Curbet Alexandru

Aprilie 1, 2008

Vârsta Pământului (partea 1)

Filed under: creatie — Alexandru Curbet @ 12:14

images1.jpg 
În acest articol vreau să aduc argumente ştiinţifice pentru a arăta că planeta Pământ are o vârstă tânără .
Deoarece unii acceptă faptul că Pământul are miliarde de ani , şi au doar unele presupuneri (argumente bazate pe datarea radiologică a  unor izotopi radioactivi şi datarea prin straturile de roci – aceste argumente le vom discuta în alte articole ) , dar o privire şi analiză  a argumentelor spune că Pământul are o vârstă ce coincide cu vârsta prezentată de Dumnezeu în Biblie .

Biblia prezintă facerea lumii

În cartea Genesa (Facerea ) capitolul întâi , chiar primul verset  se spune că :
„La început, Dumnezeu a făcut cerurile şi pămîntul.”
Dacă veţi calcula vârsta pământului (prin adunarea vârstei evenimentelor ) veţi afla că aproape 7.000 de ani sunt vârsta planetei noastre . Nu 4.500.000.000 de ani !! Diferenţă de 642857 ori !!
De la facerea lumii până la potop , au trecut aproape 1600-1700 de ani .
De la potop până la Avraam au mai trecut aproape 500 de ani .
Avraam a avut un fiu – Isaac , Isaac a avut un fiu – Iacov , Iacov a avut un fiu – Iosif .
Din timpul lui Iosif poporul evreu a stat în Egipt 400 de ani .
Apoi ei au stat 40 de ani în pustiu . După ce au ieşit din pustiu , se poate calcula uşor câţi ani au trecut : de la Iosua până la Isus . Cu siguranţă nu milioane de ani .
Dacă evoluţia contrazice Biblia adunci una din ele este greşită . Cu siguranţă că ştiinţa ne va ajuta să găsim argumente în favoarea unei concepţii şi va nega alta .

Când a fost începutul ?

În Epistola lui Pavel către Coloseni 1:16 este scris :

„Pentrucă prin El (Isus) au fost făcute toate lucrurile cari sînt în ceruri şi pe pămînt, cele văzute şi cele nevăzute: fie scaune de domnii, fie dregătorii, fie domnii, fie stăpîniri. Toate au fost făcute prin El şi pentru El.”

În Evanghelia după Matei este scris
        „Drept răspuns, El le-a zis: ,,Oare n’aţi citit că Ziditorul, dela început i-a făcut parte bărbătească şi parte femeiască” (Matei 19:4)
Începutul a fost atunci când au fost creaţi primii oameni – Adam şi Eva .
În Evangheia după Marcu 10:6 este scris :

„Dar dela începutul lumii, ,Dumnezeu i-a făcut parte bărbătească şi parte femeiască.”

Deci începutul se are în vedere momentul când Dumnezeu a creat pământul şi oamenii . Şi pământul nu are milioane de ani , înainte de creaţie .

Populaţia Pământului este 6 miliarde de oameni.

În anul 1985 populaţia era de 5 miliarde .  În secolul 18 , pe Pământ erau doar 1 miliard de oameni . Numărul populaţiei creşte foarte repede (timp de 200 de ani a crescut de 6 ori !!) , dar pământul nu este suprapopulat . Toată populţia Pământului poate încăpea în oraşul Jacksonville , Florida  de două ori (suprafaţa de aprox. 8,5  miliarde m2 ) . Pe timpul când Isus era pe acest pământ , numărul locuitorilor era apoximativ 250 milioane oameni .Dacă aţi trasa un grafic veţi observa că omenirea a început să existe aproape 4500 de ani în urmă . Acest lucru este perfect explicabil , deoarece cam în acea perioadă a fost potopul , în urma căruia au supravieţuit 8 persoane (Noe , soţia lui , cei trei fii cu soţiile lor ).  Deci Biblia are dreptate .Pornind de la 8 oameni , populaţia oamenilor poate fi 6 miliarde în câteva mii de ani .
Dacă oamenii ar fi existat de 3 milioane de ani , atunci populaţia umană ar trebui  să fie de 75000 oameni pe un cm!!? Atunci cu siguranţă că Pământul era să fie surpopulat. Astfel numărul populaţiei arată că Pământul nu are milioane de ani , nici miliarde.
Din păcate mulţi oameni care acceptă evoluţia doresc să scadă numărul populaţiei . Jacques Cousteau a zis că trebuie să omorâm 350.000 de oameni în fiece zi pentru a crea un echilibru în numărul populaţiei.
Dumnezeu nu a putut aplica evoluţia pentru a crea toate vietăţile .El nu S-a antrenat , nu a folosit evoluţia şi moartea pentru a crea tote animalele , păsările , insectele şi omul . El , fiind atotputernic , a făcut totul în 6 zile şi a spus cum a făcut aceste lucruri . Unii oameni, chiar şi creştini , acceptă ideea că Dumnezeu este limitat în putera Sa , că a făcut totul în milioane de ani !?
Dumnezeu are putere mai mare decât ne putem imagina noi!! V-aţi gândit la acest lucru?

Anunțuri

112 comentarii »

  1. Este interesant acest fapt.. dar se spune ca pămîntul a provenit de la Big Bang (Marea Explozie) care a avut loc cu 15 miliarde de ani în urmă, dar nu exista nici o dovadă care ar demonstra acest fapt şi astfel argumentele expuse de dumneavoastră mai sus par mai credibile ….

    Apreciază

    Comentariu de Victor Cacinschi — Aprilie 1, 2008 @ 16:32

  2. Este bine ceea ce ai scris. Trebuie sa scrii in continuare pe acest tip de teme deoarece sunt interesante si in acelasi timp arata faptul ca Biblia este corecta.
    Prezinta in continuare cit mai multe argumente.

    Apreciază

    Comentariu de Sarivan Ciprian — Aprilie 1, 2008 @ 17:10

  3. Vă mulţumesc pentru apreciere .
    Întradevăr orice creştin trebuie să accepte Cuvântul lui Dumnezeu ca fiind corec . Aceste argumente le scriu pentru ca oricine să fie încredinţat şi să nu se lase înşelat de basmele lumeşti .

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Aprilie 2, 2008 @ 12:19

  4. […] articol este contiunuare la partea 1 , la fel şi în această parte a articolului voi prezenta dovezile ştiinţifice ale faptului că […]

    Apreciază

    Pingback de Vârsta Pământului (partea 2 ) « Curbet Alexandru — Mai 27, 2008 @ 6:02

  5. De mult nu am vazut asa aberatii.
    >>”Dacă aţi trasa un grafic veţi observa că omenirea a început să existe aproape 4500 de ani în urmă”
    Ce fel de grafic? liniar sau exponential? poate mai stii ca in trecut mai existau si boli, care ucideau mai toata populatia.
    Ehh, oameni religiosi.. Cand folositi Internetul, si tel. mobile.. acceptati stiinta. De ce si nu cand intra in contradictie cu biblia?
    Iti recomand sa mai citesti si alta literatura, nu doar biblia.
    O poti incepe de aici.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Earth
    http://en.wikipedia.org/wiki/Human

    Apreciază

    Comentariu de evisoft — Mai 27, 2008 @ 13:15

  6. Dragă evisoft ,
    specifică care argumente ţi s-au părut aberaţii .
    Te asigur că am citit şi altă literatură . Am prezentat argumente care le-am găsit pentru a demonstra că Pământul este relativ tânăr , iar dacă ai găsit şi tu astfel de argumente te rog să le postezi ca şi comentarii .
    Eu accept ştiinţa , deoarece am făcut şi facultatea în acest domeniu , tocmai de aceea spun că ştiinţa explică foarte bine Biblia .

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Mai 27, 2008 @ 18:57

  7. inca nu se poate spune nimik despre asta.cine e omul sa faca calcule pamantului si universului?de cand,cum,de ce?poate peste cateva mii de ani cand mintea omului nu va mai fi imbolnavita de biserica si alte religii.biblia e o poveste frumoasa.ar fi prea frumos sa fie adevarata.d-zeu exista insa nu asa cum il prezinta aceasta carte.se spune ca d-zeu a facut lumea in 6 zile.care zile?existau zile atunci?zilele le`a facut omu, ceasul,orele,minutele,zilele,saptamanile.si dupa ce a facut lumea,in ultima zi(a 7-a) d-zeu s`a odihnit.poi daca e atotputernic cum sa oboseasca?si discutia poate continua.astfel de calcule nu pot fi certe.si sa nu uitam ca nu suntem sg in univers si nu exista viata numai pe pamant

    Apreciază

    Comentariu de gigi — Septembrie 5, 2008 @ 15:34

  8. Draga gigi ,
    pe acest blog vei găsi argumente mai mult ştiinţifice decât religioase.
    Înteresant este faptul că tu accepţi existenţa lui Dumnezeu dar negi Biblia. Cum poţi să-L cunoşti pe Dumnezeul Bibliei fără Biblie? Cred că vorbeşti depsre o altă divinitate…
    Dacă citeşti articolul următor vei vedea totul desrpe zilele creaţiei .
    https://alexcurbet.wordpress.com/category/intrebari-raspunsuri/

    Iar odihna lui Dumnezeu are o explicaţie în cartea Epistola către Evrei (Noul Testament) .
    Te rog nu încurca filosofia cu creştinismul .
    Nu acuza creştinii de fapul că cred într-o filozofie umană , lumea din jurul nostru şi toată ştiinţa arată că suntem creaţi şi creaţi de câteva mii de ani , nu de milioane .
    Vino cu argumente contra ,dar nu mă acuza doar .
    Dacă ai ceva să argumentezi , te voi asculta cu plăcere .

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Septembrie 5, 2008 @ 19:30

  9. Mai oameni buni, voi luati biblia ca pe ceva de la d-nezeu dar uitati ca biblia prezinta miturile vechiului popor evreu. Atat si nimic mai mult, niste mituri…
    Cum puteti sa spuneti aberatiile astea?
    Cand a facut d-nezeu lumea, a facut si dinozaurii?
    sau fosilele lor sunt doar niste inventii???
    Va vreti universal-valabili dar nu reusiti decat sa fiti penibili.
    Din frate si sora ce copii se pot naste decat niste degenerati?
    Sa crezi ce scrie acolo cuvant cu cuvant este o sfidare la adresa logicii si a bunului simt.

    Apreciază

    Comentariu de Madalin — Septembrie 12, 2008 @ 22:33

  10. si apropo: dupa mine indoctrinare inseamna sa iei de bun ceva ce ti se baga pe gat nu a incerca sa-ti explici unele chestii rational.
    De exemplu „taria cerului”. Daca intrebi un preot de ce se foloseste expresia aceasta, el va incerca sa te convinga ca asa se spunea cerului in vechime(de catre evrei). Si cum cea mai simpla explicatie este cea buna, realitatea e ca anticii credeau ca cerul e solid, tare adica. Ei credeau ca cerul este un rezervor cu apa.”A făcut Dumnezeu tăria şi a despărţit Dumnezeu apele cele de sub tărie de apele cele de deasupra tăriei. Tăria a numit-o Dumnezeu cer.” Deci este clar ca e o eroare a „autorului” acestei carti. „D-nezeu” ar fi trebuit sa stie chiar si acum cateva mii de ani ca nu este nici o apa deasupta tariei si ca ploaia este cu totul altceva….

    Apreciază

    Comentariu de tot eu — Septembrie 12, 2008 @ 22:42

  11. Dragă Mădălin , nu ai citit toate argumentele încă dar şi acuzi . Eu cred că totul ce scrie în Biblie este adevărat – căci totă Biblia este insuflată de Dumnezeu . Pentru că am înţeles acest lucru îl prezit şi altora .
    Nu-ţi convine că iniţial s-au căsătorit frate cu soră , dar ce zici de Adam care s-a căsătorit cu propria coastă ?
    Întrebările tale legate de dinozauri şi despre primul cer , le voi prezenta în articole separate .

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Septembrie 13, 2008 @ 4:33

  12. eu cred ca madalin tia dat o intrebare mult prea complicata ca sa oti raspunde si ai evitata sa explici taria cerului…spunind ca le vei prezenta in alte articole….foarte multe intrebari care ti le pun oamenii nu reusesti sa raspunzi…e clar ca nu tot poate fi explicabil….

    Apreciază

    Comentariu de eramlainceput — Septembrie 13, 2008 @ 20:04

  13. Asadar tu explici prin doua datari biblice ca facerea pamantului coincide cu data cand Dumnezeu a facut acest act … adica acum 7000 de ani? Altfel spus incerci sa argumentezi „stiintific” in opinia ta din citate biblice ca pamantul are 7000 – explici Biblic dar stiintific varsta pamantului?! Nu inteleg cum vine asta? Tot ce rezulta prin urmarea actului lui Dumnezeu acum 7000 de ani nu are nici cea mai mica relevanta – sunt detalii care nu coincid cu scopul propus de tine. Chiar nu conteaza cum s-au format popoarele daca tu esti convins ca pamantul are 7000 de ani. Problema este ca nu ai adus nici o dovada stiintifica ci doar citate biblice!
    Referitor la populatia globului – de ce este ea relevanta. Daca iti spun ca si conform teoriei evolutioniste conincide cu adevarul ce ai avea de obiectat. Da am evoluat din unicelulare – spune Darwin – dar pana la homo erectus – „omul ridicat” au trecut miliardele de ani care nu iti iasa la calcul. Ia documenteaza-te putin despre teoria evolutionista si vezi cand a fost datat istoric Homo Sapiens asupra carui numar faci tu referire aici – sa vezi cum bat calculele! Puteau sa se imperecheze maimutzele si neandertalii pana crapau … tot nu avea impact asupra numarului populatiei de Homo Sapiens din ziua de azi.

    Apreciază

    Comentariu de Biosock — Septembrie 30, 2008 @ 14:25

  14. Dragă Biosock , îţi propun să citeşti toate articolele din categoria „creaţie ”
    https://alexcurbet.wordpress.com/category/creatie/

    ŞI apoi să te pronunţi .
    CIteşte toate argumentele te rog . Cât despre numărul populaţiei – chiar dacă presupui că au fost maimuţe la început -trebuie să ştii că ele ajung la maturitate mai repede ca omul ,deci în 100 de ani pot apărea aproape 10 generaţii (coparativ cu 4 la om) . Deci numărul ar creşte şi mai repede .

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Octombrie 1, 2008 @ 3:59

  15. eu stiam de 6000ani.la scoala sunt facut nebun!pamantul nu are cum sa aiba 6000ani ,spun colegi de cls.eu cred ca are,si asta dupa cum spui si tu,calcule facute pe baza bibliei.O intrebare pusa de colegi:Dumnezeu de unde a aparut?din nimic?? ei,uni nu inteleg ca Dumnezeu este din vesnicii!!l lasami un mail cu id tau pls.:).

    Apreciază

    Comentariu de Mr.lonely — Octombrie 12, 2008 @ 16:12

  16. cati ani are pamantul, totusi? sunt 5008 i.H dar m-am pierdut in porcaria aureliana de 13 ani.vreau si eu id-ul tau.

    Apreciază

    Comentariu de isabela — Octombrie 24, 2008 @ 15:25

  17. Nu pledez pentru o dată concetă a pământului , căci este greu să urmăreşti mai ales când s-au schimbat calendarele .
    La mănăstirea Saharna am văzut scris :7510 de la facerea lumii (inscripţia data din anul 2002 ).
    PE acest blog doresc să arăt că vârsta pământului nu are milioane şi nici miliarde de ani , ci doar câteva mii .

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Octombrie 24, 2008 @ 16:41

  18. Cred ca un raspuns cinstit si obiectiv la mai multe intrebari/obiectii aduse in comentariile anterioare poate fi gasit la http://www.creationism.info.ro/faq.php
    De asemenea o carte pe care la o prima vedere am gasit-o a fi serioasa dpdv stiintific poate fi gasita la
    http://ebooks.unibuc.ro/istorie/ioanis/11.htm
    Cartea trateaza vizuiunile evolutionista si creationista in paralel
    Suntem obisnuiti de catre scoala sau documentare tv sa gandim in „canoanele” evolutionismului, dar la o taratare mai atenta i se pot gasi „erori grave de logica, inadvertente, precum si falsuri stiintifice”.
    Pentru o viziune ortodoxa va propun un „dialog”:
    http://www.sfaturiortodoxe.ro/varsta_pamantului_carbon_14_biologic_evolutie_stiintific_creationism_cronologie.htm
    sau chiar conferintele monahului Ioan Vladuca, matematician si fost profesor de Apologetica Ortodoxa disponibile la http://www.ortodoxmedia.com/autor/70/Ion-Vladuca

    Apreciază

    Comentariu de radu — Martie 6, 2009 @ 5:22

  19. radu mulţumesc pentru comentariu .

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Martie 9, 2009 @ 22:25

  20. Nu doresc a te contrazice, nu am nici un scop , ba dimpotriva as dori a te lumina . Nu sunt de acord cu teoria ta ,desi e destul de plauzibila ,nu sunt fascinat de acest subiect dar tind sa precizez cum ca replica lui Victor Cacinschi de mai jos e mai convingatoare cum ca pamantul ar avea 15 miliarde de ani daca am lua in calcul cel mai vechi oras din istorie Ierihon – http://www.crestinortodox.ro/biserica-in-lume/67453-ierihon-cel-mai-vechi-oras-din-lume . Teoria ta privind de cand ar fi pamantul de la creatia omului nu ai de unde a sti concret dupa cum ai zis si tu putea sa creeze absolut totul iar noi poate am evoluat dintr-o molusca preistorica, bine ca scrie in Biblie ” Dumnezeu a creat omul dupa chipul si asemanarea Lui ” nu am cum sa zic asea ceva ca e blasfemie :) ,cel putin asea am fost „invatati”. Nu am nic o indoiala cum ca Dumnezeu ar exista , e logic ca cineva vegheaza asupra noastra acum ca ar fi unu sau o suta nu cred ca are vreo relevanta , acelasi lucru faceau si vechii egipteni venerau efectiv sute de zeitati, fiecare guvernand diverse aspecte ale vietii spirituale sau de zi cu zi, astfel existand lupte si razboaie in fiecare zi probabil pe aceletimpuri din cauza religilor ,probabil de aceia au dorit sa se ajunga la un singur zeu, Dumnezeu ,Allah s.a. , nu numai facand pace si ordine mondiala dar facand din om un Zeu pe parcursul evolutiei .Sunt crestin ortodox dac te intrebi si tatal meu chiar e preot si ma contrazic cateodata cu el pe tema cine la crucificat pe Iisus eu zic ca ar fi fost Preoti din Nazaret iar tata zice cum ca ar fi fost soldati romani. Incerc din rasputeri sa inca cred in aceasta credinta desi e din ce in ce mai greu, o data ce esti in spatele Naosului , in Biserica si in Dumnezeu cred dar in Preoti sau Biserica ca institutie ,nu exita destule dovezi pe care sa ma bazez .

    Trebuie sa mentionez ca te contrazici chiar tu ai zis cum ca a fost potopul din perioada lui Noe , dar inainte de potop cati oameni au fost ? 100 de miliarde nu prea ai o explicatie plauzibila aici :? http://www.youtube.com/watch?v=4TthHltjrvA&feature=related

    Intra te rog pe http://watchfamilyguyonline.org/movie/55-Family%20Guy%20427%20Untitled%20Griffin%20Family%20History.html si uita-te de la 1:30 pana la 3:00 si o sa razi (garantat) .

    Apreciază

    Comentariu de Coco — Mai 11, 2009 @ 8:53

  21. Dragă Coco
    aceasta nu e teoria mea , e poziţia Sfintelor scripturi
    totul începe de la faptul că primele zile nu sunt de 24 de ore
    https://alexcurbet.wordpress.com/2008/05/25/intrebari-%e2%80%93-raspunsuri-1-18-19-aprilie-2008/

    iar despre faptul că DUmnezeu e unul singur – are relevanţă să vorbim . Căci altfel am devia de la adevărul biblic .Îţi propun să afli Numele lui Dumnezeu
    https://alexcurbet.wordpress.com/category/numele-lui-dumnezeu/

    referitor la numărul oamenilor de înainte de potop , nu are relevanţă – tot ce trebuie să ştim este că au rămas doar 8 suflete . Nu numărul persoanelor trebuie să ne intereseze ci faptul că o lume întreagă a fost pedepsită pentru că nelegiuirea ei a fost foarte mare . Învăţătura care trebuie s-o luăm este că păcatul se pedepseşte iar credincioşia este răsplătită .

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Mai 11, 2009 @ 16:10

  22. Ok :) , sincer ma amuz sper sa nu fi un fel de fanatic :-s ,cea ce spunea-i tu cum ca primele zile nu au fost de 24 de ore e pur si simplu correct din punctul meu de vedere, daca stam sa ne gandim ca planeta pamant e in evoluare continua, a si Adam a trait 700 de ani :).

    http://www.ziarullumina.ro/articole;632;0;12877;0;Biblia–verset-cu-verset-Cine-era-sotia-lui-Cain.html

    Despre Dumnezeu nu, nu cred ca ar trebui sa vb,cel putin ar trebui sa vb de Dumnezeu cu un Preot sau un Arhimandrit, care ar fi legatura sa vb cu mine probabil un viitor ateu :) (glumeam,sper) . Uite care-i trb nuh postez pe blogu tau ce religie sunt eu ce ash vrea sa fiu si bla , bla , bla, dar sunt unele lucruri care inca nu au fost descoperite si nu vb aici de galaxy planete si ecosisteme , vb de propriul corp cercetatori dupa 2000 de ani inca nu stiu ce face creierul sa fie atat de bine prelucrat si atat de bine sa mearga pana cand, la fel si inima ca un ceas Elvetian care nici odata nu se opreste si nu ai cum sa te pronunti sti , cu privire la ceva, acuma nu incerc sa iti pun pumnu in gura prin postarile mele , nic nu as avea putere doar incerc sa ma exprim , si dac gresesc spune-mi . Pentru ca si Epopeea lui Ghilgameş dateaza din 2100-2000 i.Hr acum ca , cuv lui Dumnezeu a fost mai bine auzit … inteleg da ca Dumnezeu e bun , e mare , si puternic , dar noi suntem cel putin asta am inteles facutzi dupa chipu si asemanarea Lui .

    te rog uita-te …

    Cum ca nu ar avea relevanta numarul oamenilor de inainte de potop , trebuie sa te contrazic daca ai fi aflat numarul ai fi observat cum ca pamantul e mult mai in varsta de cat crezi tu:) acum sti nu zic ca e batran e pur „trecut prin adolescenta” intelegi , probabil te-ai uitat la History Channel Decoding The Past Doomsday 2012 , daca nu give it a try , a si se spune cum ca in 2012 doar cei ce sunt curati sufleteste vor supravietui (cam 1% din populatia planetei) , acelasi lucru ca si la Noe si arca asea ca nu imi spune ca suntem prima generarie de oameni si cum ca inainte lui Noe nu a mai fost nimeni ca e pur si simplu o afirmatie puerila .

    Nu inteleg de ce negi adevarul e absurd , cum tu esti Credincios , la fel sunt si eu dar nu imi spune mie cum ca dinozauri nu au existat ca, sau ca nu sunt obiecte care ar dovedi ca extrateresti exista, sau ca egipteni nu au fost ajutati de catre ei sa isi ridice piramidele ,sau ca un tip numit Hercule asea numit fiu a lui Zeus nu ar fi existat in Grecia , ca sunt dovezi peste tot . Chiar si Papa Benedict al XVI-lea a afirmat ca ar exista extraterestri si crede-ma au tehnologia necesara cei de la Vatican .

    http://maicaecaterina.ro/stiri/27/vaticanul-spune-ca-pot-exista-extraterestri

    Iti dai seama ca si eu ca si tine ca si o intreaga planeta nu imi doresc sa vina sfarsitu lumi maine sau in 2012 pe 24 dec sau pe cat e , e si normal dar unele lucruri ashea sunt si e greu sa ne impotrivim , ca se vor alinia planetele , ca va fi o ploaie de meteoriti si raze solare neinteresant daca, va fi, va fi , nu cred ca e important care vor fi consecintele apocalipsei,ci cum am putea noi contribui de maine ca sa oprim acest lucru , ca uni vor sa vanda petrol in continuare in loc sa facem toata planeta „green” si sa fie OK totul , asta e alt pun pe care nuh putem probabil sa il combatem , desi inca sper sa gresesc ,sincer :)

    Ms ca mi-ai rasp ..

    Apreciază

    Comentariu de Coco — Mai 12, 2009 @ 3:34

  23. În primul rând este bine să citeşti articolele care ţi le-am propus . Nu consider că primele zile au fost mai mari de 24 h . Durata lor a fost ca şi cea a zilelor noastre .
    Şi încă ceva … referitor la comentariul tău , ai afirmat că eşti creştin şi vreau să te anunţ că nu poţi fi creştin doar pe jumătate . Ori eşti ori nu .
    Am Biblia şi cred în ea . Nu în extratereştri .Vaticanul , în special persoana care e specialist în astronomie a afirmat că posibil să fie extratereştri , nu Papa Benedict . Este bine să analizezi bine sursele .
    şi … Adam a trăit un pic mai mult de 700 de ani .

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Mai 12, 2009 @ 15:36

  24. Cine decide daca sunt sau nuh credincios ? Constiinta mea ?

    Da sunt da asta nu inseamna ca trb sa fiu un fanatic care are tot timpu Biblia in mana , intelegi , si cine crezi ca conduce Vaticanul, Basescu si Vaticanul „e tara din orash” ..

    Apreciază

    Comentariu de Coco — Mai 12, 2009 @ 16:37

  25. pentru coco ,
    ţi-am răspuns în articolul
    https://alexcurbet.wordpress.com/2009/05/12/cine-decide-daca-esti-sau-nu-credincios/
    o zi bună .

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Mai 13, 2009 @ 6:05

  26. Populatia Terrei nu creste liniar, asa cum presupui tu, ci exponential.

    Apreciază

    Comentariu de Graethel — August 9, 2009 @ 18:43

  27. Dragă Graethel, nu am menţionat în articol de nici o creştere liniară.Îţi sugerez să citeşti atent articolul.

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — August 9, 2009 @ 20:52

  28. Spui ca Pamantul nu are mai mult de 7000 de ani…..
    atunci…..cum iti explici potrivirea contururilor continentelor?
    Or, acestea au o viteza de deplasare foarte mica, in doar 7000 de ani nu aveau cum sa ajunga in pozitia actuala….
    Sper ca articolul acesta este o gluma;una foarte proasta de altfel…

    Apreciază

    Comentariu de Vlad — August 14, 2009 @ 8:10

  29. dragă Vlad,
    ţi-am răspuns la întrebare prin următorul articol
    https://alexcurbet.wordpress.com/2009/08/14/biblia-vorbeste-despre-despartirea-continentelor/

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — August 14, 2009 @ 14:52

  30. As mai avea o intrebare….cum explici faptul ca din Adam si Eva
    au aparut 4 rase de oameni diferite?

    Apreciază

    Comentariu de Vlad — August 16, 2009 @ 21:53

  31. E simplu – prin adaptabilitate.

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — August 20, 2009 @ 21:31

  32. Nu stiu daca argumentul cresterii exponentiale a populatiei este valabil. Sa nu uitam ca asta este un fenomem recent, datorat in mare parte descoperirilor in medicina si tehnologie care au contribuit la cresterea longevitatii populatiei.
    Inainte de secolul 18 au existat cresteri si scaderi ale populatiei, dar in nici un caz o crestere exponentiala cum se petrece acum.
    Daca este sa ne uitam la modelul naturii observam ca exista un echilibru perfect, nu exista o explozie spontana a populatiei unei anumite specii de mamifere.
    Teoria evolutiei spune ca si omul a trecut prin stadiul de mamifer, unde ma indoiesc ca ar fi existat o crestere semnificativa a populatiei, iar argumentele matematice din teoria ta sunt destul de slabe.

    Apreciază

    Comentariu de Andrei — Octombrie 7, 2009 @ 17:47

  33. Dragă Andrei , nu este teoria mea- ci a lui Kent Hovind.
    Dar sunt de acord cu el.
    Cum să nu existe explozie spontană a populaţiei la mamifere?
    Atunci când condiţiile sunt prielnice şi este suficientă hrană , numărul populaţiei poate creşte nestingherit.
    Referitor la populaţia umană, este greşit s-o consideri în clasa animalelor evoluate/mamiferelor. Spre deosebire de acestea ele au sistem sanitar şi nu mai există altă specie care să le pună în pericol viaţa sau numărul populaţiei.
    Uită-te în trecut , de la primele recensăminte , dacă nu greşesc pe vremea Imperiului Roman .

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Octombrie 9, 2009 @ 21:13

  34. nu stiu de aceea am cautat saitu acesta shi am gasit ms mult pwp la toti :x:x::*:*

    Apreciază

    Comentariu de pepelino:x:x — Octombrie 25, 2009 @ 10:20

  35. ms mult mi-am putut termina proiectul :x:x;xX:

    Apreciază

    Comentariu de yzabella — Octombrie 25, 2009 @ 10:21

  36. ms mult nu am stiut cati ani are pamantul dar acuma am aflat ms la toti pwp:x:x:X:x:*:*:*

    Apreciază

    Comentariu de pepelino — Octombrie 25, 2009 @ 10:23

  37. la ce fel de proiect lucrezi?

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Octombrie 25, 2009 @ 10:53

  38. De ce nu cred in teoria EVOLUTIEI ?
    Pai, un motiv ar fi acela ca daca toti de la parameci si amiba ne tragem, si deci suntem rude si cu plantele si cu animalele, atunci n-ar trebui cumva cind infloresc plopii sa ramana toate femeile gravide ??????????????????????????????

    Apreciază

    Comentariu de mihai — Noiembrie 30, 2009 @ 16:10

  39. ca sa crezi alceva ce nu ii din batrani manuscrise ce ne zic din trecut,cred ca-i cel mai bine .cifrele care le dau cei care umbla cu radiatia si cu c14 dau asa pentu ca pana la adam si eva nu a existat notiunea timpului,asa ca timpul exista de atunci timpul calculabil.fa calcule cu infinit si vezi ce-ti va da.deci daca nu a existat ceva era alceva dar in cazul timpului era si va fi infinit numai noi oameni prosti ne trecem .asta o zic pentru cei destepti care citesc multe carti si sunt mai prosti ca si mine!

    Apreciază

    Comentariu de daniel — Ianuarie 5, 2010 @ 15:48

  40. […] să urmăreşti vârsta Pământului de la facerea lui (Genesa 1:1) până în prezent căci sunt menţionate perioadele de timp. În a favoarea acestei vârste poate fi menţionat argumentul populaţiei sau faptul că este […]

    Apreciază

    Pingback de Cum a apărut pământul? « Evoluţie sau creaţie ? — Martie 9, 2010 @ 20:45

  41. ok… si asta ce dovedeste?
    ca una dintre teori e gresita (partial sau total)… pai si nu stiam asta?

    cum se explica atunci dinozaurii? cum se explica faptul ca am gresit calculele stiintifice?

    spui ca pamantul nu este suprapopulat, si ca ar incapea in nustiu ce oras. Da nu este suprapopulat din punct de vedere al densitatii, dar cu ce hranesti toti acesti oameni? de unde faci rost de mancare? cum faci rost de mancare in asa fel incat sa nu o termini (definitiv)?

    si inca ceva. d c toti se gandesc ca dovedirea existentei lui Dumnezeu raspunde la toate intrebarile? de fapt nu raspunde la nici o intrebare! pe noi ne-a facut altcineva. ok, dar acel altcineva cum a aparut? exista din totdeauna? defineste din totdeauna!

    parerea mea este ca la ora actuala habar nu avem cum ne-am format si ar trebui sa recunoastem acest lucru. si creationismul si evolutionismul au lacune extrem de mari!

    Apreciază

    Comentariu de liviu — Martie 11, 2010 @ 15:08

  42. Ce frumos sa crezi ca totul este „frumos” cand defapt totu-i minciuna si politica murdara, traim intr-o lume „care pe care”, in caz ca nu se observa acest lucru cu atat mai bine pentru cei care isi doresc sa fie asa si sa conduca in continuare.

