Un avort filmat

21 Mai
42 Răspunsuri to “Un avort filmat”

  1. Felicia Djugostran mai 23, 2008 at 13:59 #

    Oribil!!! Nu am cuvinte, e barbar, monstruos, e de-a dreptul oribil! E chiar mai condamnat decit o crima. Si cind ma gindesc ce spun statisticile cu privire la avort… atitea oameni, care nu au avut nici macar dreptul sa vada lumea, au fost pur si simplu shiloditi de propriile “mame”. Cred ca filmuletul TREBUIE sa fie vizionat inainte ca cineva sa se decida sa comita avort.
    Dumnezeu sa aiba mila de noi toti!

  2. Anonim mai 29, 2008 at 14:10 #

    Foarte oribil… Uitati-va si nu comitetzi o asha crima, este mai prejos decat moartea…
    Dumnezeu sa ne ierte pentru ce facem

  3. d3vilgirl mai 29, 2008 at 17:53 #

    shi daca nu ai cum sa-l creshti ce faci? il nashti ca sa il chinui shi pe el shi pe tine ca nu potzi sa-i oferi tot ce vrei?

  4. Marius mai 29, 2008 at 18:39 #

    Daca as avea cuvinte, as comenta… dar am ramas fara cuvinte… De asta sunt in stare oamenii… sa ucida, in loc sa iubeasca… Nu trist, dramatic…

  5. bukakke mai 29, 2008 at 18:54 #

    My choice is obviously much better then this. Think, don’t stink!

  6. Alexandru Curbet mai 29, 2008 at 19:22 #

    Pentru d3vilgirl ,
    crezi că e mai bine să mergi la o crimă pe care să n-o uiţi niciodată în viaţă ?
    Fiecare mamă va oferi viaţă ,dragoste şi grijă copiilor săi . Crezi că copilul tău ar dori mai mult ?

  7. dia mai 30, 2008 at 1:13 #

    hai sa fim seriosi ca nu se face avort in al doilea trimestru de sarcina…toate avorturile sunt facute in primul trimestru! logic ca deja arata ca un copil daca are undeva in jur de 5-6luni.Probabil a fost un chiuretaj din cu totul alte motive….

  8. d3vilgirl mai 30, 2008 at 7:51 #

    shtii f bine ca un copil nu il creshti doar cu dragostea ta. shi daca tatal copilului nu vrea sa aiba de-a face cu el? e bine sa traiasca doar cu mama? nu e chiar asha de simplu cum credetzi voi! shtiu cazuri cand n-a vrut sa faca avort ca e posibil sa moara, shi acum are 4 copii pe care ii chinuie pt ca nu are cu ce sa ii creasca, unul a fugit de-acasa, fata mai mare e insarcinata la 16 ani… e bine asha?

  9. Alexandru Curbet mai 30, 2008 at 8:04 #

    Crezi că sunt scuze pentru o crimă ?
    Dacă cunoşti unele cazuri aceasta nu înseamnă că toate cazurile sunt aşa .
    Apoi , te-ai gândit să ajuţi familia aceasta cu ceva ? Să ajuţi copii să-şi facă lecţiile ?
    Eu personal sunt împotriva avortului (aceasta este şi punctul de vedere al Bibliei) şi nu cred că situaţia rea din familie este o scuză . Copii vor creşte mari şi vor putea ei să ajute familia la rândul lor .
    Iar ce se întâmplu cu copii ei – ţine doar de educaţie .

  10. Alexandru Curbet mai 30, 2008 at 8:12 #

    Dragă Dia , când crezi că un copil este deja format ? Când este un omuleţ viu? Identifică te rog o dată ?
    Fătul este viu din momentul fecundării , şi datoria mamei este să aducă acest copil pe lume peste 9 luni de sarcină .

  11. d3vilgirl mai 30, 2008 at 8:17 #

    eu personal sunt atee (n-a ca am zis-o) shi nici eu nu sunt de acord cu avortul (nu pt ca zice Biblia, pt ca asha cred eu). Dar sunt cazuri in care e mai bine asha. Daca situatzia din familie e rea, crezi ca acei copii vor fi in stare sa faca mai multe pentru ei? ma indoiesc sincer, rare sunt cazurile!!!

  12. coco mai 30, 2008 at 16:24 #

    rare vor fi cazurile…dar…..inainte de a produce acctul sexual …te gandesti …este ceva normal…~!!!!avortul ete INTERZIS trazitiva oameni buni la realitate ….diavolul ne pune sa ne ucidem pe noi insine….mustrat sa fie diavolul ….si tot iadul…!!!!

