
La marşul de protest de duminica am fost şi eu prezent , la fel ca şi mulţi alţii . Sunt indignat de îndrăzneala şi obrăznicia minorităţilor sexuale din Moldova .
Am distribuit buclete pentru a atenţiona populaţia referitor la pericolul imoralităţii care vine odată cu homosexualii şi adoptarea legii nondisciminare .
Am discutat cu multe persoane şi absolut toţi (afară de un tânăr) erau de acord cu acest protest împotriva homosexualilor . Foarte mulţi ne-au încurajat în ceea ce facem .
În acest articol vreau să-mi prezint motivele din care nu accept şi nu voi accepta niciodată homosexualitae :
1 Mai mult de 90 % din homosexuali sunt şi pedofili .
Acesta este un mare pericol pentru societatea noastră , deoarece este ameninţată direct orice familie . Nu doresc să aud atentate asupra copiilor şi nici cazuri de viol de către vre-un pedofil .
2 Dumnezeu spune că aceste practici sunt un lucru scârbos .
„Dacă un om se culcă cu un om cum se culcă cineva cu o femeie, amîndoi au făcut un lucru scîrbos; să fie pedepsiţi cu moartea, sîngele lor să cadă asupra lor.” (Levitic 20:13)
Ca şi creştin , nu pot tolera aceste practici , deoarece Dumnezeu le urăşte ; şi Dumnezeu ne cheamă şi pe noi să luăm atitudine împotriva acestor urâciuni .
Iar homosexualii doresc ca Biblia să nu mai fie luată în consideraţie !!?
3 Imoralii corup moralitatea tinerilor .
Agung să atenteze la moralitate prin diferite mijloace : prin piesa de teatru „Monoloagele vaginului ” , prin cărţi de tipul „Sexul pe înţelesul celor mici ” , prin seminare de tipul celui la Călăraşi ; unde insistent ajung să promoveze nonvalori .
Dorinţa lor este ca tinerii de astăzi să aibă „mintea deschisă ” pentru experienţe noi . Nu mai spun ce experienţe .
4 Doresc ca un lucru anormal să fie tratat ca şi normal .
Prin faptul că doresc legi aparte prin care să încadreze homosexualitatea în cadrul legal . Proiectul de lege nondisciminare prevede ca să fie oficiate şi căsătoriile între persoane de acelaşi sex . Oare aceste lucruri sunt normale ?
Din multiplele discuţii cu oamenii de pe străzile Chişinăului , nimeni nu era de acord cu asemenea căsătorii .
Ei tocmai aceasta doresc – ca după ce vor fi cu drepturi egale ă motiveze prin faptul că sunt acceptaţi de lege . Acest proiect de lege tocmai este paravanul lor .
Nimeni nu consideră aceste căsătorii normale , dar contrar voinţei întregii naţiuni – ei doresc să fie consideraţi normali . Atunci va trebui să fie normali şi violatorii şi prostituatele şi hoţii (aşa cum s-a menţionat la emisiunea Epicentru ) .
5 Atentează la conceptul de familie .
Familia este o unire între un bărbat şi o femeie . Biblia spune că ei vor fi „un singur trup ” , deoarece au fost creaţi parte bărbătească şi parte femeiască . Două părţi vor forma un singur întreg .
Acest lucru nu le convine , şi ei doresc să fie oficiate căsătoriile între persoane de acelaşi sex . Ei au obrăznicia să folosească termenul căsătorie (care se referă la o uniune doar între o femeie şi un bărbat ) în cuplurile de homosexuali !!
Devine strigător la cer .
Dumnezeu a iniţiat familia , tot EL le-a poruncit lui Adam şi Eva :
„,Creşteţi, înmulţiţi-vă, umpleţi pămîntul,” (Genesa 1:28) .
Acest concept (căsătoria) a fost făcut pentru bărbat şi femeie cu scopul ca oamenii să se înmulţească (să dea naştere la copii ) şi să umprle pământul .
Cum pot ei folosi acest termen la homosexuali ?
Ei denaturează conceptul de căsătorie şi familie .
6 Ei sunt imorali şi doar acest lucru promovează .
Din câte am observat ei nu au un set de valori după care să se conducă . Deşi s-ar părea că îşi construiesc ei singuri valorile .
Pentru un creştin , valorile sunt scise pe paginile Sfintei Scripturi . De unde îşi iau ei valorile ?
7 Corup moralitatea populaţiei prin minciuni , de felul :
- sexul copilului nu se dă la naştere , ci se dobândeşte . Ei doresc ca lumea să creadă că ei sexul dat la naştere nu înseamnă nimic , ci contează alegerea lui care o va face în timpul vieţii . Aici vor interveni ei , şi le vor oferi „posibilităţi ” de alegere .
-2% din homosexuali sunt ereditari . Adică , sunt incurabili , şi nu pot fi schimbaţi . Nimeni nu va putea interveni pentru a schimba aceste lucruri .
Nu cred că Dumnezeu , care participă la crearea fiecărei fiinţe , a greşit ceva . Nu este posibil ca Dumnezeu să facă ceva greşit .
8 Dacă vor ajunge la putere , ei vor face legi imorale .
Un exemplul este Arnold Schwarzenegger
Din aceste motive nu voi putea accepta homosexualitatea niciodată .
Dar mai am o veste !
Dumnezeu îi iubeşte şi pe homosexuali , dar urăşte păcatul din viaţa lor , şi doreşte foarte mult ca ei să vină la pocăinţă :
„Dacă ne mărturisim păcatele, El este credincios şi drept, ca să ne ierte păcatele şi să ne curăţească de orice nelegiuire.” (1 Ioan 1:9)







mai 15, 2008 at 6:09 pm
Cind aud imbinarea de cuvinte minoritati sexuale, ap ni se taie urechile, parca ar fi o clasa sociala aparte…Pur si simpu acesti oameni sunt niste obsedati si ratati care nu-si dau seama ce fac.Caci barbatului ii dat de la Dumnezeu sa il atraga femeile , si nu alti barbati, nu inteleg ce minte au aceste persoane .
mai 16, 2008 at 5:15 am
Ok mi se pare ca problema e privita numai prin prisma unui om crestin, dar problema reala este aceea ca:
Cand vor ajunge in drepturile pe care le cer, li se vor aproba si casatoriile, iar noua automat ni se vor impune legile care acum nu ne deranjeaza, dar vor deveni foarte proaste pentru ca ele isi vor schimba aspectul, vor fi in stransa legatura cu legile ce se vor da pentru ei.
Legea cea mai grava si cea mai afectata cu putinta e cea cu adoptiile copiilor care vine in concordanta cu dreptul familiei.
Daca devin o familie vor avea tot dreptul din lume sa infieze copii, legea nu interzice adoptiile copiilor pentru familii.
In ce mod se vor mai apara drepturile copiilor ?
Si mai e o problema de morala crasa, cum pot fi ei parinti si ce ar putea sa-i invete sau sa-i educe daca insasi natura lor e una diferita si ostila modului familial asa cum il stim.
mai 16, 2008 at 3:14 pm
Dragă Luci , sunt de acord cu tine .
Dorinţa mea este ca ei să fie scoşi în afara legii .
Dorinţa lor este ca ei să facă legea .
Eu mi-am spus părerea .
Iar ei (imoralii) vor ajunge să ne vorbească de sentimente şi cum de rău se simt ei trataţi..
