca sunt mai multi homosexuali decat heterosexuali care o fac.
    Dar sunt de parere ca majoritatea (hai, poate nu 95%) heterosexualilor savarsesc diferite imoralitati de natura sexuala pe parcursul vietii lor!

    Apreciază

    Comentariu de Adi — Mai 29, 2010 @ 6:42

  35. doar eşti de părere sau ştii sigur?

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Mai 29, 2010 @ 18:18

  36. Daca sunt de parere inseamna ca am oarece grad de siguranta…nu absolut, dar mi se pare evident.

    Apreciază

    Comentariu de Adi — Mai 29, 2010 @ 21:00

  37. Ma bucur ca alegi doar commenturile care-ti plac(Am postat 2 comenturi la Eutanasia, doar unu a fost aprobat), am impresia ca nici asta nu va fi pt ca na daca cineva chiar spune ceva care nu-ti convine si nu ai argumente bune pt a te impotrivi ai parea slab, si doar nu vrei sa pierzi , mai ales in fata unei fete
    De unde sa incep cu comentul la postul asta :
    „dădeau mari privilegii imoralilor -homosexualilor”- aceste vorbe iti apartin da? acum sa-ti mai aduc aminte de alte „vorbe” : din bible da?
    “Fraţilor, vă rog, nu faceţi o asemenea răutate!
    Iată că am două fete care nu ştiu de bărbat; am să vi le aduc afară, şi le veţi face ce vă va plăcea. Numai, nu faceţi nimic acestor oameni, fiindcă au venit sub umbra acoperişului casei mele.” – Acum sa dicutam depre moralitate :
    Homosexuali sunt imorali pentru ca vor sa-si traiasca viata alaturi de persoana iubita, sa creasca copii pe care NU il invata sa fie homosexuali, ii cresc doar cu o minte deschisa, asa cum ar trebui sa fie crescuti toti copii , nu crescuti sa urasca oamenii care nu se conformeaza ideilor parintilor lor asupra vieti? asta e parerea ta , ok atunci spune-mi si mie cat de IMORAL a fost LOT cand a vrut sa le dea pe fetele lui VIRGINE sa fie VIOLATE de multimea de afara, explica-mi asta daca poti.
    Daca vrei uite-te aici si porma vorbeste despre moralitate : http://www.youtube.com/watch?v=6twSN8ZS_VA&feature=player_embedded

    Apreciază

    Comentariu de Red — Iunie 5, 2010 @ 17:26

  38. Red, daca vii cu prejudecatile „de afara” cand te apuci sa studiezi Biblia…vei ajunge la monstruozitati de rezultate.
    Nu mai zic…cand studiul tau se refera doar la citate de pe diverse bloguri…
    Poti face Biblia responsabila de multe acte necuvenite care sunt relatate in ea….daca nu retii invatatura adecvata!
    D-aia este Biblia atat de interesanta…pentru invataturile ei inglobate in relatari simple!
    Desigur, tu nu trebuia sa iei partea cu „imoralitatea” din aceasta pilda…e ca si cum ai arunca o nuca pentru ca nu poti sa treci de coaja!
    In ceea ce priveste homosexualitatea…nu vad de ce te indignezi pe Alex…in fond, in fata lui Dumnezeu…nu conteaza parerea lui:)

    Apreciază

    Comentariu de Adi — Iunie 5, 2010 @ 18:47

  39. dragă Red,
    din cauză că unii cititori îşi permit să folosească cuvinte necenzurate, atac la persoană (ceea ce a fost caracteristic şi comentariului tău) – am fost nevoit să introduc nişte reguli , pe care vă rog mult să le respectaţi.
    Opinii care nu-mi convin sau nu le împărtăşesc nu le şterg doar dacă la exprimarea lor s-au folosit cuvinte decente.

    PS Cât ţine de Lot , ai dreptate – a acţionat ca un laş în situaţia dată.

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Iunie 5, 2010 @ 18:50

  40. pentru Adi,
    desigur că în ziua judecăţii nu vei putea da vina pe nimeni. Ori te-ai referit la altceva?

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Iunie 5, 2010 @ 18:54

  41. Pt A.C .
    Nu stiu daca mai pot sa postez, dar nu te-am atacat, stim amandoi bine c am spus, si nu te-am insulat am spus doar ca vezi lucrurile numai din punctul tau de vedere, am folosit o expresie romaneasca(ochelari de cal- poti sa stergi expresia asta daca te deranjeaza din postul asta, am vrut doar sa-ti reamintesc) care in cel mai rau caz te poate deranja si nu insulta. Asa ca te rog frumos spune lucrurilor pe nume, nu ma face „the bag guy/girl”,

    Pt ADI
    Draga, citatul acela nu a fost postat de mine ci de A.C uita-te mai sus si vei vedea, eu doar am dat copy paste.
    Eu chiar am citit biblia, tu ai citit-o?
    Nu te astepta sa stiu pasaje pe dinafara, nu mi-a placut ce am citit acolo ca sa si memorez.
    Ideea e ca noi avem cu totul alta perceptie despre Dumnezeu, fata de ceea ce sa gaseste in biblie, si daca ai citi tu cu mintea deschisa ti-ai da seama , mai ales in Vechiul Testament, Dumnezeu nu e o persoana prea agreabila, asta ca sa fiu draguta.
    Ohh si daca vrei o sa caut pasajele (ca sunt p net, postate de crestini, nu de ateisti sau alte religii) in care se vede ca Biblie este Imorala.

    Apreciază

    Comentariu de Red — Iunie 6, 2010 @ 15:30

  42. Red, am citit Biblia, Koranul, iar acum sunt la Bhagavad-gītā :)
    Intr-adevar, VT are caracter predominant de mitologie evreiasca, totusi trebuie sa retii invataturile! Deoarece pildele sunt mesajul transmis prin VT, nu evenimentele istorice, in care ziceau evreii ca Dumnezeu i-a pus sa faca masacrele descrise!
    Nu Biblia e imorala, ci unele personaje prezentate… ti se pare anormal?! Cum ai putea cunoaste binele daca nu ai cunoaste si raul?

    Apreciază

    Comentariu de Adi — Iunie 6, 2010 @ 17:39


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Blog la WordPress.com.

%d blogeri au apreciat asta: