De ce nu acceptăm manifestările publice ale homosexualilor?


Am rămas întristat când am citit despre intenţiile şi planurile homosexualilor şi lesbienelor din organizaţia „Gender-Doc-M” să facă o manifestare publică la 7 mai 2009. În anunţul lor au scris:

„Cu toată responsabilitatea declarăm că la 7 mai noi vom ieşi în vestimentaţia noastră de toate zilele, potrivită cu anotimpul şi temperatura aerului. Într-o coloană mică, până la 50 de persoane, vom merge de la locul întrunirii noastre lângă teatrul „Licurici”, până în partea centrală a Pieţii Marii Adunări Naţionale. Itinerarul nostru va urma strada Bănulescu-Bodoni până la prospectul Ştefan cel Mare, mai apoi vom face la dreapta şi vom merge spre centrul pieţii, până la locul desfăşurării mitingului pentru susţinerea Legii antidiscriminare neadoptate încă, acţiunea va dura 30-40 de minute.

La 3 aprilie ziarul Flux a scris

„La Chişinău a avut loc Congresul Naţional al Tineretului Democrat al Partidului Democrat din Moldova, la lucrările căruia, pentru prima dată în istoria ţării noastre, au participat reprezentanţii Centrului de Informaţii „GenderDoc-M”, care protejează drepturile lesbienelor, gay-lor, bisexualilor şi a transsexualilor (LGBT). Mai mult decât atât, Dana Cotici, consultant al Centrului în elaborarea politicilor publice şi a comunicării, a salutat cei 450 de delegaţi din toată Republica Moldova în numele comunităţii LGBT.”

Mai scrie în articolul menţionat

„…pentru prima dată în istoria activităţii partidelor politice din ţară, în componenţa acestor organe a fost aleasă candidatura Danei Cotici, care să reprezinte drepturile şi interesele comunităţii LGBT. Astfel, Partidul Democrat şi aripa tânără a acestui partid „Tineretul Democrat” este prima organizaţie politică din ţară deschisă spre colaborare cu organizaţia care apără interesele gay-lor şi lesbienelor şi care „este interesată în rezolvarea problemelor acestui grup, deocamdată, „ discriminat”.

Oamenii care încă mai fac diferenţa între rău şi bine, nu pot accepta aceste lucruri şi cu nici un chip nu pot fi de acord cu manifestările publice ale homosexualilor şi lesbienelor.

Ei fac propagandă homosexuală

Acesta este scopul acestor manifestări publice ale comunităţii LGTB. Viaţa intimă în Moldova este protejată de Constituţie, legea supremă a statului. Nu putem admite ca cineva să facă abuz de acest drept pentru a impune imoralitatea la restul populaţiei. Nu este de mirare că Dumitru Diacov împreună cu Partidul Democrat în unanimitate au ajuns să-i promoveze pe homosexuali. Aceasta este rezultatul propagandei homosexuale. Uitaţi-vă cum a ajuns Dumitru Diavov să gândească în urma influenţei celor de la Gender-Doc-M. Într-un interviu acordat Ziarului Liber, liderul Partidului Democrat a spus următoarele:

„Ştiţi sunt o serie de libertăţi care nu trezesc suspiciuni, dar de ce libertatea sexuală ar trebuie să nască atâtea suspiciuni ? De ce? Repet, noi suntem şi vom fi mai toleranţi decât ceilalţi!”

Când zice „libertate sexuală” de fapt se referă la ceea ce a fost numit în toate vremurile şi ce restul populaţiei ţării noastre înţelege că este şi numeşte „desfrâu” şi „destrăbălare”.

Ei vor distruge viitorul copiilor noştri

Dacă un om matur, care a ajuns să fie liderul unui partid politic şi deputat în mai multe legislative a devenit victima acestei propagande homosexuale, cu cât mai mult vor deveni victime copiii noştri. Noi nu vrem ca ei să fie martori la manifestări publice ale homosexualilor unde se încearcă să li se prezinte imoralitatea şi desfrâul ca şi o virtute. Noi vrem ca copii noştri să deosebească binele de rău şi să urmărească binele. Vrem ca ei să aibă familii şi să fie fericiţi în familiile lor.

