Dacă aveţi unele întrebări referitor la creaţie…

4 Mar

Mi-am propus să scriu mai mult despre aceste două concepte care doresc să redea originea vieţii pe Pământ. Deoarece acceptarea uneia din ele influienţează modul de gândire voi dori să prezint greşelile, ororile şi urmările evoluţiei.
Lipsa prezentării unui model creaţionist la fel are urmările sale.
În articolele viitore voi prezenta evoluţia şi creaţia.
Aştept întrebările legate de aceste două concepte.

4 răspunsuri to “Dacă aveţi unele întrebări referitor la creaţie…”

  1. Adi Martie 4, 2010 la 22:42 #

    Ce frumoasa initiativa! Propun sa mentionezi si un link catre blogul meu undeva pe blogul tau, deoarece am si eu articole similare!

  2. Alexandru Curbet Martie 4, 2010 la 23:03 #

    Atunci ai putea să scrii pe blogul tău.

  3. Adi Martie 5, 2010 la 22:26 #

    Evident ca scriu pe blogul meu (unde altundeva sa scriu?), dar ai putea sa iti indrumi vizitatorii si catre blogul meu, in caz ca consideri ca ar avea beneficii din vizitarea lui (cum este cazul linkului catre blogul lui Erik, par ex.)

  4. Alexandru Curbet Martie 6, 2010 la 9:20 #

    Adi, dacă voi găsi articolele tale relevante pentru trimiteri – atunci voi face link. Până când nu mă grăbesc să-ţi dau vot de încredere deoarece foloseşti atac la persoană în comentariile tale şi nu împărtăşeşti principiile biblice.

Lasă un răspuns