  13. starlete mai 30, 2008 at 17:31 #

    ai prezentat ipoteza trista, dar sa vedem si ipoteza buna: cand mica fiinta umana, asa ca mine si ca tine supravietuiste si se naste . Acuma sunt doua drepturi in conflict: dreptul parintilor si drepturile noului nascut. Este bine cand cele fiinte au interese comuna.

  14. redrufio mai 30, 2008 at 17:41 #

    in primul rand, daca nu ai cu ce sa cresti un copil, nu il concepi. e un lucru atat de elementar incat nu poate fi ignorat decat daca esti in incapacitate mintala. caz in care nici nu ar trebui sa ai discernamant sa faci sex, iar cel care iti face un copil ar trebui sa fie judecat similar cu un corupator de minori. un copil nu se face din intamplare. nu exista scuza ca ai facut copil dar ca nu l-ai vrut, cand exista atatea mijloace de contraceptie. ai suficienta demnitate si inima si asuma-ti responsabilitatea cresterii copilului respectiv. daca nu, te transformi dintr-o curva intr-o curva ucigasa.

  15. Elena Barac mai 30, 2008 at 19:39 #

    d3vilgirl, Daca Dzeu a ingaduit ca acel fat sa ia viata in pintecele mamei si sa se dezvolte pentru ca apoi sa fie nascut, crezi ca Dzeu nu va purta de grija? Problema e ca omul nu se gindeste la asta si recurge la avort. Hai sa omorim oamenii bolnavi sau mai bine zis oamenii saraci fiindca ei se chinuie, ce ziceti? o idee stupida asa e? cu ce e mai deosebit un copil dintr-o familie saraca? (vezi pe http://www.elenabarac.wordpress.com au fost discutii la acest subiect)
    prezentarea video am inceput sa o privesc dar nu am rezistat pina la capat, e ingrozitor!

  16. RADU mai 30, 2008 at 20:43 #

    Eu am rezistat pin la capat sa privesc aceasta inregistrare(da mi-am pirdut pofta de mincare pe un timp indelungat), e groaznic mai ales ca in spitalele din chisinau se fac cite 5 avorturi pe zi (minim)..

  17. d3vilgirl mai 31, 2008 at 7:04 #

    Elena Barac : revin la ideea ca eu nu cred in Dumnezeul prezentat de Biblie cu tot ce spun El. Daca nu sunt de acord cu ceva e pentru ca mi se pare mie aiurea, nu pentru ca asa imi dicteaza cineva. Nu aveti niciul dreptul sa judecati. Nu va ganditi daca a-tzi fi voi in locul femeilor care fac avort din diverse motive. Repet, nu mi se pare ok avortul, dar, exista cazuri cand altceva nu se poate face…

  18. Aishah din Moldova mai 31, 2008 at 9:55 #

    d3vilgirl, dat va rog exemplu de cazuri cind altceva nu se poate face

  19. Dana mai 31, 2008 at 13:32 #

    Ce dementi … voi vorbiti de “crima” avortului, dar ce se numeste sa filmezi astfel de acte? Cata idiotenie. Si mai si publicati, sa vada tot poporul! 8-|

  20. dadatroll mai 31, 2008 at 13:54 #

    Sase dea la televizor la stiri sal vada toata lumea nu nu mai aia cu calculator.

  21. d3vilgirl mai 31, 2008 at 22:12 #

    un exemplu foarte clar : tipa, 16 ani, ramane insarcinata, cum poate ea sa intretina copilul? in cazul in care tatal copilului o paraseste, parintii ei nu vor ca ea sa nasca. Ce face? Il naste oricum si il creste singura? la 16 ani, distrugandu-shi toata viatza? shi da, sunt cazuri de genul asta destule.

  22. Bogdan Buburuz iunie 1, 2008 at 9:32 #

    Încă n-am auzit de cineva care să se hrănească, la propriu, cu Biblia. Când se va întâmpla asta, să-mi spuneţi şi mie – atunci voi înţelege argumentele de genul “Dumnezeu îi va purta de grijă”.
    Adevărul e că în lumea în care trăim avem nevoie de BANI ca să creştem un copil. Ori religia şi Biserica nu dau bani. Dacă au vreo legătură cu banii atunci cu siguranţă îi iau.