    Biblia=istoria Israelului.

    Apreciază

    Comentariu de udar — Aprilie 6, 2010 @ 9:24

  43. dragă udar,
    la ce te referi?

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Aprilie 7, 2010 @ 16:35

  44. nu imi vine sa cred… REFUZ sa cred ca.. in anul 2010 mai exista inca oameni care sustin ca planeta noastra are 7000 de ani… ma bufneste rasul ,dar totodata..este foarte trist.. pacat.

    Apreciază

    Comentariu de piko — Aprilie 19, 2010 @ 14:32

  45. dragă piko, ai citit toate articolele legate de vârsta pământului de pe acest blog?

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Aprilie 19, 2010 @ 16:30

  46. am citit tot ce s-a scris aici despre virsta pamintului si despre populatie, de altfel am incercat sa citesc si comentariile unora pe marginea acestei teme…..sincer sunt uimit sa vad oameni care pun mai presus stiinta si parerile oamenilor in locul Cuvintului lui D-zeu…….si toate astea pt ca unii din acesti oameni se mai numesc si oameni de stiinta care de altfel este numita pe nedrept asa.Preferam sa credm in bing-bang in loc de creatia prezentata in biblie si totusi continuam sa ne numim crestini. inclusiv triburile de salbatici care inca mai traiesc pe aceasta planeta si care venereaza diferite divinitati, zic din nou, si ei cred in creatie si nu in evolutie…….iar noi care ne numim civilizati si crestini pe deasupra, nu facem decit sa negam originalitatea omului si a tuturor lucrurilor din univers. cautam adevarul privind umanitatea si negam realitatea, ‘balacindu-ne’ in teorii stintifice care au darul de a ‘muta gindurile’ omului de la Creatorul lui inspre basme fantastice. Am si eu o intrebare pt cei care sustin ca ne tragem din maimute: daca e asa cum sustineti atunci de ce nu se mai aude de oameni care sa ‘evolueze’ din maimuta?

    Apreciază

    Comentariu de Paul — Mai 29, 2010 @ 23:30

  47. foarte bună întrebarea.

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Mai 29, 2010 @ 23:42

  48. am si eu o intrebare? cind ati spus ca inaintea potopului existau 250mil. oameni. oare 249999992 de oameni erau pacatosi?????????????? chir numai 8 oameni erau curati la suflet????????? chiar nici unul mai mult??????.Si in privinta triburilor salbatice care mai traiesc in zilele noastre care venereaza diferite divinitati, suitii pe toti intrun avion si faceti-le o primblare si o sa vedem in ce o sa creada. Si daca Dumnezeu este asa de bun de ce ne lasa sa suferim asa de mult timp 2000 de ani, de ce nu ne mai ineaca odata, si cei buni sa se duca in rai si cei rai in iad????

    Apreciază

    Comentariu de Jecus — Iunie 8, 2010 @ 23:55

  49. am afirmat eu că înainte de potop erau milioane de oameni ?
    200 milioane de erau la recensământul din Imperiul Roman.

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Iunie 9, 2010 @ 17:54

  50. Pt JECUS

    Daca ai citi mai atent Biblia poate ca ai afla singur raspunsul la intrebarea pe care o pui in legatura cu : ”de ce nu ne mai ineaca odata, si cei buni sa se duca in rai si cei rai in iad???? ”
    Eu din cite stiu la sfirsitul potopului D-zeu a facut un legamint cu ramasita umana care a supravietuit potopului, acest legamint consta in promisiunea lui D-zeu ca niciodata omenirea nu va mai fi distrusa prin apa si ca amintire a acestui legamint ( sau ca re-amintire poti sa-i zici ), D-zeu a pus curcubeul in nori. Banuesc ca din cind in cind il poti vedea si tu.Iar cit priveste raiul si iadul, eu in locul tau nu as fi asa nerabdator pina cind mai intii legatura mea cu El ar fi indeajuns de buna ca sa fiu in rai cu El. Legatura ta cum este cu El, esti sigur in ce parte vei merge, daca nu de ce esti chiar asa de nerabdator?

    Apreciază

    Comentariu de Paul — Iunie 9, 2010 @ 18:13

  51. ………….Pe timpul când Isus era pe acest pământ , numărul locuitorilor era apoximativ 250 milioane oameni .Dacă aţi trasa un grafic veţi observa că omenirea a început să existe aproape 4500 de ani în urmă . Acest lucru este perfect explicabil , deoarece cam în acea perioadă a fost potopul , în urma căruia au supravieţuit 8 persoane (Noe , soţia lui , cei trei fii cu soţiile lor ). Deci Biblia are dreptate .Pornind de la 8 oameni , populaţia oamenilor poate fi 6 miliarde în câteva mii de ani ……………..,
    Pentru Alexandru Curbet

    Pai cite persoane totusi au supravietuit potopului, ca voi ati afirmat ca numai Noe si familia lui au scapat, si ca de la ei populatia a ajuns la asa cifra.

    cit despre curcubeu, poti sal faci si singur cu un furtun de apa si putin soare si nu numai. si mai ginditi si voi nu fiti si voi ca triburile de salbatici care cred in ce vad si ce li se spune, ginditi si voi nui lasati pe altii sa gindeasca pentru voi, tot cemi spuneti voi nu sunt gindurile voastre sau retrairile voastre.

    Apreciază

    Comentariu de Jecus — Iunie 10, 2010 @ 0:00

  52. înainte de potop şi pe vremea lui Isus – sunt perioade diferite.

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Iunie 10, 2010 @ 6:28

  53. si totusi nu miati raspuns la intrebare!!!!! cite persoane nu ar fi existat pe vremea lui Noe, este imposibil ca numai el si familia lui sa fie buni si restul rai, istoria e frumoasa numai nu-i gindita bine.

    Apreciază

    Comentariu de Jecus — Iunie 10, 2010 @ 9:33

  54. Foarte bun articolul!!!
    Am scris eu cateva pe tema dovezilor fundamentale impotriva evolutiei, cum ar fi:
    http://adrianarvunescu.wordpress.com/2010/03/13/dovada-irefutabila-impotriva-evolutiei/

    Apreciază

    Comentariu de Adi — Iunie 10, 2010 @ 17:24

  55. dragă Jecus,
    cazul Sodomei şi Gomorei arată că nu doar în vremea potopului oamenii erau răi, dar şi mai târziu.

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Iunie 10, 2010 @ 18:56

  56. So, Alexandru. Tare imbucurator ca ti-ai gasit o ocupatie nostima, dar ar fi bine sa iei in calcul si citeva date din BIBLIA pe care tu, cu atita „exactitate” o citezi.

    Deci, Adam a trait 930 ani!!! (asa spune Biblia)

    Plus, de la Adam la Noe au fost inca multi fii si nepoti si stranepoti, iar daca ar fi sa sumam toti anii lor, fara diferentele de virsta, logic, nu ajungi nicidecum la 1600-1700 ani, ci la 7000-8000!!! „La virsta de 130 ani, adam a nascut un fiu…. si i-a pus numele Set. Dupa nasterea lui Set, Adam a trait 800 ani, si a nascut fii si fiice. Toate zilele pe care le-a trait Adam, au fost de 930 ani, apoi a murit”. In continuare: Set (912ani) > Enos 905 ani > Cainan 910 ani > Mahalaleel 895 ani > Iared 962 > Enoh 365 > Metusala 969 > Lameh 777 .. la virsta de 182 ani, Lameh a nascut un fiu, el i-a pus numele NOE… in cel de-al 600-lea an al vietii lui Noe a inceput potopul..” Geneza 5-6-7

    Mai adauga la asta faptul ca populatia, intr-adevar, nu creste liniar (pentru ca daca azi au fost 20, miine 30, nu inseamna sigur ca poimiine vor fi 40), si vezi unde ajungi.

    Ah da, stiu :D vei ajunge sa reformulezi teoria! poate atunci dai de ceva genial, numai ca, de data asta, foloseste date autentice, corecte, si verifica, pentru ca, asa, ca un P.S. , According to the United States Census Bureau, the city has a total area of 874.3 square miles (2,264 km2), making Jacksonville the largest city in land area..

    Bafta la calcule ;)

    Apreciază

    Comentariu de Lilia — August 19, 2010 @ 22:59

  57. Dragă Lilia,
    mai citeşte atent articolul – unde eu am afirmat că numărul populaţiei pe glob creşte liniar?
    Nu am înţeles ce ai vrut să spui referitor la vârstele enumerate

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — August 20, 2010 @ 9:53

  58. Dragii mei…cum puteti sa spuneti ca pamantul a aparut prin evolutie si big banguri si alte porcarii si ca se termina la data de 24 decembrie 2012? Dumnezeu ne-a dat o dovada CLARA ca El a creat Pamantul si tot universul.Cititi Genesa si o sa aveti dovada.
    Cat despre stiinta…..Stiinta nu se bazeaza pe Biblie ci pe legile fizicii si teorii care au limita.Insa Dumnezeu nu are limita. ESTE ATOTPUTERNIC. Daca El in 6 zile a creat pamantul.El a zis si s-a facut si in ziua a 7 a s-a odihnit.Aici a aparut Ziua de odihna.Daca universul a aparut printrun big bang atunci acest big bang din ce era compus? din electrozi? din molecule? din ce? fiindca nu exista ABSOLUT NIMIC.Suntem fiinte cu minte limitata…CINE SUNTEM NOI SA NE PUNEM CU DUMNEZEU? cand nu mai ai nici o solutie la o problema DUMNEZEU are 1000 rationale si irationale! Laudati-l pe Dumnezeu si datii slava! fiindca va tine in viata fiindca ar putea termina cu lumea in 1 secunda dar NU ,,fiindca atat de mult a iubit Dumnezeu lumea incat a dat pe singurul Sau fiu sa moara pentru ca cine crede in EL sa nu piara ci sa aiba viata vesnica,,

    Apreciază

    Comentariu de Edward — Septembrie 9, 2010 @ 23:59

  59. Ai dreptate k Dumnezeu nu are limite in puterile sale dar de ce iar sta satana in cale?biserik marginalizeaza cel mai mult pe Dumnezeu spunand k noi luam legatura ku el prin popi sau mai stiu eu ce sfinti.chiar credeti k aceasta divinitate kare a creat toate planetele si galaxiile se preta sa isi trimeata „copilul kare la facut ku o domnisoara maria”pe pamant?copilul lui dumnezeu kare nu a scris niciodata o karte si nu stia k pamantul este rotund a vrut sa spuna k toti suntem kopii lui dumnezeu pt k normal cineva sau ceva a creat aceasta lume

    Apreciază

    Comentariu de Gigi — Septembrie 16, 2010 @ 13:57

  60. Dragă Gigi,
    Dacă Domnul Isus nu a vorbit niciodată despre Pământ (în special despre forma sa) nu înseamnă că nu ştia despre forma Pământului.
    Îţi recomand articolul în care am prezentat poziţia Bibliei referitor la forma Pământului.
    https://alexcurbet.wordpress.com/2010/04/13/zilele-creatiei-ziua-intai-partea-2/

    În rest, îţi recomand să citeşti Biblia, în mod special Epistola către Romani, ca să înţelegi scopul venirii Domnului Isus pe Pământ.