Manifestarea publică este parte a unei agende

Nu este de mirare pentru nimeni că homosexualii şi lesbienele din lumea întreagă au o agendă conform căreia şi-au consolidat şi îşi consolidează eforturile pentru a instaura o dictatură homosexuală, prin care vor reuşi apoi să-şi bată joc de restul oamenilor din ţările lor. În Marea Britanie deja este în plină acţiune această dictatură homosexuală şi toată maşinăria statului lucrează pentru ei. Când a fost la Chişinău, juristul britanic Alex Spak ne-a relatat lucruri îngrozitoare despre ceea ce se întâmplă în Anglia acum. Apoi, Parada homosexualilor din Londra homosexualii de la Gender-Doc-M încearcă să ne convingă că ei nu vor ieşi acum dezbrăcaţi. Colegii lor de viciu din Londra şi din alte ţări au ieşit îmbrăcaţi foarte indecent. Ţi-ar place să vadă copiii tăi astfel de scene? (Îmi place rău că trebuie să plasez această poză aici, dar poate aşa oamenii vor realiza ce ne ameninţă). Ce le vei răspunde când te vor întreba ce este aceasta? Aceasta urmăresc şi cei de la Moldova. Nu este nici o deosebire între intenţiile lor. Toată diferenţa este că cei din Londra mai întâi au reuşit să capete o lege anti-discriminare, şi apoi, după ce au legat şi mâinile statului cu acea lege, acum îşi bat joc de oricine vor ei şi nimeni nu-i poate opri. Dacă încearcă cineva să le reproşeze, ajunge să plătească amenzi îngrozitoare sau să fie băgat la închisoare. Noi nu vrem aceasta, de aceea nu admitem nici sintagma „orientare sexuală” în proiectul de lege anti-discriminare şi nici manifestările lor publice.

Ei sfidează întreaga societate

Ţara noastră nu mai cunoaşte o sfidare de aşa proporţii când oamenii, fără să fi fost organizaţi de cineva, sau să fi fost chemaţi, au ieşit anul trecut şi după ce au umplut Piaţa Marii Adunări Naţionale, au oprit plini de indignare tentativa homosexualilor şi a lesbienelor de a face o astfel de paradă. Prin sfidare homosexualii şi lesbienele caută să impună imoralitatea ca şi normă şi nu putem accepta aceasta.

Ce să facem?

Să începem a scrie petiţii prin care cerem Primarului şi Consiliului Municipal să interzică aceste manifestări publice prin care ne este impusă imoralitatea şi sunt sfidate valorile noastre cele mai sfinte. Adresa primăriei este:

Republica Moldova
MD2012 Chişinău, bd. Ştefan cel Mare 83
E-mail: primaria@pmc.md
Tel 20-17-26clip_image001, 20-17-25

Petiţiile pot fi depuse pe cale scrisă, la email sau prin telefon. Spune tuturor despre pericolul care îi ameninţă pe ei şi mai ales pe copiii lor.

preluat de pe : moldovacrestina.net


  1. Alexandru Curbet

    Eu am scris o petiţie la primărie . Tu ce faci ?

  2. Pricop Ciprian

    asa te invata pe tine Dumnezeu? sa iti urasti aproapele? cu ce ti-au gresit homosexualii? ti-au luat painea de la gura? te-au saracit?
    voi astia care aratati cat de mult il iubiti pe Dumnezeu si va dati mari credinciosi (si priviti loumea de sus din simplul motiv ca ati studiat teologia) sunteti foarte schimbatori. azi ne spuneti ca zice Domnul sa nu uram pe nimeni si sa nu purtam ranchiuna aproapelui nostru, iar maine ne trimiteti …………………….

    p.s. – sper ca administratorul site-ului sa aiba curajul si decenta sa nu stearga comentariul meu!