  23. Alexandru Curbet iunie 1, 2008 at 18:02 #

    Pentru Dana ,
    nu eu am filmat acest filmuleţ , eu doar l-am preluat de pe youtoube.com . Ştiu că filmul şochează – dar mai bine e să fii odată şocat decât să ajungi să avortezi .
    Pentru Bogdan Buburuz ,
    sunt deacord că ai nevoie de bani ca să creşti un copil . Dar Dumnezeu le ştie pe toate şi este atotputernic – deci EL poate şi are grijă de cei ce se încred în ei . Întrebarea este : Cum ? Nu ,dacă are grijă , şi în ce fel are EL grijă ?
    Asta trebuie să te îngrijoreze .

  24. Bogdan Buburuz iunie 1, 2008 at 19:00 #

    Pentru Alexandru: Având în vedere că Dumnezeu este aşa cum l-ai prezentat, explică-mi şi mie de ce e nevoie de NOI să dăm BANI ca să I se construiască biserici? care, până la urmă, sunt casele lui…nu? Cum se face că Dumnezeu e atotputernic, atotştiutor… dar şi EL are nevoie de bani?
    Şi de ce ar trebui să mă îngrijoreze modul în care are Dumnezeu grijă de mine, sau de oricine altcineva? De ce trebuie să-mi fie frică? Că n-o să aibă grijă de mine? O citez pe Elena de mai sus: “Daca Dzeu a ingaduit ca acel fat sa ia viata in pintecele mamei si sa se dezvolte pentru ca apoi sa fie nascut, crezi ca Dzeu nu va purta de grija?” Deci, întreb încă o dată: DE CE să mă îngrijorez?

  25. Alexandru Curbet iunie 2, 2008 at 20:09 #

    Dragă Bogdan , Dumnezeu a făcut tot pământul şi tot ce este pe el . El nu are nevoie de case , dar El doreşte să ne înveţe pe noi ceva prin aceasta . Biserica este casa lui Dumnezeu , deoarece acolo creştinii se întâlnesc la slujbe , pentu a-L slăvi pe Cel ce i-a creat şi le-a dat viaţă veşnică prin fiul Lui .
    M-am referit la faptul că El are grijă de toţi pe acest pământ , inclusiv tu , prin căi necunoscute şi foarte des neapreciate de noi .
    Trebuie să te îngrijorezi pentru faptul dacă doreşti o viaţă veşnică cu El , căci această viaţă se termină .

  26. Stinkbug iunie 20, 2008 at 14:02 #

    Somehow i missed the point. Probably lost in translation :) Anyway … nice blog to visit.

    cheers, Stinkbug

  27. marina iunie 29, 2008 at 18:19 #

    nu inteleg dc toata lumea este atat de revoltata!Ar trebui sa va revoltati cand vedeti la stiri mame care nasc copii si ii omoara cu mana lor imediat dupa nastere!Asta chiar mi se pare o crima!Este tragic ca inca se mai relizeaza avorturi in ziua de azi cand sunt o multime de mijloace de contraceptie

  28. alinka iulie 9, 2008 at 21:31 #

    ceva f urit.saracul bebe.

  29. seriojka iulie 10, 2008 at 19:58 #

    offfffffffffffffffff……….. n-am cuvinte!!!!!! :( strashnic, strashnic!!!!! nam crezut nicikind ka omul poate fi asha nemilos!!!!:D

  30. Felicia septembrie 9, 2008 at 16:14 #

    Buna Domnule profesor…[din pacate nu mi-au ajuns mesajele dumneavoastra pe mail....nushtiu de ce :( ...Daca mi-ar fi ajuns..as fi scris inapoi...]…Cat de cruzi sunt unii!!!Doamne iarta-I ca nu shtiu ce fac!

  31. valeria noiembrie 26, 2008 at 19:35 #

    pentru d3vilgirl, (evident daca mai citesti comentariile)bine, eu cred ca daca tot are 16 ani, si a dus mintea sa aiba relatii sexuale cu oricine, (deoarece, daca a parasit-o, ea fiind insarcinata, atunci e clar ca e un nesimtit, si sunt sigura ca stia de asta si in timpul relatiei)atunci ar trebui sa o duca mintea sa creasca dupa copilul,dar nu sa gaseasca asa o solutie, sa se plinga ca nu mai are ce face, culmea!!

  32. ANDREEA decembrie 16, 2008 at 22:34 #

    Nu am mai apucat sa vad filmul pt ca a fost sters dar imi pot imagina.As vrea sa spun cateva lucruri.In primul rand sunt de acord ca acel film sa fie publicat pt ca sunt femei care merg sa faca avort ca si cand merg la cumparaturi si ar trebui sa vada exact ce se intampla,ele stau fain mersi pe spate si nu vad nimic.Dar daca fatul are probleme cerebrale,trebuie sa chinui un copil toata viata?As vrea sa imi spuna cineva ce metoda contraceptiva este 100% sigura?Stiu eu una 100 % sigura si poate inafara de vasectomie si legarea trompelor este cea mai sigura abstinenta.Este usor de judecat o persoana,dar va spun un lucru celor care judeca asa usor….incetati sa o mai faceti ca veti ajunge in aceeasi situatie ca sa vedeti si voi cum este.Va spun din proprie experienta si eu am judecat alte persoane din multe puncte de vedere si cand am ajuns si eu in aceeasi situatie mi-am adus aminte.

  33. ANDREEA decembrie 16, 2008 at 22:39 #

    Pt Marina:Femeile care nasc copii si-i omoara legal se numeste pruncucidere si pedeapsa e mai mica decat la crima deoarece psihologic se spune ca ele intra in depresia postnatala si le indeamna a comite aceasta fapta grava.Eu am nascut 2 copii si cunosc acea depresie doar ca la mine a fost de intensitate mica,sunt si femei ce sufera de o depresie foarte mare si din cauza asta comit pruncuciderea

  34. ANDREEA decembrie 16, 2008 at 22:47 #

    Am o intrebare pentru ALEXANDRU CURBET…de ce preotii cer o taxa pentru botezarea unui copil.Mie mi s-a cerut 150 de lei acum 3 ani,totusi daca cineva nu are ce se intampla?Ca dau cat vreau sau in functie de posibilitati este una dar in momentul in care mi se cere o suma fixa este grav.Si din cate am vazut stiti multe despre cuvantul lui Dumnezeu,am o nedumerire mare si de multi ani…Dumnezeu spune sa nu ai alti Dumnezei in afara de Mine si sa nu te rogi la chip cioplit de om..Pai icoanele ce sunt?Iar alta…trebuie sa ma duc la biserica sa imi spun pacatele unei persoane straine mie ca Dumnezeu sa ma auda si sa ma ierte?

  35. Alexandru Curbet decembrie 17, 2008 at 17:14 #

    Dragă Andreea , îţi voi răspunde la întrebări în ordine :
    1 “de ce preotii cer o taxa pentru botezarea unui copil”
    în această întrebare îţi voi răspunde într-un articol aparte zilele acestea .
    2 “Dumnezeu spune sa nu ai alti Dumnezei in afara de Mine si sa nu te rogi la chip cioplit de om..Pai icoanele ce sunt?I”
    Corect ai observat , Dumnezeu preţuieşte închinarea în duh şi adevăr . Iar Apostolul Ioan menţionează că “Căci este un singur Dumnezeu, şi este un singur mijlocitor între Dumnezeu şi oameni: Omul Isus Hristos.” (1 Timotei 2:5).
    Nici într-un loc din Biblie nu se prezintă o închinare la obiecte ca o închinare plăcută lui Dumnezeu .
    3. “trebuie sa ma duc la biserica sa imi spun pacatele unei persoane straine mie ca Dumnezeu sa ma auda si sa ma ierte?”
    Nu . Dumnezeu te iartă dacă Îi ceri iertarea , căci atunci când ai realizat că ai păcătuit împotriva lui Dumnezeu – îi ceri iertare Lui .
    ” Dacă ne mărturisim păcatele, El este credincios şi drept, ca să ne ierte păcatele şi să ne cură ească de orice nelegiuire.” (1 Ioan 1:9)
    Dacă mărturiseşti păcatul , cine iartă ? Omul sau Dumnezeu ?
    Dacă ai greutăţi şi mari neclarităţi în ceea ce-i legat de aspectul iertării sau conştiinţa nu-ţi permite să te ierţi – un duhovnic /preot te-ar ajuta să înţelegi dorinţa lui Dumnezeu pentru tine şi să-ţi arate după Scriptură cum este iertarea Lui .
    În momentul în care ţi-ai cerut iertare , Dumnezeu te iartă dar nu mai trebuie să săvârşeşti acel păcat . l
    Caută o biserică în care se studiază Cuvântul lui Dumnezeu .