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Septembrie 16, 2010 @ 16:15

  61. Uff, as vrea sa ma pot amuza cand citesc articole de genul asta, dar uite ca nu pot. Nu pot decat sa oftez.
    Imi poti da un exemplu de afirmatie stiintifica in tot articolul tau ? Biblia intra in conflict cam cu toate domeniile stiintei. Ia de exemplu potopul, care conform Bibliei are loc undeva pe la mijlocul mileniului III. Ori in perioada asta civilizatia egipteana era in flaore; si asta-i doar un mic exemplu, nu are rost sa intru in detalii.
    Dar nici nu e nevoie sa intru in stiinta ca sa-ti fie demontate argumentele, e de ajuns logica.
    Spre exemplu faci urmatoarea afirmatie :
    „Dacă oamenii ar fi existat de 3 milioane de ani , atunci populaţia umană ar trebui să fie de 75000 oameni pe un cm2 !!? Atunci cu siguranţă că Pământul era să fie surpopulat .Astfel numărul populaţiei arată că Pământul nu are milioane de ani , nici miliarde .”
    Pai conform logicii tale ar trebui ca fiecare specie (sau ma rog, marea majoritate) sa numere cateva miliarde de exemplare. Evident, nu e cazul.

    Apreciază

    Comentariu de Betelgeux — Decembrie 5, 2010 @ 23:43

  62. ……am citit in cartea TRAGEDIA VEACURILOR cum satana cauta prin PAPA DE LA ROMA sa duca la pieire mii si mii de oameni-asa si cu VARSTA PAMANTULUI-UNII SPUN CA pamantul are miliarde de ani……of,atatea necunostinte…..DA IN BIBLIE SPUNE CLAR CA PAMANTUL NU ARE VARSTA MAI MARE DE 6-7 MII DE ANI CE TOT CRED UNII CA ARE MAI MULT………..SA SE DOCUMENTEZE MAI BINE PT CA VA VENI TIMPUL SA REGRETE CE-AU CREZUT SI VA FI AMAR DE EI-IAR IN LEGATURA CU ZIUA SABATULUI DACA IN BIBLIE SE SCRIE CA SAMBATA A FOST DATA DE D-ZEU CA ZI DE ODIHNA DE CE VIN UNII CU CREZUL LOR CU TRADITI CA DUMINICA E ZIUA ADEVARATA?PT CA NU SUNT DOCUMENTATI, SIGUR!
    I

    Apreciază

    Comentariu de Ada&GeorgeRosu — Decembrie 30, 2011 @ 19:00

  63. bun deci tu ai facut un calcul in biblie, care a dat rezultatul ca terra are o varsta de peste 7000 ani……… bun spuneai ca ai si o falcutate in domeniul stinfitic daca nu ma insel eu ok. acum te rog sa postezi si varianta ta despre varsta planetei ca om de stiinte adica vreau o dovada ca NASA si toti oameni de stiinta se insala.

    Apreciază

    Comentariu de michael alex — Ianuarie 7, 2012 @ 15:20

  64. parerea mea este urmatoarea. tu ai facut acest calcul bazat pe biblie de cand este viata pe terra dar planeta in sine a fost din inaintea greari de catre d..zeu fie ca a fost acoperita cu apa si intuneric dar planeta in sine este la o varsta destul de mare. ce vreau sa spun e ca d.zeu a gasit planeta si a populato dar planeta era deja creata universul era creat deja nu poti avea o planeta fara sa ai si o forta care o tine in univers {forta G} sau materia neagra. deci in biblie nu arata varsta planetei ci doar varsta de cand au invatat oameni sa scrie banuiesc ca adam si eva naveau ceas calendar sau vreo idee cate zile are un an de aceea au trait „700” de ani hai ca nu era poluat mediul si nu le dadea nimeni cu unde radio in cap cum primim noi azi

    Apreciază

    Comentariu de michael alex — Ianuarie 8, 2012 @ 11:35

  65. chiar daca biblia ar avea dreptate dar nu are si totusi daca ar avea planeta e mult mai batrana. spuneai ca in univers este multe planete calde ok nu crede ca timp-ul in universul se masuara in ani de pe terra cand experti nasa spun ca o planeta sau stea sau cometa are vreo un miliard de ani asta nu inseamna ca planeta este batrana sau ca trebuia sa se raceasca unversul nu trebuie masurat in timp sau in spatiu stii asta prea bine, si mai stii ca totul trebuie sa plece de la ceva chiar si un nemuritor trebuie sa se nasca de si-e prea de tot cu big-bang nu cred ca asta e startul universului

    Apreciază

    Comentariu de michael alex — Ianuarie 8, 2012 @ 11:48

  66. tu ar fi trebuit sa numesti acest subiect de cati ani exista viata pe pamant si nu cati ani are terra

    Apreciază

    Comentariu de michael alex — Ianuarie 8, 2012 @ 11:55

  67. ALEXANDRU VREAU SA DISCUT CEVA CU TINE PRIN EMAIL

    Apreciază

    Comentariu de FLORIAN — Ianuarie 21, 2012 @ 19:34

  68. Florian, găsești datele mele aici https://alexcurbet.wordpress.com/contact/

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Ianuarie 21, 2012 @ 20:00

  69. Aceasta teorie este complet lipsita de logica si de sens comun . Daca ziceti ca Pamintul a fost creat cu 7000 de ani in urma dara com explicati fosilele de dinozauri , teoria evolutionista a lui Darwin . Aceasta teorie este COMPLET gresita si pentru a dovedi asta sunt o multime de argumente , dar pentru a dovedi teoria Dumneavoastra este doar o carte , cu acelasi succes as putea crede in existenta de unicornii ei doar tot fiind ilustrati numai in carti

    Apreciază

    Comentariu de Cristi — Februarie 19, 2012 @ 14:38

  70. Cele 7 zile reprezentate in Geneza, reprezinta cei 7000 de ani! de la adam pana la Hristos sunt 4000 de ani, si cei 2000 de ani sunt epoca Bisericii lui Hristos! cei 1000 de ani ramasi care reprezinta a 7 zi este restaurarea imparatiei lui Hristos pe pamant! Deci in acest moment nici cei 6000 de ani nu sau implinit , si cum spuneti voi ca pamantul are aproape 7000 de ani??

    Apreciază

    Comentariu de octav — Februarie 26, 2012 @ 17:13

  71. Dragă Cristi, îți sugerez să citești comentariile de la acest articol sau să citești articolele din categoria „creație”
    https://alexcurbet.wordpress.com/?cat=573916

    Dragă octav, iată calculele mele bazate pe datele oferite de Scriptură
    http://www.moldovacrestina.net/studierea-bibliei/cat-timp-a-trecut-de-la-facerea-lumii-pana-in-prezent/
    Afirmațiile tale sunt foarte grave în lipsa unor calcule care ar putea fi verificate. Ai putea să îmi prezinți calculele în detaliu?

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Martie 1, 2012 @ 22:17

  72. Esti semi-crestin. Ai citit biblia da nu ția dat bine. Trebuia să-ți dea 6.012

    Apreciază

    Comentariu de gabi — Martie 22, 2012 @ 15:37

  73. Dragă gabi, cui i se adresează comentariul tău?

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Martie 26, 2012 @ 18:31

  74. Vai si iar vai. 1 la mana zilelel lui Dumnezeu nu sunt zilele unui pamantean ci pot insemna ere sau secunde, El este peste timp, scrie in Biblie. Deci cele 7 zile pot insemna milioane de ani. 2 la mana, evolutia nu inseamna antrenament ci doar o ustensila ce a lasat-o Dumnezeu speciilor pentru a se putea adapta la conditiile de trai. Ce ai pretentia sa nu o fi lasat? Deci daca clima se schimba toti sa moara? Nu mai bine sa evolueze. 3 la mana, Adam a petrecut timp in Eden, acum cum masori timpul trecut in Eden? Cu ani de pe Pamant? Un an=incheierea unei rotatii. Edenul se roteste? Nu stii cati ani a petrecut Adam in Eden se poate ca anii lui sa inceapa de la izgonire. 4 la mana, unde is argumentele stiintifice? 5 la mana, daca dinozaurii ar fi existat deodata cu noi, ar fi fost vai si-amar, ca nu eram dotati cu mitraliere in antichitate, ca sa ne putem lupta cu ei, si 5 la mana, dinozaurii au disparut acum 65 de miloane de ani, iar daca pamantul s-a format acum 7000 aia unde au trait???Au fost adusi din spatiu bag seama… 6 la mana, Biblia spune cand a aparut omul, poti calcula varsta speciei homo sapiens, dar nu zice nimic de varsta Pamantului. (7 zile = mai mult). Nu neg puterea lui, ci iti arat cat de mult si-a iubit creatia, incat a stat si a facut totul atat de meticulos, fara sa miste un deget, si miliarde de ani i s-au parut 6 zile. Eee? Aia inseamna sa fii atotputernic. 7 la mana „inceputul lumii „se refera mai mult la inceputul lumii omenesti. Deci wake up, Biblia nu se contrazice cu stiinta.

    Apreciază

    Comentariu de FreeKnowledge11 — Aprilie 3, 2012 @ 18:50

  75. Care sunt dovezile că cele scrise în biblie conțin macăr o literă de adevăr?
    Mie nici o explicație din cele prezentate nu mi se pare credibilă.A trecut timpul gândirii mitice, e timpul să trecem la gândirea bazată pe rațiune si experiență.

    Apreciază

    Comentariu de Sartre — Aprilie 7, 2012 @ 14:51

  76. Dragă FreeKnowledge, îți răspund pe puncte:
    1. Citește articolul , e pentru tine https://alexcurbet.wordpress.com/2010/04/27/ce-inseamna-expresia-la-domnul-o-zi-e-ca-o-mie-de-ani/

    2. Dumnezeu nu a folosit evoluția din motiv că odată cu păcatul a intrat moartea în lume. Adam a păcătuit și abia atunci au început să moară oameni.

    3. în acest articol este spus când pământul a început să se rotească
    http://www.moldovacrestina.net/studierea-bibliei/de-unde-era-lumina-din-prima-zi-a-creatiei/

    4. Citește te rog seria de articole de aici https://alexcurbet.wordpress.com/?cat=573916 vei găsi multe metode științifice.