  3. Alexandru Curbet

    pentru pricop ciprian ,
    am avut decenţa să-ţi public doar o parte a comentariu ,că cealaltă era indecentă .
    Te rog să vezi regulile blogului :
    http://alexcurbet.wordpress.com/regulile-blogului/

    Apoi mi-am prezentat poziţia în articolul :
    http://alexcurbet.wordpress.com/2009/01/18/ce-au-facut-homosexualii-pana-acum-si-ce-doresc-sa-faca-in-continare-partea-2/

    Şi mi-am motivat părerea prin mai multe articole , pe care te invit să le citeşti .
    http://alexcurbet.wordpress.com/2009/04/05/speechlesssilencing-the-christians/

    http://alexcurbet.wordpress.com/2009/04/04/un-copil-batut-si-violat-de-colegii-lui-de-scoala-sau-sa-permitem-homosexualilor-sa-faca-parada-ca-asa-ne-invata-europa/

    http://alexcurbet.wordpress.com/2009/03/23/percol-real-pentru-moldova-in-cazul-in-care-va-accepta-proiectul-nediscriminare/

    http://alexcurbet.wordpress.com/2009/03/20/relatiile-homosexuale-principala-cauza-de-transmitere-hiv-in-districtul-columbia/

    http://alexcurbet.wordpress.com/2009/03/01/violuri-crude-%e2%80%94-rezultatul-propagandei-homosexuale/

    http://alexcurbet.wordpress.com/2009/02/14/homosexualii-folosesc-un-semn-al-unuia-din-legamintele-care-l-a-facut-dumnezeu-cu-oamenii/

    http://alexcurbet.wordpress.com/2009/02/11/centrul-bucurestiului-raiul-pedofililor/

    http://alexcurbet.wordpress.com/2009/01/27/ce-au-facut-homosexualii-in-anul-2008/

    http://alexcurbet.wordpress.com/2008/11/29/rezultatul-sondajului-%e2%80%9eacceptarea-homosexualilor-de-catre-societate-va-duce-la-%e2%80%9d/

    http://alexcurbet.wordpress.com/2008/11/27/atacul-homosexualilor-continua/

    http://alexcurbet.wordpress.com/2008/11/19/inca-o-bila-neagra-pentru-imorali/

    http://alexcurbet.wordpress.com/2008/11/07/problema-demografica/

    http://alexcurbet.wordpress.com/2008/10/31/cel-care-nu-accepta-homosexualitatea-este-homosexual/

    http://alexcurbet.wordpress.com/2008/10/24/vizita-lui-paul-cameron-in-moldova/

    http://alexcurbet.wordpress.com/2008/10/11/fostii-homosexuali-se-confrunta-cu-tot-mai-multe-amenintari/

    http://alexcurbet.wordpress.com/2008/10/08/cum-este-provocata-dorinta-homosexuala-si-cum-poate-fi-schimbata/

    http://alexcurbet.wordpress.com/2008/10/05/552/

    http://alexcurbet.wordpress.com/2008/10/04/molestarea-copiilor-si-homosexualitatea/

    http://alexcurbet.wordpress.com/2008/09/19/ce-au-facut-pana-acum-homosexualii-si-ce-doresc-sa-faca-in-continuare/

    http://alexcurbet.wordpress.com/2008/07/07/cum-discriminreaza-homosexualii-si-ce-numesc-ei-discriminare/

    http://alexcurbet.wordpress.com/2008/06/14/legea-nedescriminare-ataca-sistemul-educational/

    http://alexcurbet.wordpress.com/2008/06/13/proiectul-de-lege-privind-prevenirea-si-combaterea-discriminarii-ataca-societatea/

    Printre multele articole vei găsi şi lucrări ştiinţifice .
    Pe viitor , voi şterge orice comentariu de-al tău care face atac la peroană .