Că ei se simt disciminaţi , atacaţi ,neîţeleşi …
Se pare că legile trebuie să ţină cont şi de sentimentele unor cetăţeni ….ca ei .
mai 21, 2008 at 6:39 am
Cu toate ca in mare parte sint de acord cu unele afirmatii din acest articol privitor la casatorii si adoptii …ma deranjeaza faptul ca homosexualii sint priviti ca niste monstri oribili care vin in numar enorm ca o epidemie peste societatea noastra “inocenta” si pur crestina sa ne distruga! Eu cunosc niste persoane gay care inafara de orientarea sexuala nu se deosebesc cu nimic de majoritate si ca sunt persoane extraordinare care ma ajuta in orice clipa grea!cind am aflat ca am un prieten gay mam speriat si nu stiam cum sa ma comport !mia spus in fata si eu mam pierdut!dupa aceasta experienta putin placuta el mia confesat ca niciodata nu a vrut sa fie asa …pentru el e ca o tortura care dureaza toata viata si ca cauza acestui comportament este un abuz sexual la o virsta frageda din partea unui barbat… Si aici pe de o parte imi era mila de el dar pe de alta parte imi venea ura fata de homosexuali! Dar dupa ce am meditat asupra acestui subiect am dedus pentru mine ca acel pedofil trebuie pedepsit crunt dar el putea fi si hetero …si ca nu trebuie sa facem viata acestor oameni mai oribila decit este …ei si asa traiesc intr-un calvar de ce sa le mai facem viata un iad daca ei sigur acolo o sa ajunga…ei toti in suflet vreau sa fie ca noi normali chiar daca unii afirma contrariul! Am scris acest caz pentru a va sensibiliza opinia asupra acestor oameni nenorociti…si inca orice fel de fanatism este daunator in toate domeniile!in Biblie scrie ca acesti oameni trebuie omoriti(in Iran se mai practica spinzuratul) !oare acest lucru este corect ,poate Dumnezeu sa ceara moartea pacatosilor?pina la urma sintem toti pacatosi?eu nu sint de acord cu acest lucru! Astept raspuns!
mai 21, 2008 at 1:47 pm
Initial -nimeni nu le doreste acestor nenorociti moartea , pur si simplu nu vrem ca sa apara acest proiect de legi “antidiscriminare” si sa nu li se permita sa se casatoreasca ,sa faca propaganda si orice fel de manifestatii publice pentru ca copiii nostri sa nu stie astfel de porcarii , si sa traim intr-o tara cu valori morale , spirituale si culturale . Inteleg , vreai sa spui ca ei sint nevinovati, nu-si dau seama ce fac …. dar gay-paradurile , manifestatiile le fac intentionat , pentru a atrage mai multa lume de partea lor si pentru a se prosti.
Stii , de cind s-a inceput toata zarva asta la noi in Moldova, am inceput sa studiez mai bine aceasta problema si am observat ca majoritatea din acesti homosexuali sunt de origine rusa!!! Chiar si presedintele organizatiei Gender-doc-M este rus , pai atunci de ce nu se duc in Rusia sa faca tot felul de porcarii??? Dar acesta este alta problema…
mai 22, 2008 at 3:24 am
Radu ,mulţumesc pentru răspuns .
Pentru Initial, vreau să-ţi spun că Dumnezeu iubeşte oamenii deoarece sunt lucrarea Lui , dar le condamnă păcatul .
Îţi propun că vorbeşti tu singur cu prietenii tăi gay , sau să ne întâlnim ca să vorbim împreună ca să le arăt că este cale de scăpare pentru ei .
Singur ai spus că ei viaţa lor este oribilă , iar tu îi poţi ajuta .
mai 22, 2008 at 10:25 am
Miltumesc pentru raspuns dar nu sint de acord cu faptul ca ei fac propaganda….de exemplu prietenul meu nu face propaganda si nu doreste nimanui acest chin…eu cred ca doar Dumnezeu poate sai judece daca ii condamna pacatul…nu noi pentru ca ar trebui sa ne vedem de pacatele noastre…
de aceea nu cred ca ei fac propaganda spunind “fiti ca noi” este absurd acest lucru…mai ales intr-o societate homofoba (nu vorbesc de Moldova).Majoritatea gay-lor nu fac parte din organizatii de genul gender doc…o mare parte din ei traiesc ascunsi si nu doresc praiduri…va asigur acesta este adevarul …este lumea lor aparte si sumbra multi au proibleme din acesta cauza psihice ,crize,depresie…
Din cele ce am gasit pe internet am inteles ca orientarea sexuala nu se poate schimba odata formata…si eu sint de acord cu aceasta afirmatie ..din experienta proprie si din cele ce am discutat cu pietenul meu reese ca el nu a vrut acest lucru si nu doreste nici in momentul dat…cum pot sal ajut..acest lucru este la nivel biologic si nu cred ca religia iar putea schimba orientatia …eu ii doresc tot binele din lume prietenului meu si chiar vrau sa fie fericit indiferent de orientarea lui sexuala…in acest moment daca eu am prieteni gay nu onsamna ca eu sint gay si nu cred ca daca las vedea pe drum cu cineva m-as face gay dimpotriva imi dau seamam cit de tare imi palc fete
apropo homosexualotatea se intilneste si la alte animale superioare(maimute delfini) cit si inferioare (unele insecte,si reptile)acest fapt este o abatere de la normalitate dar totusi naturala…..intrun articol ati spus ca Dumnezeu participa la crearea fiecarei fiinte dar presupun ca nu stiti ca se nasc persoane transexuale…pe jumatate femeie si pe jumatate barbat….cum puteti explica acest lucru totusi ce este acel om si cu ce este vinovat el….inseamna ca totusi Dumnezeu a gresit….cum a putut el sa faca o fiinta barbat-femeie…?dar despre persoanele hermafrodite? aceeasi intrebare….
Vreu sa amintesc ca nu sint de acord cu casatoriile homosexuale si nici cu adoptiile dar majoritatea gaylor nu vreu acest lucru …acei ce fac manifestatii sint niste fanati si cum am mai spus orice forma de fanatism este daunatoare….eu pot ajuta prietenul meu numai prin intzelegere si atit …alt ajutor ar fi un abuz si o incalcare a privatului …
Alex, din fericire nu traiesc in Republica moldova si nu pot sa fac aceata intilnire cu dumneavostra …si chiar daca as fi trait in moldova nu as face acest lucru…astept raspuns!
mai 22, 2008 at 4:02 pm
am mai recitit inca odata rasounsul dat de alex si mai am ceva de spus privitor la unelele afirmatii din coment….spuneai ca copii nu trebuie sa vada aceste porcarii….dar un homosexual nu devine asa datunci cind pe strada a vazut doi baieti ce se tin de mina…sau a vazut la televizor…homosexualitatea are alte motive mult mai grave …daca o sa incercam sa ascundem copilul de homosexualitate acest luru nu inseamna ca el nu poate deveni homosexual…ar trebui unpic sa studiati aceasta tema inainte de a face niste afirmatii eronate….
mai 23, 2008 at 11:22 am
Pentru Initial ,
spui că orientarea sexuală nu se schimbă , atunci cum explici faptul că foarte mulţi homosexuali au fost vindecaţi de către Dumnezeu ? De ce acei vindecaţi doresc ca şi alţii să fie vindecaţi ?
Ei nu fac propagandă ? Atunci de ce iese în oraş ? De ce merg şi prezintă relaţiile homosexuale ca pe ceva normal ? De ce doresc o lege care să le permită unele lucruri ?
Cât despre persoanele care se nasc cu ambele organe genitale slab dezvoltate (se numesc hermafrodiţi) sunt creaţi tot de DUmnezeu . Însă trebuie să ştii că păcatul din viaţa părinţilor e posibil să fi fost cauza .
Iar faptul că se fac parade mă va obliga să -i explic copilului meu (la o vârstă mult prea mică -când abia îşi formează principiile pentru viaţă )ce este homosexualitatea .
Nu este normal , în aşa fel se atentează la moralitatea copilului . ŞI oricum va afla , dar o va face când voi considera eu că e bine şi nu când consideră imoralii .
mai 23, 2008 at 6:53 pm
nu sint de acord cu tine in privinta ca pacatul din viata parintilor este cauza nasterii hermafroditilor este mai mult o patologie biologica…..dar nu miai raspuns la cazul persoanelor transexuale …finte barbati-femei…cum explici asta tot este un pacat al parintilor?sau este o greaseala a lui Dumnezeu ? sau poate o patologie biologica care a produs anumite disfunctii in dezvoltarea fatului…care oare afirmatie este mai veridica?dar cum explici faptul ca animale transexuale si hermafrodite se intilnesc si la alte specii? poate si acolo este din cauza parintilor (de exemplu maimute) pacatosi?cam bizar suna nu crezi?dar homosexualitatea la alte animale…sint multe intrebari la care eviti sa raspunzi …de ce? poate nu ai raspunsuri ce sint legate de biblie…
si daca poti sa mi dai macar un exemplu veridic de persoane homosexuale vindecate de Dumnezeu?ai cunoscut asa persoane?eu nu si imi pare destul de dificil sau chiar imposibil acest lucru…un homosexual daca se va aptine de la raporturi sexuale tot gay ramine….sau poate acele persoane sint bisex? ce poti spune de acest lucru? bisexualitatea cum o vede biblia…sau nu o vede?