    5. Referitor la dinozauri te invit să citești aceste articole:
    https://alexcurbet.wordpress.com/2010/12/23/dinozaurii-au-murit-sau-unii-mai-exista-si-astazi/
    https://alexcurbet.wordpress.com/2010/08/07/dinosaurii-au-coexistat-cu-oamenii/ și
    https://alexcurbet.wordpress.com/2008/08/24/raab-si-tanin-dinozauri-ai-bibliei/

    6. Vărsta Pământului o putem calcula foarte ușor:
    Vezi seminarul video a lui Kent Hovind https://alexcurbet.wordpress.com/2010/11/11/varsta-pamantului-este-de-6000-de-ani-kent-hovind/
    sau articolul la care ai comentat.

    7. începutul lumii se referă la întreaga creație . Citește atent Geneza , capitolul 1. Toată creația a fost finisată în 6 zile, a câte 24 ore fiecare.

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Aprilie 20, 2012 @ 18:37

  77. Sartre :

    Care sunt dovezile că cele scrise în biblie conțin macăr o literă de adevăr?
    Mie nici o explicație din cele prezentate nu mi se pare credibilă.A trecut timpul gândirii mitice, e timpul să trecem la gândirea bazată pe rațiune si experiență.

    Dragă Sartre, Biblia este adevărată deoarece este Cuvântul lui Dumnezeu, Acelui Dumnezeu care a creat cerurile și pământul și care știe gândul oamenilor. Iată câteva argumente despre autenticitatea Bibliei:
    https://alexcurbet.wordpress.com/2009/01/29/veridicitatea-bibiei/

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Aprilie 20, 2012 @ 18:42

  78. @Alexandru Curbet
    Nu stiu daca asa o fi, pentru ca deocamdata curentul de opinie e faptul ca lumea s-a format in miliarde de ani. Oricum stiu dovezile ca Pamantul are 7500 de abi (cv de genul). ORicum comentariul meu se adreseaza mai degraba celor care cred ca Pamantul are 4,5 miliarde de ani, si cred ca asta ar fi o piedica in calea credintei. Ca sa reformulez ce am zis: chiar daca Pamantul ar avea 4,5 miliarde de ani, astas nu ar insemna ca ceea ce scrie in Biblie e fals. E posibil ca pamantul sa aiba 7500 de ani. Insa chiar nu-mi pasa acum care dintre aceste 2 opinii castiga, pentru ca nu aceste dovezi sunt piedici pentru credinta. Ateilor le poti spune ca in Biblie s-a vorbit metaforic. Ceea ce-i impiedica pe ei sa creada este credinta ca religia face rau. La mine pe blog am demonstrat ca nu religia face rau, ci oamenii care spun ca-s religiosi dar fac contrariul, si ca relgiia chiar face bine. Ei bine daca ea face bine, si nu rau, de ce sa o eliminam? Bun apoi ateii spun ca ne ingradeste mintea si ca rugaciunile nu merg, si nu de aceste dovezi se leaga cand zic de Dumnezeu ci de dovezile non-existentei unui Dumnezeu (care =lipsa de dovezi). Apoi cand le pui dovezile in fata se fac ca nu le vad. Am avut experiente.

    Oricum stiu o dovada simpla a potopului lui Noe. Mayasii ziceau ca acum 3000 si ceva de ani soarele cu pamantul si cu centrul galaxiei s-au aliniat. Acest fenomen poate urma in catastrofe sau sa nu aiba efecte. Atunci mayasii au descris fenomene catastrofice care au aproape distrus omenirea: dovada potopului lui Noe. In 2012 urmeaza sa intram in al cincilea ciclu, numai ca de data asta avem si planeta Nibru care va provoca furtuni pe soare iar daca alea merg spre Pamant iti dai seama ca numai bine nu o sa fie. Stii cum isi dobandeau maya cunostiintele. Mancau ceva soi de ciuperci cu venin de la sarpe si intrau intr-o stare in care simteau desprinderea sufeltului de trup. Atunci un sarpe (cu aripi cred) ii lua si le arata miscarile planetelor, viitorul etc. Acestui sarpe i-au adus sacrificii umane (multe, cu un ritual de genul: despicau pieptul, luau inima, o tineau in fata multimii si muscau din ea). Ei credeau ca in 2012 acest sarpe se va intoarce pentru a-i salva (adica a le invia populatia) si a-i transforma pe oamenii care doreau in dumnezei iar pe ceilalti sa-i distruga. Daca iti amintesti Biblia, tot forma de sarpe a luat si acela care a zis prima data ca oamenii pot fi ca si Dumnezeu… (pacatul lui Adam si Evei). Cica (numai cica), acesta va fi semnul fiarei: promisiunea ca poti fi ca si Dumnezeu, sau ca poti fi mai puternic decat restul oamenilor (poate printr-o modificare genetica). Apoi cu acei oameni va porni un razboi impotriva lui Isus, mintindu-i pe oameni ca cel care vine nu e salvatorul lor, ci unul care vine sa-i distruga. Nu stiu in ce masura dau eu crezare acestor chestii, insa suna destul de credibil cand te gandesti ca aici se impletesc mai multe religii decat crestinismul. Daca vrei mai cauti tu pe youtube si alte site-uri despre aceste subiecte. Eu iti dau un videoclip:
    http://ady4god.wordpress.com/2012/01/11/21-12-2012/
    Am vazut mai multe in engleza pe youtube, care ziceau de mult mai multe chestii. Poate o sa scriu eu un post despre ele si o sa-ti dau atunci link-ul, si hotarasti tu daca are rost sau nu sa-ti pierzi timpul, eu mi l-am pierdut si nu stiu ce sa gandesc… Oricum chestia poate fi reala, pentru ca 21.12.2012 nu e sfarsitul lumii, ci venirea fiarei din Biblie (Antihrist, desi nu e bine spus intrucat acest nume se atribuie oricarui om care-l neaga pe Hristos, sau care se lupta impotriva lui). Se intelege ca de la acea data mayasii nu au mai fost interesati sa mai continue cu calendarul lor, pentru ca de la acea data deveneau dumnezei si nu ii mai interesa ce se intampla de acolo incolo. Sau poate fiara nu stia… Venirea fiarei cica nimeni nu o va simti incat va incerca sa intre printre oameni ascuns si sa pozeze mai apoi ca salvatorul lor de dezastrele care urmeaza sa se intample in 2012 (dupa maya) si dupa Biblie, salvarea de dezastrele scrise acolo… Oricum astea sunt o colectie de chestii puse cap la cap de anumiti oameni, care pot fi tot atat de bine adevarate, cat tot atat de bine si niste chestii spuse anapoda aparent logic, dar neadevarat. Tu decizi daca are rost sa-ti pierzi timpul cu ele, eu nu stiu ce sa cred… „vom trai si vom vedea” (sau poate nu vom sti, desi se va intampla sub ochii nostri)

    Oricum ceea ce contestam era lipsa de argumente stiintifice pentru varsta pamantului (in acest post). Ai zis asa: „În acest articol vreau să aduc argumente ştiinţifice pentru a arăta că planeta Pământ are o vârstă tânără .” –apoi n-ai dat nici un argument „in acest articol”. Oricum mersi de link-uri. Poate mai vrei sa citesti asta:
    http://www.answersingenesis.org/articles/2005/06/01/evidence-for-young-world
    Argumente aduse varstei pamantului, nu neaparat genezei. Eu nu stiu totusi cum veti demonstra voi ca totul s-a format in 6 zile, ca stelele care le observam acuma ca se formeaza in mult mai mult timp, ca animalele nu pot evolua (cand clar la polul nord deja apare un alt tip de urs polar pregatit pentru schimbarea de clima, ca un rezultat al imperecherii dintre un urs normal si unul polar, si cand clar chiar si cainii au corcituri) etc. Succes cu asta. Eu nu o consider o pieidica mare in calea religiei. Pentru ca religia nu reprezinta dogma, ci modul de viata. Iar daca religia te face mai bun, atunci aia e religia pe care trebuie sa o practici. Ateii aici au venit „bine ma nu conteaza dovezile stiintifice, ci daca te face mai bun: pai uite cat rau face religia” Eu i-am contrazis in viata reala si am scris si la mine pe blog. Apoi au zis: „bine nu face rau, dar e stupid sa crezi intr-un Dumnezeu non-existent”. Am demonstat ca exista, au negat unii, altii nu au vrut sa auda, altii au zis: „cum demonstrezi geneza, potopul?” Unii s-au multumit cu nu conteaza, pentru ca Dumnezeu e atotputernic, altii si-au cautat singuri dovezi si au gasit, si cu unii am reusit sa ma impac si sa-i aduc inapoi la crestinism. Dar nu la crestinismul ipocrit practicat astazi. Gasesti la mine pe blog destule mentiuni si despre acest tip de crestinism, din cauza carora se desprind unii de religie: pentru ca preotii explica vag, pentru ca practica ritualuri pe care Isus si Dumnezeu nu au zis sa le facem, chiar a zis sa nu le facem, si noi le practicam (si aici ne acuza ei, ca cica crestinismul e de vina, crestinismul nu e, ci cei care nu asculta de el: daca eu vin si-ti zic ceva, si tu faci opusul eu sunt de vina? Eu trebuie sa-ti respect liberul arbitru). etc. Mai gasesti la mine pe blog daca chiar te intereseaza, daca nu asta e. Daca nu ai chef sa cauti tu (desi am o rubrica sortare subiecte, unde am marcat cu o * aceste subiecte) atunci iti dau eu link-urile.

    + Hai sa-ti pun o intrebare la care ar trebui sa-mi dai un raspuns logic nu anapoda. Ce naiba e cu Exodul 35:? Mai e Biblia asa inspirata de oameni? Dar cu aceste citate:

    Exod 21, 14 „Dar dacă lucrează cineva cu răutate împotriva aproapelui său, folosindu-se de viclenie ca să-l omoare, chiar şi de la altarul Meu să-l smulgi ca să fie omorât.” care e impotriva legii iubirii, deci Biblia cea prea perfecta se contrazice singura…

    Deutronomul 20-21: „Daca nu s-au gasit semnele virginitatii la tinara femeie, s-o scoate la usa casei tatalui ei, sa fie UCISA CU PIETRE de oamenii din cetatea ei si sa moara…” Careia Iisus ii zice: „Cine e fara pacat sa ridice primul piatra”

    Exodul 35:2 „Sase zile sa lucrati, dar ziua a saptea sa fie sfanta. Cine va face vreo lucrare in ziua aceea sa fie pedepsit cu moartea” (serios? chiar asa grav e?) Caruia Iisus ii raspunde: „ziua a fost facuta pentru om, nu omul pentru zi. Care dintre voi nu da apa la animale etc.”