  4. Ciprian Pricop

    1. Aveam doar cateva cuvinte indecente, asa ca nu vad de ce ai fi taiat aproape tot comentariul.

    Ideal ar fi fost sa postezi si partea in care v-am dorit voua (tuturor homofobilor) sa ajungeti pe mainile unui doctor gay care sa va salveze viata voua sau persoanelor dragi…sau sa aveti o nevoie disperata de ceva…orice…si sa primiti ajutor de la o persoana gay. Sa va vedem atunci cum reactionati cand sunteti salvati de un “poponar”.
    Partea asta nu are nimic obscen si nu face nici atac la persoana. Ieri ai lasat din comentariul meu doar ce ti-a convenit tie. Poate de data asta o vei lasa asa si vei raspunde strict la partea asta. Chiar m-ar interesa raspunsul tau daca te-ai afla intr-o astfel de situatie. Te-ai ridica de pe masa de operatie si l-ai scuipa pe “poponar”? …

    2. “Atacul la persoana” DIFERA TOTAL de “acuzatie”. Gandeste-te la asta! Eu te-am ACUZAT (pe tine si pe toti homofobii in general) in timp ce tu AI ATACAT PERSOANELE GAY! Fii mai atent la termenii legali. Aici este domeniul meu. Tu rezuma-te la termenii religiosi!

    3. Mi-ai dat un teanc de linkuri de citit. Mersi! Dar puteai la fel de bine sa ma pui sa citesc Biblia! E chiar mai mica decat continutul linkurilor tale!
    DE CE NICIODATA TEOLOGII NU RASPUND CONCRET, PE SUBIECT, LA O INTREBARE??? DE CE TOTI TE TRIMIT SA CITESTI CARTI, SA CITESTI OPINII SI TRATATE STIINTIFICE SAU CHIAR MAI RAU: PARERILE UNOR “MARI” PUSTNICI! De parca ar stii un pustnic care sunt problemele unei societati si care sunt rezolvarile lor…

    Te-am intrebat ceva foarte clar. Ai insirat, repet, ditamai sirul interminabil de linkuri. Pai mai e putin sa o sa le spui tuturor sa faca teologia ca sa se mantuiasca! Cartile si tratatele alea le-ai citit tu, pentru ca de asta ai facut teologia…Este domeniul tau. Acum, odata cu preluarea titulaturii de “teolog” ai o sarcina. Si e trist ca nu o stie niciun teolog si trebuie sa ve-o reaminteasca mereu “un mirean”: TREBUIE SA RASPUNDETI CONCRET LA INTREBARILE CARE APARTIN DOMENIULUI VOSTRU DE STUDIU, PE BAZA CARTILOR STUDIATE! De ce mereu ne trimiteti sa citim si noi aceleasi carti? Nu va inteleg! Serios!

    Acum nu am fost nici indecent, nici atac la persoana nu am facut! Asa ca nu mai ai niciun motiv sa tai, sau sa nu publici cometariul in intregime.

    NB! Iti reamintesc ca blogul are un caracter public. Accesul este liber si garantat oricarei persoane care doreste sa il acceseze. Si tot prin natura sa, permite si chiar invita vizitatorii sa isi declare opiniile (prin optiunea “Leave a comment”).
    Asadar, in calitate de avocat, te informez ca esti obligat sa imi lasi opinia pe blog pentru ca textul este verificat si corespunde cerintelor, conform cu regulile aflate pe acest blog, la data de 9 aprilie 2009, la ora postarii acestui comentariu.
    Daca nu apare pe blog se numeste NERESPECTAREA DREPTULUI LA LIBERA EXPRIMARE (drept garantat de Constitutia Romaniei, in capitolul II, de Art. 30; alineatele care fac referire strict la aceasta situatie fiind alineatele 1 si 2). In baza unei plangeri oficiale(facuta de mine evident) administratorul blogului este pasibil de suportarea consecintelor legii in vigoare.

    Mentionez ca am pastrat o copie a acestui text in intregime, la care se ataseaza fotocopii cu: imaginea blogului, adresa de internet la care acesta poate fi accesat, ora la care a fost trimisa opinia spre post-are, un print-screen cu regulile blogului la acest moment. Toate acestea pot constitui dovezi in instanta.

