Am o mare bucurie !!!

22 Noi

Astăzi am o mare, imensă şi incomesurabilă bucurie – am primit un BISI (Biblie internaţională de studiu inductiv).
Este Biblia care o caut de aproape patru ani.
Doresc să strig de bucur.
Mulţumesc pastorului Vasile Filat pentru concursul organizat , la care şi am primit-o.

8 răspunsuri to “Am o mare bucurie !!!”

  1. Marika Noiembrie 23, 2009 la 23:51 #

    Felicitari…!!

  2. Alexandru Curbet Noiembrie 24, 2009 la 15:49 #

    Mulţumesc.

  3. Valentina Jereghi Noiembrie 24, 2009 la 16:56 #

    Felicitari Alexandru, imi imaginez cit de mare e aceasta bucurie, fiindca te cunosc ca pe un adevarat slujitor al Domnului si stiu ca ti-ai dorit mult aceasta Biblie.

  4. Alexandru Curbet Noiembrie 24, 2009 la 20:27 #

    Mulţumesc Valentina.

  5. Mariita Noiembrie 26, 2009 la 16:36 #

    Felicitari d.Alexandru imi pare bine ca vati implinit visul

  6. Alexandru Curbet Noiembrie 26, 2009 la 20:36 #

    Mulţumesc , Mariita.
    Personal cred că fiecare creştin trebuie să aibă o Biblie pe care s-o citească zilnic.
    Doar că această Biblie (BISI) mai are ceva special în ea, nişte unelte foarte utile pentru studiu biblic.

  7. alaandrei Noiembrie 27, 2009 la 0:21 #

    Eu am mers la Lugoj dupa Ea.

  8. Alexandru Curbet Noiembrie 27, 2009 la 7:21 #

    Deci îmi înţelegeţi bucuria.

Lasă un răspuns