Pe mine personal ma deranjeaza aceste parade gay, par absurde…dar nu toti gay-ii ies la parade sa-si..multi din ei traiesc fara a fi stiuti sau descoperiti de altii din jur…precum sint heterosexuali insuportabili asa sint si gay dar asta nu nseamna ca ei toti sint nebuni de cap…cred ca nu ai intilnit o persoana gay vreodata cu care sa discuti normal fara dogme religioase si sal intelegi macar la nivel sentimental…crezi ca este imposibil pentru tine?
astept raspuns.
mai 25, 2008 at 1:19 pm
Din câte ştiu nu sunt nici o specie de animale sau insecte care să practice relaţiile homosexuale .
Eu nu discut cu dogme religioase , ci expun părerea lui Dumnezeu referitor la subiect , iar “dogmele religioase” sunt principiile lui Dumnezeu , pe care trebuie să le aibă oamenii .
Iar ceea ce doresc homosexualii doresc scoaterea Bibliei ca şi document care discriminează – destul de simplu şi incorect ca eu să-i accept la nivel sentimental , aşa cum spui tu , iar apoi ei să-mi spună că Biblia îi jigneşte , apoi că-i disciminează , (căci şi discriminarea asta ţine de sentiment).
Nu ştiu de ce crezi că homosexualii sunt discriminaţi , ei au drep la vot , la libera exprimare , la serviciu . Nimeni nu-i îngrădeşte , ci îşi ocrotesc familia de imoralitate .
mai 25, 2008 at 7:45 pm
totusi nu vrei sami raspunzi la intrebarea despre transexualitate in natura…ok …..dar despre animale homosexuale ar trebui sa te informezi un pic este destula informatie….dar despre bisexualiatate ce parere ai?
as vrea raspuns la toate intrebarile….;)
mai 26, 2008 at 4:11 pm
Dacă doreşti , îţi răspund , deşi cred că am făcut-o în articol – cosider aceste lucruri deviaţii de la normal , iar pe cei care le practică – oameni care vor fi pedepsiţi crunt de Dumnezeu pentru păcatul lor .
Cum nu le accept pe acestea , aşa nu acept nici homosexualitate .
mai 26, 2008 at 5:22 pm
adika nu accepti ce a fost creat de Dumnezeu? am in vedere (transexualii)cam straniu…tot de e de la Dumnezeu e natural din cite deduc din spusele tale…daca El ia creat asa nu crezi ca ar trebui sai acceptam asa (nu vobesc de homosexuali)?
mai 26, 2008 at 5:25 pm
am gasit aici un link pentru cei care spun ca homosexualii nu fac nimic rau nu fac manifestatii si aveti prieteni care ……
Ian uitativa , aici nu e vre-o unul din prietenii vostri???
P.S Linkul de mai sus nu e spam , se refera strict la tema!!!
mai 26, 2008 at 5:25 pm
upps am uitat sa pun linkul : http://ro.altermedia.info/familiesocietate/parada-homosexualilor-propaganda-degenerarii-umane_8546.html
mai 26, 2008 at 5:35 pm
Pentru Initial ,
Dumnezeu a creat omul , dar transexualii sunt persoanele care şi-au făcut operaţie de schimb de sex . Care este implicaţia lui Dumnezeu ?
Pentru Radu ,
pune link-ul pe comentariu te rog .
mai 26, 2008 at 8:35 pm
Eu l-am pus si am incercat sa il pun de mai multe ori da blogul are ceva anti-spam ca de fiecare data cind il pun , nu se posteaza , nu inteleg care-i problema
mai 27, 2008 at 8:18 pm
transexualii nu sint acei omeni care siau schimbat sexul …sint oamneii care reprezinta partea genitala a barbatului iar corpul femini daka sa fim mai directi…asa ca in termenologie nu sinteti chiar forte…sint care isi schimba sexul dar sint care nu o fac si ramin asa toat viata condamnati la singuratate si umilinta….e corect?
mai 27, 2008 at 8:27 pm
pentru radu…
te rog frumos sa nu faci aluzii inutile ca nu servesc la nimic …ceea ce am vazut acolo sint niste amariti care nu au cao si minte in ea…nu toti homosexualii se comporta asa…vrei sati net si
poze cu heterosexuali scirboase si degradante…sint destule…dar nu ma cobor la acel nivel…daca un negru a facut o crima nu inseamna ca toti neegrii sint criminali…..analogic daca un homosexual(sau un grup)se comporta obscen nu inseamna ca toti homosexualii fac acest lucru…majoritatea homosexualilor care traiesc sint in jurul tau sint oameni ce nu se deosebesc de ceilalti colegi,vecini,rude chiar…niciodata nu poti sti totul despre o persoana….de aceea sa nu generalizam lucrurile si sa fim onesti si echitabili….
septembrie 18, 2008 at 8:09 am
Doamne Dumnezeule. Aceleasi idiotenii care erau discutate prin Romania la sfarsitul anilor 90…..Dumnezeu sa va ajute sa va iubiti semenii. Deocamdata voi acolo ii cam urati si dati cu piatra fara sa va uitati mai intai la voi
septembrie 18, 2008 at 1:51 pm
Dragă Robert ,
din cauza că România a lăsat să treacă aceleaşi legi ne arată încă o dată ce pericol sunt ele pentru Moldova.
Acum România începe să aibă probleme cu imoralii (homosexualii) . Cum au acceptat bucureştenii parada gay?
Or oamenii au ieşit să-şi apere familia , dar era târziu , imoralii erau apăraţi de lege . Sper ca acest lucru să nu se întâmple şi în Moldova .
septembrie 20, 2008 at 7:44 am
Nu con-fund-a bucurestenii cu o gloata de cateva sute de persoane care tipa “Iisus e cu noi” si care lovesc cu icoane si rosii alti oameni. Cine e mai imoral oare? Crestinul asociat cu un neonazist? Asta inseamna oare ortodoxie in sec 21?:))
septembrie 20, 2008 at 8:51 am
Robert , ştiu că eşti homosexual (ţi-am citit mărturia pe un site) , şi înţeleg că nu accepţi să-ţi fie respins modul de viaţă . În unul din ultimele articole am scris ce au făcut homosexualii în alte ţări , acelaşi lucru l-ar putea face şi în Moldova .
Sunt creştin şi cunosc că Dumnezeu pedepseşte acest păcat . Tu doreşti să explici cumva acest comportament anormal – dar acesta nu va arăta altfel . ŞI nici nu vei putea înlătura pedeapsa păcatului .
Apropo , în anii 90 în România homosexualitatea era pedepsită cu puşcăria , şi oamenii nici nu doreau să accepte imoralitatea.
Eu nu te urăsc , dar niciodată nu-ţi voi accepta imoralitatea ca ceva normal . Doresc ca tu să ajungi să-L cunoşti pe Dumnezeu Cel viu , şi să te împaci cu El , să-ţi ceri iertare de la El . CĂci prin viaţa ta îi aduci mare durere Creatorului tău .
septembrie 20, 2008 at 3:54 pm
tocmai asta e problema. Ar trebui ca oamenii sa ii lase pe altii sa isi rezolve problemele pe care le au cu Dumnezeu…..si nu sa se apuce de criticat si facut imorali pe alti. Pentru ca toti suntem pacatosi si niciunul dintre oameni nu e fara de pacat sa ma invete pe mine cum sa fiu.
In rest Biblia are si ea pacatele ei; e transcrisa de oameni deci implicit supusa pacatului….iar interpretarile umane sunt pacatoase rau de tot din nefericire.
Cele bune si iti doresc sa fii mai luminat.
septembrie 22, 2008 at 1:57 pm
dear Alex, ok. deci, iti lipsesc cateva amanunte. daca imi raspunzi la astea, iti dau dreptate. pe cuvantul meu.
1. zi-mi si mie de unde ai luat tu statistica aia de 90%? ca eu am tot dat pe google si nu gasesc nicaieri.
2. ok, doamne doamne le uraste, dar nu tot el zice “sa-ti iubesti aproapele”? a si inca ceva, parca iisus zicea ca “cel fara de pacat dintre voi sa arunce primul piatra”?
3.a) “vagina monologues” e doar o piesa de teatru. daca vrei, trateaz-o ca pe un porno. nu-mi amintesc sa fi vazut copii prin sala.
3.b) educatia sexuala pentru copii nu incurajeaza practicile sexuale ci te invata ca daca tot o faci sa o faci corect. pentru ca la 13 sau la 30 de ani tot o faci. gresesc?
4. tari civilizate, curate, educate, cu economia bunicica precum canada si altele accepta homosexualitatea. o tara de cacao ca a noastra nu. does this ring any bells?
5. la 5 te iert, e parerea ta.
6. homosexualii, ca multi alti oameni si dinauntrul si din afara oricarei religii isi iau valorile dupa bun simt si corectitudine. asta inseamna o presupusa egalitate intre orice soi de oameni.
7. daca doamne doamne nu a facut nimic gresit, atunci de ce au aparut homosexualii? pentru ca da, intr-adevar, sarind peste procentul imaginar de 2% (pe care iar nu stiu de unde l-ai scos), homosexualitatea face parte din biologia individului, dar nu ereditar. nu stiu ce ai inteles tu, dar ereditar ar insemna ca un cuplu homo sa aibe un copil homo ori asta nu se prea poate…
8. lol
- – - m-am mai uitat si pe reply-urile tale la commenturi si as vrea tare mult, cu riscul de a fi considerat spam, sa vizitezi blogul lgbtsireligia(dot)blogspot(dot)com
pe bune. asta pentru ca 1: m-am infuriat citind, si 2: sunt lesbiana.
septembrie 25, 2008 at 4:05 am
Dragă „unadepestrada”
Sunt de acord că nu am postat sursele dar mi-am expus părerea .
În multe cazuri am arătat sursele în articolul :
1 Statsitica de 90% (din homosexuali sunt pedofili ) este adevărată , deşi momentan nu –mi aduc aminte sursa .
Dar vezi exemplul violului de la Sipoteni(Călăraşi ) sau de la Tribujeni (Orhei)
http://www.moldovacrestina.net/social/am-fost-nevoit-sa-mai-trimit-o-scrisaore-catre-prim-ministru/
2 De ce te uiţi doar la versetul care spune că Dumnezeu iubeşte oamenii , uită-te şi la cele care spun că Dumnezeu urăşte păcatul din viaţa fiecărui om . Vezi exemplele oraşelor Sodoma şi Gomora- care au fost distruse din cauza acestui păcat – homosexualitatea .
Omul păcătuieşte atunci când încalcă poruncile lui Dumnezeu . Dacă citeşti cartea Levitic – le vei găsi pe cele care vorbesc despre homosexualitate.
Iar exresia „cel fără păcat” a fost folosită de Domnul Isus când fariseii au adus pe o femeie prinsă în preacurvie ca Isus s-o judece . De fapt atunci trebuiau aduşi şi bărbatul şi femeia care au comis adulter. Fariseii ştiau acest lucru – dar intenţionat nu au adus bărbatul ca să-L pună într-o situaţie grea pe Isus . Care era păcatul lor ? Minciuna şi făţărnicia – doreau să arate că Isus greşeşte cu ajutorul unei minciuni (păcat ). Dacă ne uităm mai atent la acest pasaj – expresia arăta altceva decât crezi tu .
3 nu-ţi înţeleg argumentul . Imoral înseamnă degradant . Prin cuvintele tale înţeleg că eşti de acord cu mine .
4 Faptul că o ţară este bogată şi cu economie bună nu înseamnă că trebuie să fie exemplă şi în standartele ei . Germania nazista era o ţară cu economie bună , dacă nu greşesc – mai bună ca a Olandei şi Canadei . Poate e bine să luăm şi concepţiile ei ? După logica ta – ar trebui s-o facem .
Ţările bogate au început prin accea că au construit o societate bazată pe familie . Precum e Olanda şi SUA . Ca şi orice imperiu foarte bogat – orice ţară bogată este distrusă de imoralitate .
5 ???
Familia este foarte importantă – realizezi şi tu acest lucru . Ai venit şi tu dintr-o familie . Tot pământul are la bază o conceptul de familie . Această instituţie (familia ) a fost protejată milenii la rând . Nimic nu este greşit în a proteja familia . Dar imoralii doresc să distrugă tot .
Fără să constuiască ceva în loc . Propunerea lor este demnă de milă – „familia netradiţională” . Impropriu spus familie . Familia a fost definită de Biblie . Familia dă naştere la urmaşi . Familia are continuitatea . Dumnezeu o cosideră foarte importantă , şi o protejează .
Acum nu putem distruge familia pentru a construi alternative fără viitor , anormale şi care doresc doar să se numească familii dar nefiind o familie .
6 Care sunt valorile lor ? Ce este normal pentru ei ? Ce este corect pentru ei ?
Care sunt principiile după care ei se coduc în viaţă ?
Dacă reuşeşti să faci o listă cu răspunsuri la întrebările mele atunci spune-mi , aceste principii sunt valabile pentru toţi ? Nu se vor schimba în timp?
Un creştin doreşte să trăiască după principiile lui Dumnezeu . Iar Creatorul ne-a dat destule principii şi ne-a arătat de ce ele sunt bune şi ne-a creat astfel încât trăind aceste principii să fim fericiţi .
Am spus mai sus că ei nu valori – dar adevărul este că ei (imoralii) calcă alte valori în picioare pentru a le impune pe ale lor . Se ascud după organizaţii internaţionale , după drepturile omului (pe care le încalcă ) , după toleranţă (ceea ceea ce înseamnă că trebuie să fii de acord cu ceea ce spun ei şi ceea ce fac ei ) .
Aici mi-am expus o părere diferită de a ta . Te-ai înfuriat . Deci nu îmi tolerezi părerea ?!
7 ce ai înţeles tu prin ereditar ? Acest procent l-am găsit într-o revistă . Nici tu nu accepţi că homosexualii se nasc . Ce fel de biologie ?
Că anatomic vorbind , omul nu este constuit ca să folosească rectul pentru acţiuni mecanice . Dar ce spui de construicţia apratelor genitale – bărbat pentru femeie : aşa au fost modelate.
8 de ce nu scrii nimic ? Ai acceptat sursa ?
Nu doresc să aud de la tine că mi-ai dat dreptate . Dar nici nu te las să crezi că ceea ce faci este bun . Mulţi din homosexuali şi lesbiene nu sunt fericiţi . Căci ceea ce faceţi nu este corect în faţa lui Dumnezeu . Acest comportament niciodată nu-ţi va aduce fericirea .
Dumnezeu te iubeşte şi doresc din toată inima să ajungi la cunoştiţa faptului că ceea ce faci tu nu va avea nici o scuză în faţa lui Dumnezeu în ziua judecăţii . Acum , cât trăieşti pe acest pământ ai o ocazie să te împaci cu Dumnezeu . Te rog s-o faci .
septembrie 25, 2008 at 12:48 pm
Ii dau perfecta dreptate lui Alexandru Corbet.
Cred ca-i un om luminat de Dumnezeu.
Ia aminte TU care citesti aceste lucruri…nimic nu e cazual…nici chiar intrarea ta pe acest site.
Pentru toate pacatele vor fi chemati la judecata toti pacatosii.
Domnul sa te binecuvinteze Alexandru Corbet.
septembrie 27, 2008 at 9:34 pm
alex de ce nu vrei sa intzelegi ca majoritatea homosexualilor nu vor sa fie homosexuali …nu vor ,dar nu se pot schimba,e ca un blestem dar nu e legat de rekigie sau de altceva…e legat de propria lui viata…de evenimentele din ea..de caracter…de anturaj…sint multi factori dar care sint specifici pentru fiecare persoana in parte…io numi fac atitea prrobleme cu homosexualii…ii accept…nu ma deranjeaza deloc …si numi fac probleme in plus…si sint aproape sigur ca Dumnezeu nu ii va ajuta sa se “vindece” cum nu ajuta nici pe cei bolnavi de cancer sau de alte boli cu toate ca homosexualitatea nu este o boala!!!!!!!!!!!!!!!!!si mai lasatio cu toti vom fi judecati la sfirsitul lumii….noi traim azi…
septembrie 28, 2008 at 4:25 am
Dragă eramlaiceput ,
Biblia în cartea Levitic18, numeşte homosexualitatea “un obicei urât ” . ŞI este un rău care se răspândeşte rapid.
Corect – homosexualitatea nu este o boală . Este o alegere .
COnform Cuvântului lui Dumnezeu – aceste persoane care practică homosexualitatea vor fi pedepsite aici pe pământ sau în ziua judecăţii :
” Dar cît despre fricoşi, necredincioşi, scîrboşi, ucigaşi, curvari, vrăjitori, închinătorii la idoli, şi to i mincinoşii, partea lor este în iazul, care arde cu foc şi cu pucioasă, adică moartea a doua.“”(Apocalipsa 21:8)
“Tot aşa, Sodoma şi Gomora şi cetă ile dimprejurul lor, cari se dăduseră ca şi ele la curvie şi au poftit după trupul altuia, ne stau înainte ca o pildă, suferind pedeapsa unui foc vecinic.” (Iuda 7 )
“Nu şti i că cei nedrep i nu vor moşteni ‘mpără ia lui Dumnezeu? Nu vă înşelaţi în privinţa aceasta: nici curvarii, nici închinătorii la idoli, nici preacurvarii, nici malahii, nici sodomiţiim (homosexualii ), nici hoţii, nici cei lacomi, nici beţivii, nici defăimătorii, nici răpare ii nu vor moşteni Împărăţia lui Dumnezeu.” (1 Corinteni 6:9-10)
Dar totuşi Dumnezeu ne dă o şansă :
” Şi aşa eraţi unii din voi! Dar aţi fost spălaţi, aţi fost sfinţiţi (puşi deoaparte pentru Dumnezeu), aţi fost socotiţi neprihăniţi (curaţi), în Numele Domnului Isus Hristos, şi prin Duhul Dumnezeului nostru.
Toate lucrurile îmi sînt îngăduite, dar nu toate sînt de folos; toate lucrurile îmi sînt îngăduite, dar nimic nu trebuie să pună stăpînire pe mine.” (1 Corinteni 6:11-12)
Dacă aceasta este poziţia lui Dumnezeu , acestea trebuie să fie principiile fiecărui creştin . Iar cei spălaţi prin sângele lui Isus , vor ajunge în Împărăţia lui Dumnezeu .
Chiar dacă a fost homosexual şi ia o hotărâre în viaţa lui să se schimbe . Să nu se mai întoarcă la ceea ce a fost.
Dumnezeu îl va ajuta în aceasta.
Aceasta este vindecarea care o propune Dumnezeu . M-aş bucura dacă o va accepta fiecare homosexual .
septembrie 30, 2008 at 8:21 pm
Alexandru, daca ar fi atit de simplu cum crezi tu eu eri ma fac heterosexual….miine dimineatza ma scol si declar ca sint heterosexual…nici nu stii de cite ori miam spus aceste lucruri …si cite nopti nu am dormit macininduma cu aceste ginduri…aceste ginduri continua sami provoace insomnie ,depresii,vizite neintrerupte la psiholog,atacuri de panica,tone de calmante…toate acestea crezi ca eu leam ales? ca eu vreau sa traiesc aceasta viata mizerabila, olina de insulte, cum ai scris in raspunsul de mai sus lui eramlainceput…eu vorbesc pentru mine si iti spun calr si ferm!!!PENTRU MINE NU A FOST O ALEGERE…si pentru multi altii nu este o alegere…te rog sa fii intelegator….si credema daca sar inventa o metoda de a schimba orientatia sexuala eu asa fi primul la usa medicului …de acest lucru poti fi cert…tu nu stii ce trece o persoana cind se descopera homosexual…de aceea nici nu poti sa accepti..in fond nici eu nu ma accept sub nici o forma…si numi gasesc explicatii cit nu leas cauta eu…daca as fim in locul tau eu as gindi probabil la fel…dar sint de partea opusa a baricadelor…din pacate pentru mine,si din fericire pentru voi ..bucurativa de viata voastra asa cum este ”normala” …si lasati pe ceilalti sasi traiasca viata asa cum este ea..eu cred ca fiecare are responsabilitate si are o ratiune care o foloseste…pur si simplu lasati oamenii in pace nu le mai faceti atitea probleme..iti spun eu..le avem si asa peste cap…
octombrie 1, 2008 at 4:05 am
Dragă somenew ,
am răspuns mai sus cum poţi ajunge la această eliberare .
Acceptă în viaţa ta pe Domnul Isus , ca EL să facă ceea ce tu nu poţi – să-ţi redea bucuria vieţii .
El o poate face deoarece El este creatorul nostru şi ştie foarte bine din ce suntem formaţi şi cum poate repara anumite răni sufleteşti .
Nu te chem la o biserică anume . Doresc să devii un creştin – unul adevărat . CU o viaţă dedicată total lui Dumnezeu .
Crede-mă că doar aşa vei avea o pace în inimă .
octombrie 4, 2008 at 7:23 pm
Draga Alex, de foarte mult timp nu mai citisem ganduri atat de frustrate ca ale tale. Nu sunt gay, nu sunt nici crestin etc etc… dar, spre deosebire de tine, stiu ce inseamna bunul simt si decenta de a respecta spatiul personal al fiecaruia, si dreptul sau la libera alegere. Datele statistice pe care le citezi sunt aberante. Cand oare oamenii ca tine or sa invete ca nu, oamenii nu trebuie sa fie o turma, si NU, nu trebuie sa fim toti la fel? Urmeaza sa plec pt studii in nordul Europei. Citind articolul asta mi-ai reamintit de ce plec: singurul rau social pe care eu il constat sunt manifestarile astea homofobe.
octombrie 5, 2008 at 5:02 am
Dragă mina , ce este frustrant în ceea ce am scris ?
Am atentat cumva la spaţiul privat al cuiva ? Dragă mina , dacă nu ieşeam la protest cânt homosexualii au dorit să facă paradă , nu protestam câteva duminici la rând , nu pichetam parlamentul zilele astea – nici nu era să pomenesc de ei .
Dar aceste persoane care promovează imoralitatea – doresc să vină în spaţiul intim al fiecăruia şi să le spună ce să facă .
sunt de acord cu tine în ceea ce priveşte respectării intimităţii , dar nu este respectată intimitatea mea .
Statisticile sunt reale , iar dacă nu-ţi plac – trebuie să ştii că nu le poţi schimba . Tocmai pentru ca ele să nu fie în R.Moldova – scriu lucrurile aşa cum sunt .
Zici că nu eşti creştină -poţi să-mi spui în ce crezi ? Care sunt principiile în viaţa după care te conduci ?
octombrie 7, 2008 at 6:01 pm
somenew “…tu nu stii ce trece o persoana cind se descopera homosexual…” O persoana se descopera homosexual … hmmm cam greu de crezut. O persoana doar prin “stricaciunea” sa, se poate da drept homosexual deoarece daca ne`am gandi putin daca parintii tai ar fi fost homosexuali ai exista tu? Tu se pare ca nu ai respect fata de ei si de cei care te inconjoara promovind imoralitatea noilor generatii, generatii care daca vor pasi si ei pe drumul asta vor duce la pieirea omenirii.
octombrie 8, 2008 at 1:34 pm
nistreanu….te rog foarte mult sa nu implici parintii mei in acesta discutie…nu esti tu persoana potrivita sami discuti parintii ok?acum eu nu promovez imoralitatea generatiilor noi deoarce nu influentez pe nimeni …nu atac pe nimeni cu vorbe ce ofenseaza…nu comit accte obscene …nu injur..aparent nu sint diferit de ceilalti….muncesc…platesc impozite…merg la cinema…respect persoanele din jurul meu si le respect intimitatea…prin urmare nu promovez nimic obscen si imoral…nu fac pride uri ,nu ma imbrac straniu,n ma comport straniu,nu ma sarut in public si nici numi place exibitionismul…nu critic pe altii si ii las sasi rzolve probleme singuri….daca mai vedea pe strada nici nu tiai da seama cine sunt ….nu mai observa pur si simplu….vezi ceva imoral in cee c fac eu zilnic? eu nu si nu discuta persoanele daca nici macar nu le cunosti…nu judeca pe altii …nu ai dreptul….nu vorbi despre respect fata de parintii mei!!!!
tu nus tii nimic dea ceea si vorbesti asa…
octombrie 19, 2008 at 10:23 pm
Nu pot sa inteleg de unde atata ura fata de homosexualitate. degeaba sustii ca tu nu ii urasti pentru ca in fond asta este. Nu trebuie sa recunosti in fata mea acest lucru, recunoaste-ti tie. Doar atat te rog, spune-mi, ti-a facut tie rau un gay? Eu sunt gay, nu am vrut sa fiu asa, nu m-a intrebat nimeni nimic, pur si simplu intr-un anumit moment al vietii mi-am dat seama ca ma intereseaza mai mult un coleg de clasa decat orice alta fata. Nu am vrut sa accept, nici nu vroiam sa ma gandesc, am trait in minciuna cativa ani pana am clacat. Cu ajutorul psihologului si a catorva prieteni am facut fata depresiilor. Am cerut ajutorul bisericii, dar m-a respins, am fost etichetat si aruncat la rebuturi, trebuia sa fiu reciclat ori aceasta reciclare e imposibila. Am multi prieteni care cunosc adevarul despre mine, exista si altii care nu stiu. Toti cei care au aflat adevarul m-au acceptat asa cum sunt, mai greu sau mai usor. M-au acceptat pt ca ma cunosc ca om.
Nu poti spune ca un gay este un om rau, exista pedofili heterosexuali, exista mult mai multi criminali hetero, violatori, hoti. Nu spun ca homosexualitatea esta un lucru bun, dar mi-as dori ca atunci cand iubesc sa pot iubi acea persoana oriunde, oricand. Imagineaza-ti cum ar fi sa nu poti sa te plimbi cu persoana pe care o iubesti mai mult decat pe tine in parc, sa nu ii poti aranja o suvita rebela de par, sa ii dai sa manance din hamburgerul tau sau de ce nu sa ii dai chiar un pupic nevinovat si toate astea din cauza faptului ca s-ar putea sa fi batut, injurat, scuipat. Nu cer aceste lucruri, dar cer sa fiu lasat sa traiesc cu barbatul pe care il iubesc in intimitatea casei noastre, sa nu se bage nimeni in viata noastra, sa nu se uite vecinii urat la noi ori de cate ori intram sau iesim din casa, sa putem merge la un film romantic impreuna fara sa auzim chestii de genul “astia-s poponari?”, sa ne putem caza la hotel intr-o camera cu pat dublu fara sa ni se spuna ca nu se pot inchiria asemenea camere persoanelor de acelasi sex (oricum lipim paturile si le lasam asa). Vreaun sa fiu etichetat dupa ceea ce fac in viata soaciala, dupa realizarile si meritele mele nu dupa persoana cu cine fac dragoste in patul din casa mea.
Uraste-ma, oricum eu te iubesc pt ca esti asemeni mie, o fiinta care rade, plange, iubeste, uraste, simte durerea si care in final o se dea socoteala celui care l-a creat.
octombrie 20, 2008 at 3:22 pm
Dacă nu accept modul tău de viaţă nu înseamnă că te urăsc.
Recunosc că aveţi un mod de viaţă ruşinos şi distructic şi autodistructiv. Nu sunt şi nu voi fi de acord cu ceea ce promovaţi şi nu voi permite ca copii mei să fie învăţaţi că homosexualitatea este o alternativă pentru oricine . Deoarece nu aşa i-a creat Dumnezeu şi nu cu acest scop.
Faptul că nu te accept nu se prezintă agresiv. VOi apela la toate măsurile legale pentru a opri imoralitatea .
octombrie 20, 2008 at 6:28 pm
Dar daca unul dintre copii tai o sa iti spuna intr-un moment al vietii ca este gay. Ce o sa faci? O sa il alungi?? O sa il duci la exorcizat?
octombrie 21, 2008 at 4:51 am
Am spus că homosexualii trebuie alungaţi sau exorcizaţi ?
Foloseşte corect spusele mele .
Şi nu voi avea copii homosexuali . De asta sunt sigur .
octombrie 21, 2008 at 9:30 pm
nu zice niciodata nicodata…….fii foarte atent caci viata iti aduce asa surprize pe care nu le-ai fi asteptat vreodata…iti doresc sa nu ai copii homosexuali …nu din faptul ca ei vor fi homosexuali dar din motivul ca ei vor fi blamati si haiduiti de o intreaga societate ,de colegi de vecini de rude si in sfirsit de proprii parinti…..
octombrie 21, 2008 at 9:45 pm
domnule Curbet dumneavoastra stiti ca in natura homosexualitatea este raspinditi la peste 450 de specii (maimute, delfini,elefanti,antilope,giste….)pentru tine ar fi banal nu? dar totusi exista ..la delfini ,masculii formeaza cuplur,la gisti (cit de banala ar suna) masculii formeaza un cuplu cu o femela astfel devin trei care pot apara puii de agresori….la delfini este practic acelasi lucru…sa demonstrat la nivel genetic ca barbatii homosxuali au in codul genetic o gena care este prezenta la femei (acesta gena este transmisa de la mama la fiu prin cromozomul x) aceasta gena presupune prerdispunerea la o atractie fata de un subiect masculin …astfel femeile cu asa gene au posibilitatea de a avea mai multi parteneri si chiar mai multi fii…in rezultat mai multi copii..asa se explica cum acest comportament persista la om inca …
octombrie 22, 2008 at 4:03 am
citeşte te rog următorul articol
http://alexcurbet.wordpress.com/2008/10/05/552/
Aici se arată că nu este nici o genă care să fi prezentat predispoziţii de genul anunţate de tine .
octombrie 23, 2008 at 4:33 pm
Buna domnule profesor!Nushtiu de ce nu am primit nici un mail ….habar n-am de ce .As raspunde cu mare placere dar…nu primesc nimika.:)
octombrie 28, 2008 at 8:36 am
eu inca astept Alexandru sa isi aduca aminte de unde are statistica ca 90% din homosexuali sunt pedofili. O astfel de statistica trebuie sa faca parte dintr-un studiu extrem de bine documentat pe care sunt sigur ca l-ar folosi politicienii pentru a interzice homosexualitatea peste tot in lume……
Astept in continuare sursa dar nu un link la un alt blog ca in cazul cu California si Arnold ca am demonstrat ca in varianta engleza si oficiala nu exista ineptiile traduse de confratele tau.
octombrie 28, 2008 at 1:21 pm
pentru robert ,
îţi voi prezenta un articol de-a doctorului Paul Cameron , sunt sigur că ai aflat de el . Este un specialist recunoscut mondial şi face parte din primii 10 specialişti mondiali în problema homosexualităţii .
http://alexcurbet.wordpress.com/2008/10/04/molestarea-copiilor-si-homosexualitatea/
Din fericire am copiat acest articol pentru cei care cred că homosexualitatea este normală şi inocentă .
octombrie 30, 2008 at 9:57 am
Paul Cameron este un “specialist” ai carui lucrari au fost criticate ca fiind dezinformari de catre American Psyhological Association sau Canadian Psychological Association. Pentru informatii detaliate despre acest lucru si motivele care au stat la baza cercetarilor sale considerate astazi extrem de neserioase pe http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Cameron
Eu astept inca acel procent de 90% homosexuali ca fiind pedofili ca nici macar Cameron nu a indraznit sa spuna o asemenea ineptie.
octombrie 30, 2008 at 12:46 pm
Citeşte atent şi motivul din care a părăsit asociaţie respectivă – nu era deacord cu homosexualitatea , de aceea a părăsit-o .
Tot tu propui articole şi tot tu nu le citeşti atent .
Procentul de 90 – ţi-am mai spus că nu reţin sursa . Dar şi cel de peste 30% propus de Paul Cameron este suficient .
Dacă fiecare al treilea homosexual are relaţii cu minori – (cel puţin 1 din 3) atunci este destul de alarmant .
octombrie 30, 2008 at 1:29 pm
eu le citesc foarte bine. Este problema personala a fiecaruia daca e de acord sau nu cu homsexualitatea. Este dreptul fiecarei persoane.
S-a facut statistica insa cati heterosexuali au relatii cu minorii? Daca procentul este de cel putin 1 la 3 nu e acelasi lucru? ALARMANT? Bineinteles majoritatea covarsitoare a acestor cazuri nu sunt declarate oficial si nici pedepsite.
Dar atunci inseamna ca acest procent nu tine cont de orientare sexuala ci de alti factori. Deci nu trebuie sa facem bau-bau cu homosexualii cand nu e cazul. In ritmul asta ajungem sa zicem ca homosexualii sunt cauza atacurilor de la WTC din 9/11.
octombrie 30, 2008 at 3:30 pm
DEci trebuie să mai ştii că 62% din copii violaţi de homosexuali devin homosexuali . Aici e marele pericol . Mai ales că prin comentariul tău nu infirmi acest lucru (peste 30% sunt violatori şi pedofili ) .
Apoi vrei să-mi mai spui că e normal să accept pe cineva dacă e homosexual . Cum aş putea face aşa ceva când homosexualii sunt vânători de copii . O grupare care atacă dur societatea normală şi se foloseşte de ea . Mai vreţi şi statut aparte . Se prea poate să fiu pesimist , dar asta e realitatea.
noiembrie 23, 2008 at 8:37 am
”Şi nu voi avea copii homosexuali . De asta sunt sigur ”
Din curiozitate, cum poti sa te asiguri ca nu vei avea copii homosexuali? Nici nu vreau sa imi imaginez ce viata vor avea copii aia, cat de nefericiti. Si nu uita o chestie – daca este sa fie gay atunci tu nu ai ce face. Ori o sa isi ascunda preferintele sexuale ori o sa ajunga sa se indeparteze de tine. Iar in final tu vei regreta pentru ca ti-ai indeparta copilul.
noiembrie 23, 2008 at 8:45 am
să îneţeleg că tu eşti gay şi vorbeşti din propia experienţă .
Biblli spune “învaţă copilul calea Domnului şi când va creşte nu se va abate de la ea ” .
Apoi tu presupui că homosexualii sunt născuţi . De fapt nu este aşa – sodomia este o preferinţă sexuală . Este un moft , un obicei urât . Este o alegere .
Vezi că vii cu scenarii presupuse :ce vei face ,dacă …; sau , n-ai de unde să ştii că într-o bună zi …..
Nu sunt sigur pe mine , sunt sigur pe promisiunile lui Dumnezeu .
ianuarie 4, 2009 at 2:32 am
Omule ce sa-ti zic… Sunt gay… ok deci stiu de la inceput ca vei avea ceva de spus impotriva mea… Nu mi-am acceptat orientarea pana la 15 ani… Pana atunci eu ma consideram normal (inca o fac) si incercam ca orice adolescent sa imi fac o prietena… Dar curand mi-am facut un bun prieten… Ma duceam la el… venea la mine… si curand mi-am dat seama ca de fapt intre noi nu era prietenie… era atractie fizica… iar dupa nu puteam trai fara el langa mine… vorbeam cate 2 ore pe zi la telefon… la scoala sateam numai cu el… si mi-am dat seama ca e un fel de iubire… poate voi considerati ca noi homosehualii nu avem sentimente dar avem… Pote nu acceptati asta… dar baiatul sau fata dumneavoastra are alte orientari sexuale… Eu ma ascund… Mama Nu stie, tata nu stie… ce sa mai zic de prieteni… cu el m-am certat doar ca sa nu-i fac rau… stie doar o prietena buna ce se intampla cu mine… In rest sunt un om normal… Iubesc si sufar in tacere…
Revenind la articol… nu cred ca 90% din homosexuali sunt pedofili… poate din violatori… sunt persoane heterosexuale care din nevoie fac asta…
Dumnezeu nu uraste pacatosii… ii iubeste si le ofera o cale de intoarcere… Daca Dumnezeu ar ura homosexualii doar dintr-o clipire ar curata lumea… Deci sunt 2 variante ori nu exista-ceea ce e blasfemie- ori ii iubeste asa cum sunt. Altfel nu s-ar mai numi Atotputernic. El iubeste lumea si ofera tuturor sanse pana la moarte… dupa aceea la judecata daca nu s-a indreptat va fii pedepsit. Nu imi spuneti acum ca in Biblie a fost scris sa fie opriti sau distrusi… ca nu va cred… Scrie doar ca nu e moral acest lucru…
-”Iubeste-ti aproapele!”
-”Sa nu ucizi!”
Atat am avut de comentat
ianuarie 4, 2009 at 2:44 pm
Dumnezeu nu urăşte păcătoşii dar urăşte păcatul din viaţa lor . ŞI aici greşteşti – dacă ar urâ aşa cum urăşte un om , da ar distruge toţi păcătoţii într-o secundă . Dar vorbim de Dumnezeu .
Dumnezeu nu iubeşte homosexualii aşa cum sunt , ci El îi doreşte schimbaţi . Iar celor care nu vor accepta aceste să-şi schimbe viaţa îi aşteaptă acelaşi lucru ca şi pe oraşele Sodoma şi Gomora .
Apoi pedeapsa homosexualii o primesc în trupul lor – prin bolile sexual-transmisibile . Iată ce spune Biblia :
” 9 Nu ştiţi că cei nedrepţi nu vor moşteni ‘mpărăţia lui Dumnezeu? Nu vă înşelaţi în privinţa aceasta: nici curvarii, nici închinătorii la idoli, nici preacurvarii, nici malahii, nici sodomiţii,(adica homosexualii)
10 nici hoţii, nici cei lacomi, nici beţivii, nici defăimătorii, nici răpareţii nu vor moşteni ‘mpărăţia lui Dumnezeu.
11 Şi aşa eraţi unii din voi! Dar aţi fost spălaţi, aţi fost sfinţiţi, aţi fost socotiţi neprihăniţi, în Numele Domnului Isus Hristos, şi prin Duhul Dumnezeului nostru.” (1 Corinteni6:9-11)
ianuarie 13, 2009 at 1:56 pm
uite din ultimul comentariu imi rezula o intrebare…
sodomitii sint acei ce practica sex anal da?
de exemplu sint multi homosexuali care nu accepta acest tip de sex…si nu il practica….astfel rezulta ca daca in biblie se pedepseste practicarea sexului dintre doua persoane de acelasi sex..atunci ceilalti care au sentimente puternice fata de o persoana de acelasi sex nu sint sadomiti..astfel nu sint pacatosi da?
este doar o deductie logica…astfel dragostea invinge..si totul are sens…daca ar fi asa chiar as fi fericit..
ianuarie 13, 2009 at 2:21 pm
dragă exepriment
sodomia presupune relaţia intimă dintre doi bărbaţi sau două femei .
ai văzut homosexuali care nu practică homosexualitatea ?
ianuarie 13, 2009 at 6:31 pm
relatie intima nu semnifica sex…de exemlu daca este o dragoste platonica…tot e pacat?
ianuarie 13, 2009 at 7:02 pm
SODOMÍE s. f. relaţii sexuale anormale (între parteneri de acelaşi sex, între oameni şi animale).
in dex se specifica “relatii sexuale” , si ma repet…daca este doar o dragoste platonica tot este pacat?
ianuarie 13, 2009 at 7:39 pm
NU am vrut să specific ce tip de relaţii intime deoarece sunt unii homosexuali care afirmă că el are doar relaţie platonică şi homosexualitatea se referă mai mult la sentiment .
Domnul Isus a spus că dacă cineva a privit o femeie cu gândul s-o poftească – atunci a păcătuit . Deci se vorbeşte despre preacurvia săvârşită în minte , care este pusă la acelaşi nivel cu relaţia fizică .
Cu cât mai mult la relaţii homosexuale .
ianuarie 17, 2009 at 2:13 pm
atunci sintem toti pacatosi…daca precurvia savirsita in minte este pusa la acelasi nivel cu pacatul sodomiei…sintem toti pacatosi..egali…
nu cred ca majoritatea heterosexualilor se pocaiesc si se izbaves de pacatele “gindite” cu toate acestea nimeni nu ii condamna la moarte , umilinta,violenta si izolare……ii lasa sa isi traiasca viata cum vreau ei nu?
ianuarie 17, 2009 at 3:24 pm
Dragă exeriment , nu am spus că curvia în minte este pusă la acelaşi nivel cu sodomia .nu-mi răstălmăci cuvintele .
Am afirmat că curvia la nivel de minte e păcat şi este egală cu cea fizică , nemaivorbind de păcatul homosexualităţii care e pedepsit aspru .
Relaţiile dintre un bărbat şi o femeie sunt puse într-un cadru legal -căsătoria . Un bărbat căsătorit este bine să fie pasionat de soţia sa . Acest gen de gânduri (cu privire la relaţii sexuale) nu este corect în alte situaţii .
Homosexualitatea nu are nici un cadru biblic în care să fie considerată ca şi normal . Ba e chiar opus , este numită “obicei urât ” şi “lucruri scârboase” .
Ceea ce doreşti tu să faci este să pui relaţiile homosexuale la egal cu cele normale (între o femeie şi un bărbat .)
ianuarie 17, 2009 at 10:00 pm
nu vreu sa le pun la acelasi nivel si nici sa le fac normale…pentru ca pentru fiecare normalitatea are diferiti parametri…
am spus ca este pacat …mai putin grav. sau nu …e alta treaba…este pacat..suntem toti pacatosi….
ceea ce vreau sa spunca Dumnezeu este cel ce ne va judeca…pe fiecare in parte pentru pacatele noastre….
de ce oamenii stiu cum sa-si traiasca viata altii dar propriile probleme nu sint capabili sa le rezolve?
ianuarie 25, 2009 at 2:17 pm
Normalitatea e relativa. Nu cred ca sunteti in stare sa judecati ce este normal si ce nu. E trist cum religia este in stare sa manipuleze atat de mult si sa spele atat de multe creiere.
ianuarie 25, 2009 at 2:29 pm
Tocmai de aceea a zis Domnul Isus “Eu sunt calea , adevărul şi viaţa .”
Căci este doar un adevăr ,nu mai multe . E uimitor cum pentru motivarea unor lucruri scârboase vine lumea şi anunţă că fiecare are adevărul lui şi realitatea lui .
Acest lucru îl fac acei care doresc să trăiască după poftele inimii lor .
ŞI ce uşor luaţi apărarea imoralilor şi nu mă uitaţi la ceea ce fac .
ianuarie 25, 2009 at 7:32 pm
Nu este ideea de baza, nu a crestinismului neaparat, dar a tuturor religiilor, in general, egalitatea intre toti oamenii? Nu promoveaza Iisus Hristos tocmai principiul de a nu ne judeca aproapele, ci a-l ajuta in mod necondititonat? Daca religia promoveaza dragostea, iar a iubi o alta persoana e un pacat, atunci nu te contrazici singur?
Mi se pare gresit sa consideri alte fiinte umane, asemeni tie, ‘inferioare, scarboase, anormale, etc’. Nu crezi ca asta e o dovada de ipocrizie?
Sa inteleg ca daca le interzici homosexualilor dreptul la egalitate, vei fi mai bun? Vei ajuta societatea in vreun fel? Vei ajunge in Rai?
Desigur, toti homosexualii, chiar si cei care isi ajuta intotdeauna aproapele, chiar si cei care cred in Cel de Sus, toti vor ajunge in iad? Si bine-nteles ca Dumnezeu ii uraste, doar pentru ca iubesc o persoana de acelasi sex, nu-i asa?
(Apropo, sunt heterosexuala, deci nu ai cum sa aveti cum sa aruncati in mine cu oua)
ianuarie 25, 2009 at 8:01 pm
*nu aveti cum sa aruncati cu oua in mine
Am ezitat intre a ma adresa numai autorului acestui blog sau intregii populatii care citeste aceste randuri.
ianuarie 25, 2009 at 8:32 pm
Dragă mily , nu doresc să te jignesc în nici un fel .
A iubi persoana e una ,iar a urâ păcatul care-l face e alta . Nu le consider scârboase ,dar ceea ce fac ei este scârbos şi ei sunt imorali doarece promovează imoraliltatea.
Despre ce fel de egalitate vorbeşti ? Vezi ce au făcut imoralii cu egalitatea în Marea Britanie .
http://alexcurbet.wordpress.com/2009/01/18/ce-au-facut-homosexualii-pana-acum-si-ce-doresc-sa-faca-in-continare-partea-2/#comment-841
Citeşte atent toate comentariile – Dumnezeu ,nu eu , spune că sodomiţii nu vor ajuge în rai . Sub nici un aspect .
Domnul Isus a zis “Nu cei ce-mi zic “Doamne ,Doamne “vor ajunge în Împărăţia cerurilor , ci cei ce fac voia Mea.”
ianuarie 26, 2009 at 8:28 pm
hmm….deacord ca homosexualii sunt niste ratati…si ce am mai citit eu acolo….
de acord ca ar trebui scosi inafara legii….
de acord cu tot ce e impotriva lor….
dar s’a gandit cineva vreodata cum sa’i ajute ….sa’i lecuiasca de aceasta boala??
in fine, a cui vina e ca acesti oameni au devenit gay…
tot a societatii…caci majoritatea gaylor au devenit astfel in urma unor esecuri in viata personala…sau in urma unor greseli (ATENTIE!) facute de altii!
ianuarie 26, 2009 at 9:53 pm
binenţeles că s-a gândit . Am propus la mai mulţi homosexuali să ceară iertare lui Dumnezeu şi să ceară să fie vindecaţi de această patimă . Apoi mai sunt site-urile care se ocupă de aceasta – http://www.homosexualitate.ro şi http://www.contracurentului.com/ .
Homosexualitatea nu este o boală ci este o alegere conştientă – un moft .Atâta tot .
Ştiu că tinerii dacă au prima relaţie intimă cu un homosexual ei devin homosexuali în proporţie de 62%.
ianuarie 27, 2009 at 6:25 pm
Cu riscul de a lovi exact in ceea ce incerci sa sustii cu toata taria, din cate vad eu, si anume principiile si interpretarile din Biblie, cred ca si religia e un moft.
Ne-am nascut manipulati cu ideea ca daca nu facem asa, ajungem in iad dupa moarte. Si totusi, scopul oamenilor este doar de a ajunge in rai? Unde s-a dovedit ca exista acest rai? De ce trebuie sa faci bine pentru o promisiune incerta?
Si da, exista si un procent mic din populatie care face bine pentru ca asa simte, nu datorita superstitiilor. Dar nu sunteti toti de acord ca majoritatea oamenilor de rand nu inteleg aceste lucruri si ca religia este doar un mod prin care pot fi tinuti ’sub observatie’?
Nu ne nastem crestini, suntem botezati crestini. Nu toti vrem sa fim crestini, dar ramanem asa toata viata, pentru ca e ‘un pacat’ sa renunti la credinta si nimeni din aceasta societate perfecta nu va fi accepta acest lucru, nu?
Nu contest existenta lui Iisus, dar stiu ca tot ce e scris in Evanghelie este scris de niste oameni, exact ca mine, ca tine, ca noi toti. Nici nu exista certitudinea ca textul nu a fost alterat si modificat de-a lungul timpului. In interesul celor ce trebuie sa controleze masele, bine-nteles.
Contest, in schimb, zicala ‘crede si nu cerceta!’, care se opune intregii mele viziuni asupra vietii. Cred in Dumnezeu, dar cred in acelasi Dumnezeu in care crede si un crestin, un budist sau un musulman. Pentru ca toate religiile au la baza aceeasi idee, Dumnezeu e unul, nu conteaza faptul ca s-a intamplat sa te nasti intr-o familie care urmeaza o anumita religie.
Revenind la homosexualitate, am citit articolul respectiv si da, nu cred ca e necesar sa existe un nr fix de homosexuali in niciun parlament, dar ca, in cazul in care unul este ales pt aptitudinile sale, nu ar trebui ca acestea sa i se puna la indoiala, doar pentru ca iubeste o persoana de acelasi sex.
Si intrebarea mea [retorica, din pacate] este: De ce se pun la dispozitie atatea facilitati pentru un ‘moft’, cum a fost numit, ca religia, dar cand e vorba de gay, oricare ar fi cauza acestor orientari, lumea e importiva? Raspunsul reflecta o realitate trista, cred eu: Pt ca religia e un moft de care au nevoie toti, sau majoritatea, pt a nu cadea, pt a nu se simti singuri cand toate merg prost. Pe principiul: “Las’ ca daca te duci la biserica, te ajuta Dumnezeu!”. Iar homosexualitatea este un ‘moft’ de care doar anumite persoane au nevoie; stare a mintii, problema, ceva cu care s-au nascut, cum vrei sa-i spui, nu e considerata ‘necesara’, pentru ca este ceva diferit, strica senzatia de utopie si de balans, imaginea de lume ideala in care toate familiile fac copii si sunt fericite, pe care majoritatea o au.
Ne este atat de frica sa fim diferiti? Da, pentru ca lumea se degradeaza si ne-am obisnuit deja sa fim comozi, sa nu ne pese, pentru ca daca totul pare bine asa, de ce sa incercam sa fim altfel?
Toate principiile noastre, totul este doar un sablon pe care incercam sa-l urmam pentru a nu fi marginalizati. Traim intr-o lume pe care ne-am creat-o de la zero, inclusiv principiile pe care se bazeaza religiile. Daca ai curajul sa fii altfel, esti hulit de toti, pentru ca e greu sa accepti ca nu toti suntem identici.
ianuarie 27, 2009 at 9:38 pm
Biblia nu este un moft căci a fost demonstrată ca fiind un document veridic din puct de vedere istoric . Biblia nu s-a contrazis nici într-o afirmaţie şi toată învăţătura este spre folosul oamenilor .
În cartea 2 Timotei 3:16-17 este scris :
” Toată Scriptura este însuflată de Dumnezeu şi de folos ca să înveţe, să mustre, să îndrepte, să dea înţelepciune în neprihănire,pentruca omul lui Dumnezeu să fie desăvîrşit şi cu totul destoinic pentru orice lucrare bună.”
Mai detaliat voi reveni cu alt răspuns .
Cât despre botez poţi să-ţi propun articolul
http://alexcurbet.wordpress.com/2008/02/07/cum-trebuie-sa-privim-botezul-in-apa/