    „Căci dacă o femeie nu-şi pune văl pe cap, atunci să se şi tundă. Iar dacă este lucru de ruşine pentru femeie ca să se tundă ori să se radă, să-şi pună văl.
    Căci bărbatul nu trebuie să-şi acopere capul, fiind chip şi slavă a lui Dumnezeu, iar femeia este slava bărbatului.
    Pentru că nu bărbatul este din femeie, ci femeia din bărbat.
    Şi pentru că n-a fost zidit bărbatul pentru femeie, ci femeia pentru bărbat.” Bravo…

    „Podoaba voastră să nu fie cea din afară: împletirea părului, podoabele de aur şi îmbrăcarea hainelor scumpe,
    Ci să fie omul cel tainic al inimii, întru nestricăcioasa podoabă a duhului blând şi liniştit, care este de mare preţ înaintea lui Dumnezeu.” Hai ca mai merge…

    Efeseni 5:33 Încolo fiecare din voi să-şi iubească nevasta ca pe sine; şi nevasta să se teamă de bărbat.

    Si cireasa de pe tort:
    ECCLESIASTUL 7:26
    „Si am gasit femeia mai amara decat moartea,pentru ca ea este o cursa,inima ei este un lat si mainile ei sunt catuse.Cel ce este bun inaintea lui Dumnezeu scapa,iar pacatosul este prins.”

    Raspusnul ar trebui sa-l stii, eu o sa-l dau la mine pe blog intr-un post viitor, desi cred ca l-am dat deja (poate intr-un post sau intr-un comentariu de-al meu). Dar ar trebui sa stii un raspuns logic. Eu am un raspuns evaziv (cred), acum ma uit dupa unul logic… poate poti sa mi-l dai…

    Apreciază

    Comentariu de FreeKnowledge11 — Aprilie 23, 2012 @ 16:34

  79. HDRO :

    Victor Cacinschi :Este interesant acest fapt.. dar se spune ca pămîntul a provenit de la Big Bang (Marea Explozie) care a avut loc cu 15 miliarde de ani în urmă, dar nu exista nici o dovadă care ar demonstra acest fapt şi astfel argumentele expuse de dumneavoastră mai sus par mai credibile ….

    Victor Cacinschi :Este interesant acest fapt.. dar se spune ca pămîntul a provenit de la Big Bang (Marea Explozie) care a avut loc cu 15 miliarde de ani în urmă, dar nu exista nici o dovadă care ar demonstra acest fapt şi astfel argumentele expuse de dumneavoastră mai sus par mai credibile ….

    La big bang sa format universul … nu pamtul!

    inainte de de big bang nu exista timp … prin urmare nici dumnezeu nu a existat!

    Apreciază

    Comentariu de HDRO — Septembrie 16, 2012 @ 3:28

  80. Dragă HDRO, excluzi faptul că Dumnezeu a creat timpul.

    Apreciază

    Comentariu de Alexandru Curbet — Septembrie 20, 2012 @ 20:50

  81. […] dovezi în sprijinul său: faptul că Pământul este tânăr (vezi articolul Vârsta Pământului, partea 1 și partea 2, Seminar video- Vîrsta Pământului) și faptul că popotul a existat au argumente […]

    Apreciază

    Pingback de Cum este prezentată teoria creaționistă în manuale « Curbet Alexandru — Decembrie 23, 2012 @ 19:26

  82. Mai…ceva nu ai calculat Bine….mai calculeaza o data….
    Dupa calculele mele de la Adam pana la potopu lu noe sunt 7069 de ani….pe atunci noe avea 500 de ani..iar de la noe pana la avrram sunt 2615 ani……..marja de eroare….plus Sau minus 10 ….

    Apreciază

    Comentariu de dani — Martie 21, 2013 @ 14:07

  83. Am calculat conform geneza cap 5 ..de la adam pana la noe……sigur ai gresit ceva…acolo scrie cat or trait urmasii lui adam pana la noe..e simplu de calculat..iit urez bafta..

    Apreciază

    Comentariu de dani — Martie 21, 2013 @ 14:27

  84. Draga alexandru .ceea ce nu stim este ca nu stim de ce suntem oameni poate ca si alte speci se intreaba de ce suntem comune in acest univers .
    Faptul ca ce cred ca e posibil aceasta varianta este
    Noi acest sistem intretinem un corp la care il ajutam sa supravetuiasca la fel cum ne ajuta si pe noi acele celule
    Noi suntem ca niste celule care intretinem acest corp sau o parte din corp
    La fel ca ale noastre pleaca de la inima si ajung unde sunt trimise de creier sau intilnesc boala pe drum si moare
    Acel potop afost nasterea unui corp ceia ce apartineam din alt corp aunui mame ceia ce a schinbat cursul de trai
    Acel isus a vrut sa arate cum sa procedam sa evoluam corect pentru o viata mai lunga si linistita pentru ca acest corp sa nu fie afectat de boli
    Nu a fost asa pntru ca acest corp este deaja bonlav
    Acest corp in care traim noi cred ca a ajuns la batrinete ori la cuprins boala
    Si aceste ozn sunt pastilele pe care le ia acest corp ceia ce va veni sa vindece boala
    O boala ar fi faptul ca nu mai avem credinta de nici un tip alti devin profeti iar alti ramin fara de ia
    Tot ce trebuie sa facem trebuie sa unim fortele din noi ca sa salvam acest corp lacare se macina
    Trebuie sa devenim un rol inportant di el si sa hranim ce ne este dat ci sa nul ajute acele pastile
    Eu cred in dumnezeu dar nu cred ca are putere mare pentru ca si el este o generatie care evoluiaza la fel ca noi ci el nea creiat sa stea in noi si sa urmam sistemul pe care noi il traim in ziua de astazi
    Este logic te nasti evoluiezi si mori nici odata nu traiesti vesnic ci doar menti acest corp in care traim cu totiiiii.

    Apreciază

    Comentariu de tudor — Martie 28, 2013 @ 21:04

    • Tudor..nu sti Ce zici…Dumnezeu este Atotputernic..a existat din totdeauna…el nu are cum sa evolueze..e Atotputernic..e infinit in intelepciune, putere, dragoste(Dar asta nu inseamna ca trebe sa pacatuim,Dumnezeu pedepseste pe cel care pacatuieste) cunostiinta etc..ar fi Bine sa pui mana pe biblie… Dumnezeu a creat universul si tot Ce exista..Doar e atotputernic..

      Apreciază

      Comentariu de dani — Martie 29, 2013 @ 9:55

  85. Da dani ceia ce nu sti e ca tu daca ai citit biblia traiesti dupa ea sau dupa cum evoluiaza lumea ce nu intelegi este trecut
    Adevaru e ca asa tre buiea sa traim cum scrie biblia
    Cu adevarat nu exist puterea in acest dumnezeu ci noi formam acest sistem
    Si sa sti ca nu mie frica ca ma pedepseste dumnezeu as fi fericit daca mar pedepsi
    Mias recapata credinta sau stiu ca e puterea lui
    Daca avea putere mare ar schinba totul acum ca ce va urm vs fi jale el are puterea de a ne da viata prin nastere ci nu prin creatie
    Ce facem acum il asteptam iar pe isus chi nuinduse sa demostreze ca e puternic si noi la fel il vom tortura sa spuna de unde vine si ce maninca
    Nu e nimica schinbat cit noi vrem sa aflam ce inseamna putere cu adevarat sau minarea din tata in fiu a acestor rugaciuni

    Apreciază

    Comentariu de tudor — Martie 31, 2013 @ 0:57

    • Tudor..trebe sa asteptam venirea Domnului Isus…Dar de data asta nu va mai veni asa cum crezi tu….de data asta va veni ca Imparat nu in trup de carne ci in duh de Slava…Acea zi va fi Ziua Domnului.. te indemn tudor sa citesti Apocalipsa ….apropo biblia trebuie sa se implineasca..nui nimik la voia intamplarii…tiam zis citeste Noul testamnet ..si vei intelge ceea Ce vreu sa zic referitot la faptul ca Biblia trebe sa se implineasca adika ceea Ce scrie in ea…biblia este o carte a trecutului prezentului si viitorului.biblia a fost inspirata de Duhu Sfant..iit urez bafta

      Apreciază

      Comentariu de dani — Aprilie 1, 2013 @ 12:18

  86. Cind vei vedea alta biblie ce vei zice inafara de primul testament si noul testament
    Am citit tot ce a aparut despre aceasta si am inteles ca toate duc in trecut pina la 85 la suta ci 15 la suta sunt conplectari pentru a deveni mai credibila
    Tot ce zice aceste carti sfintedespre viitor exte foarte scurt nu are logik e in plus
    Plus de unde sti ca va veni ca inparat ca asta scrie in citeva carti care ajuta biblia sa fie credibila
    Eu cred ,ca ce a fost in trecut .dar nucred in viitor sa slavim acel iparat
    Iti spun ca totul face omul el isi da putere iel sio ia asta este puterea lui dumnezeu asa ca nu avem putere sal aducm pe pamint uitete in jur toti zic dar nimeni nu face
    Imi multumesc pentru discurs

    Apreciază

    Comentariu de tudor — Aprilie 1, 2013 @ 20:56

    • mai tudor…biblia nu este fara logica ..biblia trebuia interpretata..si multi o interpreteaza gresit..in biblie nu sa aduagat nimik care sa o faca credibila…tot ce spune biblia despre trecut este adevarat…a fost demonstrat , sau gasit dovezi care atesta credibilitatea bibliei..si cu privire la viitor…este adevarat ..apropo de unde stia acu 2000 de ani Apostolulu Ioan de 666 si de faptul ca semnul fiarei se va pune pe mana dreapta sau pe frunte?…Dumnezeu ia facut de descoperit…acum daca stam sa privim ..a aparut cipul adika 666 si interesant ca el se pune pe mana dreapta sau pe frunte…si cine isi va pune cipu va ajuge in iad..asa declara biblia..deci toata biblia este adevarata…sunt multe carti care…nu fac altceva decat sa minta omu si sal il induca in eroare…sa zic asa…oamenii care studiaza biblia raman uluiti de lucrurile referitoare la trecut si prezent..caci asa este…