    Mai mentionez ca aceasta Nota Bene se adreseaza exclusiv administratorului si sugerez a fi stearsa inainte de publicarea opiniei pe blog.

    Cu respect, Avocat Ciprian Pricop

  5. Alexandru Curbet

    pentru Ciprian Pricop ,
    să-ţi răspund pe rând ,
    1 dacă eşti avocat , de ce îţi permiţi să foloseşti cuvinte idecente ? şi dacă nu eşti , poţi să-mi răspunzi la aceeaşi întrebare ?
    2 am lăsat doar o parte din comentariu deoarece am dorit să se ştie cui şi la ce răspund, deşi puteam să-l şterg fără nici o explicaţie (conform regulilor blogului la momentul când ţi-am primit comentariul ) .
    3 apropo ,cuvântul “homofob” este o ofensă care nu o accept , deşi recunosc că e un cuvânt care-l folosesc homosexualii şi cei care sunt de acord cu stilul lor de viaţă .
    4 cât ţine de presupusele situaţii care le-ai descris tu – doreşti să promovezi ura faţă de homosexuali ,nu eu . Am spus şi în alte articole (cele care nu ai avut timp să le citeşti) că nu-i urăsc pe homosexuali – mi-i scârbă de faptele lor . Crezi că dacă aş fi obilgat , prin profesia mea să tratez un homosexual am “să-l scuip ” ? Ce vrei să insinuezi ?
    Apropo , tot ce am spus – mă refer la poziţia homosexualilor faţă de credinţa creştină , m-am străduit să motivez cu Scriptura . Dacă îmi prezinţi faptul că Biblia nu spune ceea ce am scris – atunci voi şterge articolul respectiv . În rest m-am bazat pe fapte şi date ştiinţifice .
    5 încă o dată repet – nu m-am bazat pe scrierile marilor teologi , ci doar pe Biblie . Restul sunt doar păreri de ale tale .
    6 ştiu că blogul are caracter public , dar mai am şi responsabilitatea să-l păstrez decent . Inclusiv şi de primul tău comentariu .

    Apropo , nu eu sunt autorul articolului , dar sunt total de acord . Prin comentariile tale prin care dai dovadă de mult profesionalism , ţi-a lipsit şi asta – să vezi dacă eu sunt autorul sau nu , căci tocmai pe mine m-ai acuzat .
    Ceea ce mă face să cred că nu eşti nici un fel de avocat .
    Cu respect , Curbet Alexandru .

  6. alex, lasa-i mai in pace, e foarte simplu ce vor ei. Sa poata avea o procesiune publica.
    Asa cum toti crestinii tin sa isi duca mortii la groapa pe drumuri publice mergand cu 2 km/h, asa cum popii ies in strada cu icoane cu 3 km/h asa cum serviciile publice sunt disponibile de pasti mai mult decat in zilele normale asa fiecare membru al societatii are dreptul de a folosi domeniul public pentru a-si afisa convingerile si drepturile dupa cum doreste cat timp nu incalca legea.

    Si nu te mai teme atata de copii, in mod normal mitingurile sunt anuntate, poti sa iti feresti toti “copii” de ei.
    Plus ca un om normal explica copiilor lui ca exista barbati si femei carora le plac alti barbati si femei si aleg sa arate asta in public pentru ca e dreptul lor.
    Nu-ti imagina ca iti va converti cineva copii, si daca ar face-o ce o sa faci? no sa-ti mai iubesti copii? o sa-i omori cu pietre? le spui ca sunt o uraciune in fata domnului?

    Fii sincer cu tine.

  7. Alexandru Curbet

    Da bine ai mai comparat …. ai văzut tu la procesiunile de îmormântare oamenii să promoveze imoralitatea ? Să umble îmbrăcaţi ca cei din poză ?Sau să afirme că e ok să iubeşti un alt bărbat , sau o altă femeie , indiferent ce spune lumea ?
    Din contra , orice procesiune te pune pe gânduri – te face să te gândeşti la întâlnirea ta cu Creatorul , la ziua judecăţii .
    Îmi pare rău de cei care iau apărarea imoralilor atacă creştinii. Trist .

  8. Moralitatea de care te agati tu este bazata pe o carte de acum 4000 de ani. Aceeasi carte promoveaza sclavia, misoginismul, bigotismul, si e probabil cea mai sangeroasa carte scrisa vreodata. Asa ca lasa-ma cu argumentul moralitatii.
    Tu nu intelegi o chestie: oamenii astia sunt normali. Asa s-au nascut. Nu sunt bolnavi (cel putin nu in sensul tratabil) nu sunt pacatosi. Asa sunt ei, si trebuie tratati ca niste oameni normali cu drepturi egale cu ale tale.
    De ce te intereseaza ce face fiecare in dormitorul lui si asta iti genereaza asa un disconfort incat trebuie sa scrii 50 de posturi despre ei?
    Faceti acolo o revolutie teoretic. Vreti sa intrati in UE. Pai cerintele UE in privinta homosexualitatii sunt foarte simple :get used to it, nu mai judeca oamenii dupa bullshit de acum mii de ani.

    Cand o sa resuesti asta si nu vei mai gandii cu mintea stramosilor tai atunci vei fi cu adevarat european.
    Pana atunci…

  9. Cat despre faptul ca vor sa iasa in strada: e dreptul lor.
    Asa cum voi va strigati libertatea acum asa ei au voie sa-si strige identitatea sexuala. Pentru ca tu, si altii ca tine nu vor sa auda de asa ceva. Va prefaceti ca nu exista, ii stigmatizati si aruncati la colt.
    Ca sa ma exprim metaforic, ii abuzati fizic si psihic. Cam ce fac comunistii cu tinerii vostri.
    Poate asa te prinzi cat de deplasat esti.

  10. Alexandru Curbet

    Nu mă agăţ de moralitate – ci insist asupra ei . Cartea numită Biblia este cartea insuflată de Dumnezeu . O accept aşa , căci asta înseamnă creştin , deoarece eşti ateu – nu ai nici o bază a moralităţii , ţi-o creezi singur . Asta face diferenţa dintre atei şi creştini , creştinii au o bază – Sfintele Scripturi .
    Sunt de acord că homosexualii sunt normali . Tu presupui că nu sunt normali , asta e altceva . Şi aici încurci ceva – eu să-i tratez ca pe nişte persoane cu drepturi egale (şi sunt de acord ) – şi te asigur că nu sunt îngrădiţi în drepturi , aşa cum sugerezi . Acuz doar păcatul din viaţa lor . Şi nu sunt de acord că acest păcat trebuie să fie răspândit şi nici afişat în mod public . Viaţa lor privată nu mă interesează şi aici statul apără dreptul la viaţă intimă .
    Biblia numeşte homosexualitatea – un lucru scârbos , o deprindere urâtă ,o patimă . Cum vrei să o numesc altfel ?
    Apropo , nu mă pretind european – nu am nevoie de o UE dacă ea promovează imoralitatea şi prezintă răul drept bine , iar binele drept rău .
    Am principiile biblice care sunt mai sus , pentru mine , decât constituţia UE .
    Îmi ceri să gândesc european însă singur nu doreşti să accepţi că imoralitatea foloseşte cuvinte frumoase ca şi paravan dar rezultatul ei este catastrofal .
    Faptul că eşti ateu , presupune negarea lui Dumnezeu – deci ceea ce faci tu aici – este o continuitate a conceptelor tale .
    Dumnezeu te iubeşte şi doreşte foarte mult ca şi tu şi toţi homosexualii să ajungă la pocăinţă , să regretaţi toate relele care le-aţi făcut şi să vă întoarceţi din toată inima la Dumnezeu . Doar astfel veţi ajunge să fiţi moştenitori ai lui Dumnezeu în Împărăţia cerurilor .