  36. ANDREEA decembrie 17, 2008 at 20:57 #

    Pentru ALEXANDRU CURBET:Multumesc mult pentru raspuns.Adevarul e ca as vrea sa vorbesc cu cineva despre acest subiect,mi-am dorit de mult timp,din pacate in zona mea adica Deva nu cunosc pe nimeni.Eu cunosc aici o persoana care spune ca are frica de Dumnezeu dar el tot rele.I-am spus o data ca degeaba merge la biserica, se roaga si apoi continua sa faca rau.Eu nu sunt sa zicem foarte credincioasa, ajut oamenii de fiecare data cand pot si de fiecare data cand o fac imi creste inima de bucurie,si stiu un lucru daca incalci o porunca eu cred ca intr-un fel platesti pentru ce ai facut dar pedeapsa nu este atat de mare atata timp cat tu ai constientizat ca ai facut rau si incerci pe cat posibil sa nu mai gresesti…cred ca pana la urma conteaza mult sufletul pe care il ai.Cat mi-as fi dorit sa pot sta de vorba cu un preot care sa cunoasca si putina psihologie.Am sa zic mai multe pe suflet si nu vreau sa ma duc la un preot, la care ma duc…am spus pacatele…si gata sa astept iertarea Domnului,nu este chiar asa simplu.Eu asa vad lucrurile…spovedania trebuie sa vina din suflet nu pentru ca ai pacatuit si trebuie sa mergi ca sa te ierte Dumnezeu..ca asa scrie Biblia..trebuie sa vina din suflet…pt ca Dumnezeu cunoaste si pacatele dar si sufletul fiecaruia….Gata ca nu vreau sa va plictisesc,sunt sigura ca aveti multe mesaje…Va multumesc inca o data pentru raspuns

  37. andreea decembrie 24, 2008 at 17:36 #

    Da, stiam si eu acest video. Nu stiu de ce l-au scos. Mai este unul, pe care l-am postat si eu pe blog. Este incredibil la ce participam zilnic, activ sau pasiv!

  38. Alexandru Curbet ianuarie 10, 2009 at 10:08 #

    puteţi vedea acest clip pe adresa

    [video src="http://sfaturiortodoxe.ortodoxism.ro/media/Avortul-chirurgical.wmv" /]

  39. taniusha ianuarie 10, 2009 at 23:02 #

    oribil faptul ca unii cred ca avortul nu e ceva grav, se inseala amarnic, chiar imi pare rau pentru ei

  40. eu decembrie 18, 2009 at 10:25 #

    da, si pentru crime exista scuze.

  41. rodi septembrie 25, 2010 at 20:58 #

    cel mai crud si barbar lucru de pe fata pamantului e ca o mama sasi omoare propriul copil sa.l sfasie,a-striveasca,o dumnezeul meu.Indiferent care ar fi problemile si greutatila nu poti face asa cva in primul rand e un pacat neiertator (dar dumnezeu totusi iarta daca te caiesti cu adevarat,si eu cred ca nu face nimeni cainta adevarata)in al doilea rand e urat te doare inima sufletul,credetima eu cand am vazut am ametit mai mai sa lesin ,m-am uitat pe bucati la filmulet.Deci nu exista nimic de pe lumea aceasta care sa te inpinga sa faci avort nici caracia nici copii multi si nici boala,eu personal de asa avea 10 copii, sa fiu bolnava si sa fiu obligata de doctor sa fac avort nu asa face pt nimic in lume mai bine mor eu decat sa imi omor propriu copilas.Sa fii insarcinata si sa creasca copilul in tine e o minune cu adevarat ,sa-i dai viata,voi va imaginati ce dar ne-a dat dumnezeu ce opurnitate,dumnezeu a pus copilul in pantecele mamei pt ca e cel mai sigur loc,dar de unde…….voi cele care faceti avort sunteti urate si diavoli intruchipat,iar ca sa primiti iertare de la dumnezeu trebuie sa plangeti cu lacrimi de sange,santeti niste egoiste care va ganditi doar la binele vostru la starea voastra de bine,copii va incurca va ia mancarea de la gura gura nu mai aveti voi libertate ,astea sunt cele mai banale scuze.CE SA MAI SPUN MAME INCONSTIENTE CARE ELE AR TREBUI RUPTE BUCATI CUM FAC ELE LA COPII LOR,RUSINE SI FARA FRICA DE DUMNEZEU.Eu am 22 de ani am o fetita de 11 luni si sunt cea mai fericita si cum am mai sp sa am 10 copii nu mar interesa cati vin pe toti ii nasc fara discutii.Va doresc intelepciune.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Avortul este o crimă . « Curbet Alexandru - mai 22, 2008

    [...] copilul se formează , începe să-i bată inima , sunt formate organele interne , ş.a. . În acest film sunt prezentate foarte bine aceste lucruri . Copilul este foarte mic , rămâne doar să crească [...]

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 83 other followers