      Apreciază

      Comentariu de Dani — Aprilie 5, 2013 @ 19:04

  87. ceea ce se uita este ca timpul biblic nu este egal cu cel istoric . mai intai Dumezeu a creat oamenii si Le-a spus sa se imulteasasca si sa umple pamantul . apoi se sare direct pamantul ud si la lipsa vegetatie ( unii ar spune ca ar fi fost dupa un potop si intradevar atunci a fost un potop mondial ) la gradina din eden loc cu o locatie precisa L-a creat pe AdAM SA PAZEASCA GRADINA, DE CINE?sau de ce?si cu ce mijloace. Vine sarpele o pacaleste pe Eva cum arata acesta caci dupa aflarea pacatului a fost blestemat sa se tarasca,iar adam si eva au primit haine de piele nu blana .
    dupa faticidul dintre cain si abel , cain se caieste si ii este teama ca oamenii ( care? ta-su si ma-sa ca numai ar mai fi ramas) Dumezeu il asigura ca nimeni nu ii v-a face rau . cain pleaca in Nord unde isi ia femeie cine ( uni zic ca era sor-sa care ar fi fost nascuta dupa set) no asta nu o inghit poate nu a-ti vazut cum sunt copii din relatii incestuase pe durata a m ai multor genearatii. Ideea este ca Vechiul Testament urmareste linia poporului evreu ( restul lumii nefiind prea interesanta sau prea curata pentru ei)
    in Exodul 35:2 se refera a scoate beneficii materiale tipic evresc
    in privinta potopului ( de ce a lui noe sa fi fost si altele) interesant este ca pe timpul calamitatii ocupantii arcei trebuiau sa manace si sa bea apa iar treba cu ramura de maslin cam repede cresteau pe atunci maslinii la altitudini mari. Ceea ce este sigur ca aceasta arca a existat

    Apreciază

    Comentariu de gogu — August 14, 2013 @ 21:12

  88. http://ro.wikipedia.org/wiki/Giulgiul_din_Torino

    Apropo de linkul pe care lam pus aici.Biserica apeleaza la oamenii de știință pentu a afla vîrsta și autenticitatea anumitor relicve creștine,prin datarea cu carbon și accepta rezultatele date de aceștia.Dar cînd aceeași oameni de știință,cu aceeași datare cu carbon analizează anumite fosile de animale sau oameni sau roci,sedimente etc…și spun că au milioane sau miliarde de ani biserica nu mai zice nimic… ;)

    Apreciază

    Comentariu de neneadan — August 24, 2013 @ 10:12

  89. Aici se vorbeste despre seminariile lui Kent Hovind si despre teoria creationista care este mult mai posibila decat cea evolutionista, le gasiti pe youtube: ex: http://www.youtube.com/watch?v=MV7ZNBFMvCs&feature=share

    Apreciază

    Comentariu de violeta — Iunie 12, 2014 @ 12:41

  90. nimeni nu poate sti in afara de D-zeu asa ca nu mai judecati voi pentru ca niciodata nu puteti afla adevarul adevarat si nu mai faceti pacat badjocorindul pe ce-L care ne-a dat viata cat despre biblie e foarte adevarata.Cum de au putut ce-i 12 apostoli sa scrie aceleeasi lucruri?asa ca.Credeti in D-zeu si nu il badjocoriti

    Apreciază

    Comentariu de credeti in EL in D-zeu — Septembrie 10, 2014 @ 0:49

  91. Asteapta putin.. Pai si dinozauri ?? Prima era dinaintea „omeniri” ??! Calculeaza acum :)))

    Apreciază

    Comentariu de Eu — August 13, 2015 @ 5:01

  92. Pornind de la premise gresite nu ai cum sa ajungi la un rezultat corect, pe vremea cand Moise isi plimba poporul prin pustiu, existau deja vechi civilizatii pe pamant , in plus biblia este o carte relativ recenta raportandu-ne la istoria civilizatie, cei ce au scris biblia nu aveau o viziune de ansamblu a lumii in care traiau, informatii foarte putine , capacitati limitate de a intelege fenomene ale naturii ,calitatea interpretarilor date este puerila , hai sa visam mai putin si sa fim mai rationali …

    Apreciază

    Comentariu de Stefan Bogdan — Aprilie 21, 2016 @ 18:36

  93. Am citit o gramada de păreri pe aici. Totuși fiecare are o părere diferită. La urma urmei cine a putut crea o minte creatoare Dumnezeu normal.cine dă înțelepciune Dumnezeu.Eu unu cred din toată inima în Dumnezeu . Dumnezeu spune sa nu iubim pământul sau cerul căci toate sunt create. Dar dacă stai sa te gândești până la urmă ce mai contează cât timp are pământul și cât va mai tine va asigur ca de azi intr-o 100 de ani toți care am scris aici vom fi în pământ putreziti din punct de vedere fizic iar sufletul se va întoarce la Dumnezeu pentru judecată. Eu am nădejdea ca intr-o zi mormântul meu va fi gol și voi fi viu în veci vecilor.Amin

    Apreciază

    Comentariu de beni — Aprilie 26, 2016 @ 16:12

  94. Foarte frumos!!Biblia este TESTAMENTUL lasat omenirii de DUMNEZEU!!

    Apreciază

    Comentariu de Any — Iunie 22, 2016 @ 21:44

  95. Pe vremuri omul avea o speranta de viata de 35 ani. Era legea junglei. Azi omul traieste 80 si e asistat de medicina moderna. Atunci mureai din orice . Pamantul are oase de dinozaur..Biblia nu specifica asta. Daca 8 persoane au rezistat potopului inseamna ca facem insest condamnat de biblie.

    Apreciază

    Comentariu de francisc — Septembrie 15, 2016 @ 17:50

    • Biblia vorbește despre dinozauri, doar că cuvântul „dinozaur” a fost inventat 200 de ani în urmă, iar leviatanul din cartea Iov este un dinozaur veritabil

      Apreciază

      Comentariu de Alexandru Curbet — Septembrie 18, 2016 @ 8:27

  96. si adam avea animal de companie un mic dinozaur 😁😁😁😁

    Apreciază

    Comentariu de liviu — Noiembrie 5, 2016 @ 22:53

  97. Numai niste oameni nebuni sau niste ignoranti, ataca Scripturile si faptul ca varsta Pamantului are maxim 7000 de ani e cat se poate de adevarat. E chiar penibil sa sustina ca ei le stiu pe toate si mai au obrazul sa spuna ca istoria poporului evreu e doar un mit! Mai stie careva un popor care a trecut prin ce au trecut evreii prin istoria lor si totusi sa supravietuiasca, sa existe azi ca stat??? Asa ca mai usor cu acuzatiile stupide!!!

    Apreciază

    Comentariu de Nana Arpy — Decembrie 26, 2016 @ 10:00

  98. De ce spun mari cercetători britanici ca ne tragem din maimuță?
    De ce exista epoca medievala ?
    Neolitic, eneolitic, mezolitic etc? Dacă pe om l-a creat dumnezeu? Cum a început omul sa trăiască și sa se descurce? Este o istorie adevărată sau una pe care vor ei sa o știm ?eu sunt confuz. vreau detalii pe înțelesul meu de om fără studii academice

    Apreciază

    Comentariu de Gugus — Ianuarie 12, 2017 @ 18:38

  99. Interesant. Tot timpul ma gandeam ca pamantul nu poate fi asa vechi cum considera unii oameni. Pamantul ar avea acum aproximativ 5777 de ani, anul evreiesc.

    Apreciază

    Comentariu de Cornelia — Februarie 6, 2017 @ 13:40

    • Vârsta Pământului a fost pusă în discuție acum 200 de ani. Până atunci oamenii știuau și credeau că Pământul este de aproape 6000 de ani

      Apreciază

      Comentariu de Alexandru Curbet — Februarie 6, 2017 @ 20:44

  100. Cornelia , 5777 de ani au trecut de la crearea lui Adam( in urmatorii 223 de ani ce vor urma, avem sansa evolutiei superioare, a atingerii nivelului Creatorului (!) ), si 7525 de ani de la crearea pamantului…asa am gasit eu pe un site religios ortodox.!!!

    Am ajuns aici din intamplare lecturand aiurea :) un articol despre era cretacica si descoperirea unor tuburi care au o vechime de peste 65 de milioane de ani, cand potrivit teoriilor religioase, oamenii nu existau..si atunci mi-a venit flash-ul cum ca nu stiam cu exactitate(!)cati ani biblici are pamantul si cati ani au trecut de la crearea primului om!!!!
    Sa revenim cu picioarele pe pamant si sa constientizam ca exista o contradictie evidenta intre cei 7525 de ani de la Facerea lumii si miliardele de ani ale Big Bang ului.
    Am auzit cu totii ca acea scanteie declansata a Luminii Superioare, continea toata materia, energia si informatia lumii noastre pe cand Biblia ne arata un Creator pus pe creat :) care n-ar fi avut alte treburi celeste decat sa creeze pamantul si toate celelalte!

    Apreciază

    Comentariu de Nana — Februarie 26, 2017 @ 4:10

  101. Cornelia , 5777 de ani au trecut de la crearea lui Adam( in urmatorii 223 de ani ce vor urma, avem sansa evolutiei superioare, a atingerii nivelului Creatorului (!) ), si 7525 de ani de la crearea pamantului…asa am gasit eu pe un site religios ortodox.!!!

    Am ajuns aici din intamplare lecturand aiurea :) un articol despre era cretacica si descoperirea unor tuburi care au o vechime de peste 65 de milioane de ani, cand potrivit teoriilor religioase, oamenii nu existau..si atunci mi-a venit flash-ul cum ca nu stiam cu exactitate(!)cati ani biblici are pamantul si cati ani au trecut de la crearea primului om!!!!
    Sa revenim cu picioarele pe pamant si sa constientizam ca exista o contradictie evidenta intre cei 7525 de ani de la Facerea lumii si miliardele de ani ale Big Bang ului.
    Am auzit cu totii ca acea scanteie declansata a Luminii Superioare, continea toata materia, energia si informatia lumii noastre pe cand Biblia ne arata un Creator pus pe creat :) care n-ar fi avut alte treburi celeste decat sa creeze pamantul si toate celelalte!

    Apreciază

    Comentariu de Nana — Februarie 26, 2017 @ 4:12

    • dragă Nana, contradicții sunt, dar afară de vorbe ar fi bine și corect să indici și niște argumente. Poți?

      Apreciază

      Comentariu de Alexandru Curbet — Martie 10, 2017 @ 22:24

    • Salut…din intamplare am dat si eu peste tema aceasta…
      Stimata Nana ceea ce face sa fie o asa „contradictie evidenta intre cei 7525 de ani de la Facerea lumii si miliardele de ani ale Big Bang ului.” este credința.
      Daca crezi ca Dumnezeu exista atunci crezi ca El a creat totul 7525 de ani in urma.
      – Dumnezeu a creat totul MATUR. Cand Adam a fost facut el arata ca un barbat de (sa zicem) 25 de ani. Si padurile si restul a fost facut matur…chiar si pamantul l-a facut cu o varsta de milioane de ani…
      Daca il scoti pe Dumnezeu din ecuatia aceasta atunci crezi ce vezi, dupa stiință. (sa stii ca stiința are dreptate, numai ca l-au scos pe Dumnezeu din cercetarile lor).
      Sa fii Binecuvantata!

      Apreciază

      Comentariu de Petru Cojocaru — Noiembrie 29, 2017 @ 16:37

  102. Dar,de dinozauri nu ai zis nimic 😁

    Apreciază

    Comentariu de Andrei — Octombrie 16, 2017 @ 21:24


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Blog la WordPress.com.

%d blogeri au apreciat asta: