Felicitări cu ziua profesorului

5 Oct

Felicitări tuturor celor care m-au învăţat .
E o zi în care realizez că sunt multe persoane care au investit în viaţa mea.
Primii învăţători care i-am întâlnit în viaţă sunt părinţii mei; în mod deosebit mama. Mulţumesc mult pentru grija şi sfaturile care mi le-ai dat.
Mulţumesc mult primului antrenor de taekwon-do Tudor Pletea, actualului antrenor Ghenadie Curbet.
Mulţumesc celor care mă învaţă din Cuvântul lui Dumnezeu : Ghenadie şi Diana Curbet , Violeta Blajinshii. Vreau să vă spun că sunteţi profesori exemplu pentru mine, că aveţi în voi dragostea lui Dumnezeu şi că sunteţi un exemplu de trăire după principiile biblice.
Mulţumesc mult şi familiei Filat Vasile şi Năstica pentru că sunteţi cei care investiţi continuu în oameni.
Mă bucur că Dumnezeu mi-a dat aşa părinţi şi aşa învăţători şi prieteni.
Cred că acesta este cadoul Lui pentru mine.

4 răspunsuri to “Felicitări cu ziua profesorului”

  1. Tudor Februarie 28, 2010 la 0:31 #

    Intimplator am intrat si mam bucurat. Mam bucurat ca sunt printre elevii mei persoane, ca ma mai tin minte… Cred ca si tu(fiindca si tu esti profesor), ai asemenea sentimente, ca mine fata de unele persoane. Poate ca e cam tirziu…(azi e 28.02.2010, dar ori cum mersi anticipat.

    Cu respect
    Tudor Pletea

  2. Alexandru Curbet Februarie 28, 2010 la 7:45 #

    Totdeauna cu plăcere.
    Cum am mai spus : Dumenezeu a pregătit cadouri minunate pentru mine în această viaţă.

  3. Diana Septembrie 26, 2012 la 10:05 #

    Pentru fiecare dintre noi școala e cea de-a două casă, iar profesorii o bună bucată din viață noastră ne sunt ca și părinții!!!

  4. cotruta zinaida Octombrie 4, 2012 la 16:09 #

    pentru noi profesorii sunt niste ghizi ai cunostintei,al doilea parinte ce si-ar dori fiecare copil din ziua de azi!

Lasă un răspuns