    Cât despre ultimul tău comentariu vreau să-ţi spun că ei au dreptul să iasă în stradă , să-şi afişeze public opiniile , să nu fie discriminaţi – dar vreau să-ţi amintesc că şi eu am aceleaşi drepturi ca şi ei . Suntem egali în faţa legii . Iar ceea ce fac ei – se numeşte abuz psihic şi fizic .
    Văd că eşti pus pe atacuri şi nu vrei să vezi mai departe de răutatea ta . Te rog doar ca pe viitor să nu mai postezi articole care conţin atac la persoană căci rişti ca comentariile să nu fie publicate.

  11. Andrei

    Alexandru,

    Ma surprinde faptul ca o persoana care se afirma “teolog” cu studii in domeniu sa nu stie ca in Biblie nu este scris nicaieri termenul de “homosexualitate”. Astfel afirmatia “Biblia numeşte homosexualitatea – un lucru scârbos , o deprindere urâtă ,o patimă . ” e cel putin incorecta. Sau distorsionezi intentionat mesajul?
    Termenul “homosexualitate” ca definitoriu a orientarii sexuale pentru persoane care manifesta atractie emotionala, sexuala sau afectiva, a aparut doar in secolul 19.
    Daca gasesti in Biblie vre-un exemplu de cupluri care au atractie emotiona-afectiva si apoi sexuala, sa dai exemplu. Am studiat si eu Sfintele Scripturi si am gasit doar exemple de acte de violenta sexuala (Sodoma si Gomora), care nu se identifica cu fenomenul homosexualitatii, sunt acolo cupluri gay? nu, doar o gloata de oameni ne-ospitalieri care doreau sa-si arate puterea. Ori in penitenciare violatorii si victimele tot sunt homosexuali?

    Subscriu la tot ce-a scris Ciprian Pricop, si ma mira si pe mine cat de selectivi sunteti in textele pentru care militati atat de infocat.
    In Biblie un pacat la fel de mare e sa maninci “pesti fara solzi”, sa lucrezi sambata, sa porti haine din 2 feluri de fibre, etc. De ce nu se fac campanii finantate puternic si impotriva acestor “pacate uracioase” ?

  12. Alexandru Curbet

    Dragă Andrei ,nu m-am afirmat telog dar este suficient să citeşti Biblia ca să vezi că termenul vechi “sodomie” este actualul folosit pentru “homosexualitate” .
    Chiar dacă termenul a apărut în secolul 19 (aşa cum afirmi) nu înseamnă că homosexualitatea atunci şi-a luat naşterea .
    Afirmi că ai studiat Sfintele Scritpuri şi nu pot înţelege de ce iei apărarea imoralilor .Textele care arată că homosexualitatea este un lucru scârbos sunt selectatea în articolele

    http://www.contracurentului.com/node/301

    http://maranatta.wordpress.com/2009/01/25/sodomia-neospitalitate-sau/

    “Dar nu se culcaseră încă, şi oamenii din cetate, bărbaţii din Sodoma, tineri şi bătrâni, au înconjurat casa; tot norodul a alergat din toate colţurile.Au chemat pe Lot, şi i-au zis: “Unde sunt oamenii care au intrat la tine în noaptea aceasta? Scoate-i afară la noi, ca să ne împreunăm cu ei

    .”"(Genesa 19:4-5)
    - a se împreuna cu bărbaţi , nu este doar violenţă ci şi dorinţe homosexuale .

    “Pe când se înveseleau ei, iată că oamenii din cetate, nişte fii ai lui Belial, oameni stricaţi, au înconjurat casa, au bătut la poartă, şi au zis bătrânului, stăpânul casei: „Scoate pe omul acela care a intrat la tine, ca să ne împreunăm cu el.”Stăpânul casei a ieşit la ei, şi le-a zis: „Nu, fraţilor, vă rog să nu faceţi un lucru aşa de rău; fiindcă omul acesta a intrat în casa mea, nu săvârşiţi mişelia aceasta.Iată că am o fată fecioară, şi omul acesta are o ţiitoare; vi le voi aduce afară: necinstiţi-le, şi faceţi-le ce vă va plăcea. Dar nu săvârşiţi cu omul acesta o faptă aşa de nelegiuită”.” (Judecători 19)

  13. Andrei

    In ambele cazuri e vorba de viol si nu de orientare sexuala.
    Orientarea sexuala are mai multe componente: afectiune, emotii si atractie sexuala. Sa afirmi ca homosexualii cauta parteneri pentru a-i viola e la fel de aberant daca ai spune ca cei heterosexuali se intilnesc doar pentru sex.

  14. Alexandru Curbet

    Când un bărbat doreşte să violeze alt bărbat – tu le spui că e lipsă de ospitalietate şi viol ????
    Apoi să mai cauţi şi afecţiune şi emoţii,şi atracţie sexuală în asemenea cazuri ??
    Văd că nu ai citit trimiterile care ţi le-am dat .
    Vreau să-ţi spun că încurci rău lucrurile: homosexualitatea este relaţia dintre parteneri de acelaşi sex ,ceea ce doreşti să insinuezi este că dacă ai relaţii cu bărbaţii nu înseamnă că eşti homosexual , mai trebuie implicate emoţiile .
    Cred că încurci răul cu binele .

  15. Alexandru Curbet

    întrebare similară a fost pusă şi pe portalul moldovacrestina.net
    şi iată răspunsul :
    http://www.moldovacrestina.net/social/sodomia-este-imoralitate-si-nu-lipsa-de-ospitalitate/

  16. Andrei

    si ce are violul cu orientarea sexuala?

  17. Alexandru Curbet

    În Vechiul Tesatment , homosexualii au fost prezentaţi ca şi violatori . Doar că unii afirmă că în cazul Sodomei şi Gomorei nu a fost relaţii homosexuale ci doar viol . Dar nu se grăbesc să specifice că violul dorea să fie de către bărbaţi asupra bărbaţilor .

  18. Radu Blendarencu

    Homosexualii pun sentimentele mai presus de ratiune. Ei astfel doresc sa sfideze societatea. Nimeni nu se baga in patul altuia in materie de sex, prin urmare sexualitatea este o chestie intima, si nu este nevoie de a o afisa public asa cum incearca sa o faca homssexualii si lesbienele.

    Apoi sa nu uitam ca ei mai mult consuma decit produc. Cu astfel de oameni societatea trebuie sa ia atitudine

  19. Alexandru Curbet

    prin aceasta (că pun sentimentele mai presus decât raţiunea) schimbă binele cu răul .Astfel răul devine bine şi binele rău .

  20. Matei Rares

    Ceea ce fac ei este o jignire la adresa moralitatii, a naturii, si a firii lucrurilor.Ca fiinte umane, nu trebuie sa-i condamnam, sa-i blamam.E de condamnat faptul nu persoana, pacatul nu pacatosul.Unii dintre ei poate s-au nascut sa fie asa cum sunt, dar unii o fac in necunostinta de cauza.Ar trebui ajutati, nu blamati.

    De asemenea, sa nu aruncam cu noroi in ei, si in Vest, de unde vine curentul fast thinking, fast loving, fast food si unde democratia a invins ratiunea.S-a facut din ”libertate” un mod in sine de a fi fericit in loc de un mijloc spre fericire.
    Dar, ca tot am adus aminte de crestinism.. Papalitatea, cea de care vorbea Ioan in a doua epistola catre Tasoliceni drept o mare greseala si hula impotriva cerului, ce face??
    De ce nu intervine??A dat voie ca in bisericile din nord sa se cunune in fata altarului homosexuali, lesbiene, cu “binecuvantarea Domnului”…
    Ei ar trebui huliti, blamati si ignorati, acesti masoni ce conduc lumea din 1778, de la fondarea Iluminismului.

  21. Matei Rares

    ** ci in Vest

  22. Dragă Matei Rareş,
    sunt de acord că imoralitatea a ajuns normalitate în unele ţări, dar trebuie să luăm atitudine de fiecare dată când sunt sfidate poruncile puse de Dumnezeu, şi mai ales în ţara noastră.




Lasă un răspuns

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s


  • Categorii

  • baner2
  • arhiva


Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 47 other followers