Să ţinem post pe data de 18 aprilie

Recent am aflat că în Consiliul Europei comisia drepturilor omului recomandă Adunarii Parlamentare a Consiliului Europei (APCE) extinderea drepturilor homosexualilor.
Acest mare rău poate afecta şi R.Moldova în mod direct.
Imoralii din Moldova de 10 ani încearcă să facă parade în capitală , încearcă să vină în şcoli ca să prezinte imoralitatea (în special homosexualitatea)ca fiind ceva normal.
Ţările care au acceptat proiectul de lege nedescriminare au de suferit enorm, sunt persecutaţi creştinii – le sunt îngrădite drepturile, până acolo că le vor interzice să se pronunţe negativ asupra păcatului , cum ar fi asupra homosexualităţii (în Suedia şi Marea Britanie unii creştini au fost închişi pentru că au prezentat homosexualitatea ca păcat).

Vă invităm pe toţi , indiferent de confesiune să postiţi cu post negru (fără mâncare şi apă) şi să ne rugăm pentru ca aceste legi să nu fie acceptate. Să stăm pe poziţiile noastre şi să ne apărăm valorile.Să nu pemitem imoralilor să ne educe copii.

Manualul „Doamne învaţă-mă să mă rog” pentru copii

La seminarul organizat de Vasile şi Năstica Filat pentru pregătirea liderilor studiem manualul „Doamne învaţă-mă să mă rog”. Este un manual foarte interactiv şi interesant , în acest manual sunt prezentate adevărurile biblice în mod simplu.
Eu cred că este mai mult un manual pentru familie, la care copii vor participa cu mare plăcere deoarece lecţiile sunt făcute astfel încât nu ai când să te plictiseşti.
Mulţumim organizatorile pentru seminar.